Ikona 01:05 min Ikona 22.12.2009

E-marketing 2010 – prognozy i tendencje

W Nowym Roku przyspieszamy! Prognozy na 2010 rok dotyczące reklamy internetowej są budujące. E-mail marketing, serwisy społecznościowe oraz marketing w wyszukiwarkach (SEM oraz PPC) będą górować wśród narzędzi promocji marek, usług i produktów. W dalszym ciągu maleć będą nakłady na konwencjonalną reklamę. W zestawieniu przygotowanym przez StrongMail (zleceniodawcę badania) dopiero na czwartym miejscu wśród narzędzi reklamy znajduje się reklama radiowa, telewizyjna i prasowa.

Z biegiem czasu ta tendencje doprowadzić może (wielu ekspertów twierdzi, że to pewne) do sytuacji z Wielkiej Brytanii i Szwecji, gdzie reklama internetowa jest najpopularniejszą formą promocji. Jeśli do tego wszystkiego dodać jeszcze kolejne prognozy, wedle których (za ZenithOptimedia) co siódma złotówka wydana na reklamę w Polsce trafia do Internetu, to mamy pogląd na całą sytuację – w jak dynamicznym, ważnym i… dochodowym rynku działamy. 2010 rok przyniesie wielkie zmiany, Google już wrzuciło wyższy bieg, wdrażając politykę – „każdy przedsiębiorca powinien posiadać swoją stronę internetową i własną reklamę w zestawieniu linków sponsorowanych.” Kto podąży za Google, i zdominuje rynek 2010? Czas pokaże.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 30.12.2009 Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w naszej branży. Rok 2009 mimo wielu różnych zawirowań, okazał się być łaskawy dla rynku internetowego. Co więcej właśnie w tym roku mogliśmy zaobserwować spory wzrost znaczenia Internetu jako medium - służącego zarówno reklamodawcom, przedsiębiorcom, jak i konsumentom. A więc jak - gotowi na podsumowanie? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 04.01.2010 Miniony rok, mimo wielu kryzysów był całkiem dobrym czasem dla rynku reklamy internetowej, która zanotowała w tym okresie wzrost w kwestii poświęcanych na nią funduszy. Co więcej według prognoz, kolejne lata mają być równie sprzyjające. Można więc wnioskować, że z biegiem czasu Internet stanie się medium, najczęściej i najchętniej wybieranym przez reklamodawców. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:30 min 11.12.2009 Każdy lubi być doceniony za swoją ciężką pracę oraz uczciwe podejście do biznesu. W tym roku nasza firma po raz kolejny została wyróżniona prestiżowym tytułem przedsiębiorstwa Fair Play, który przyznawany jest przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z tego tak ważnego dla nas wydarzenia. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.1 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700