Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:05 min Ikona 11.06.2008

Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka….

Czy łatwo zostać zauważonym na rynku? Oczywiście, jeśli posiadamy niemałe środki, możemy zainwestować w ogólnopolską kampanię reklamową we wszystkich mediach. Pozwoli nam ona na rozpowszechnienie naszych usług. Będziemy rozpoznawalni, ale czy na rozpoznawalności można oprzeć swoją działalność i zbliżyć do siebie klientów? Wejście szturmem na rynek jest porównywalne do nagłego opadu śniegu w upalny dzień. Przyjdzie pewnego dnia, zostanie w pamięci na długo, ale czy wszystkim się to spodobało? Nie tylko nie wszystkim, ale za 3 dni umysły ludzi zostaną opanowane innym newsem i popadniemy w zapomnienie.

Branding wskazuje na to, że niezmiernie ważne jest to, abyśmy byli kojarzeni dobrze. Z założenia jest też działaniem ciągłym, długotrwałym. Nie wystarczy zatem zrobić dobrego wrażenia- trzeba je utrzymać. Celem brandingu jest zbudowanie trwałej pozytywnej świadomości w umysłach potencjalnych klientów. Firma istniejąca, ale nie posiadająca marki jest skazana na zapomnienie. Klient powinien identyfikować się z naszymi produktami, usługami. Pranie mózgów? Raczej dobra kreacja marki. Jeśli firmie zależy na tym, aby być dobrze postrzeganym, świadczy to o potrzebach wyższego rzędu. Taka firma zasługuje na uwagę, ponieważ nie tylko liczy zyski, ale interaktywnie uczestniczy z otoczeniem.

Mimo iż branding to zbiór działań długofalowych, niekoniecznie muszą być to działania wymagające dużych kosztów. Chodzi przede wszystkim o to, aby umiejętnie wypozycjonować firmę jak najwyżej w świadomości uczestników rynku – czyli podjąć działania wizerunkowe, nie tylko bezpośrednią reklamę.

I tu pojawiamy się my – firma proponująca pozycjonowanie. Usługę długotrwałą, długofalową – złoty środek na e-branding. Podwyższamy pozycje, ukazujemy Państwa stronę firmową jako tę godną uwagi, interesującą, popularną. Użytkownicy widząc to, iż firma jest w czołówce, uznają ją za wartościową markę i utrwala w swojej świadomości. Pozycjonowanie to coś więcej niż zwykła reklama, to budowanie zaufania, to kreowanie marki, to również samodoskonalenie, to krok ku nowoczesnej promocji firmy. Firmy o wysokich pozycjach nie narzucają się, a jedynie wskazują użytkownikom – działamy dla Was, chcemy się komunikować, udoskonalać, chcemy wyjść Wam na przeciw. Z pewnością takie działania zostaną zaakceptowane, wzbudzą pozytywne skojarzenia z marką.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55