Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Dzięki „kofeinie” zawartość Internetu nie będzie indeksowana dużymi warstwami, jak było to do tej pory, lecz mniejszymi częściami, co pozwoli na aktualizację wyników wyszukiwania nieprzerwanie i globalnie, dając o 50% świeższe wyniki.
Stary silnik analizował indeks warstwami, co nieraz przekładało się na częstotliwość aktualizacji wyników – niektóre były częściej aktualizowana, a inne rzadziej. Co oczywiście wpływało na pozycjonowanie – na efekty wprowadzanych zmian często trzeba było czekać bardzo długo.
Oczywistym jest fakt, że codziennie powstają setki nowych serwisów internetowych. Google zobrazowało nowy indeks jako stertę papierów, która w każdej sekundzie wzrasta o 5 kilometrów.
Według oficjalnych danych nowy silnik zajmuje ok. 100 mln gigabajtów w jednej bazie danych i wzrasta o kolejne setki tysięcy każdego dnia. Google zastosowało porównanie do 625 tysięcy iPodów o największej pojemności (ustawione jeden za drugim utworzyłyby ciąg o długości 65 km!).
Zmiany są rewolucyjne i bez precedensu – mające swoje przełożenie również w pozycjonowaniu. Ich wdrożenie przeciągało się od grudnia 2009 roku, gdyż tak poważne przeobrażenia wymagają olbrzymiej liczby niezbędnych testów, a ich wprowadzenie nie może odbywać się na zasadzie prób i błędów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: