Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:40 min Ikona 31.10.2019

Być jak Freddy Krueger contentu

Od początku kinematografii powstała trudna do zliczenia liczba horrorów, siejących postrach wśród widzów. Jednak tylko niektóre z nich stały się ponadczasowymi produkcjami, cieszącymi się niesłabnącą popularnością, tak jak m.in. „Koszmar z ulicy Wiązów” i słynny  Freddy Krueger.  Oryginalna pod każdym względem postać szaleńca,  stała się wzorem do naśladowania dla twórców kina grozy.

Dawniej kino było niezwykle popularną rozrywką, jednak z biegiem czasu ustąpiło miejsca internetowi. Jego  zawartość generowana przez użytkowników, stanowi niemal doskonałe medium, pozwalające na zainteresowanie odbiorcy oraz nawiązanie z nim relacji. Jednak tu pojawia się problem: jak wyróżnić się na tle niezliczonej konkurencji? Jak stać się Freddiem Kruegerem w wirtualnym świecie?

Jedynym sposobem jest dążenie do doskonałości, nieustannie wprowadzając udoskonalenia, które pozwolą uzyskać content 10x  – czyli zawartość witryny 10 razy lepszą od najlepszej strony w wynikach wyszukiwania. Choć nie da się oczywiście jednoznacznie określić tej wartości, warto za przykładem twórców Freddiego Kruegera, starać się być jak najlepszym w swojej kategorii.

 

Nie bój się ściągnąć maski – bądź oryginalny

 

Postać Freddiego Kruegera była innowacją nie tylko ze względów fabularnych, ale także wizualnych.  Od czasów „Upiora w operze”  żaden psychopatyczny morderca z horroru nie miał odsłoniętej twarzy. To ryzyko z pewnością było jednym z czynników, które przyniosły sławę filmom z serii „Koszmar z ulicy wiązów”, pozwalając jej stać się ponadczasową produkcją.

Podobne ryzyko powinno być podejmowane podczas przygotowywania contentu na stronę internetową. Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, zdecydowanie powinieneś postawić na oryginalność i niesztampowe podejście do danego zagadnienia, prezentując jej zawartość w jak najbardziej przejrzysty i użyteczny sposób. Choć może wydawać się to banalne, zgodnie z zasadą „10x content” jest konieczne, aby Twoja witryna zaskoczyła i zainteresowała użytkownika.
Dlatego, podobnie jak reżyser kultowego horroru, zastanów się co oferuje konkurencja i postaraj się zaproponować coś świeżego i nowego – stronę o innowacyjnym podejściu do danego tematu, jednocześnie na tyle uniwersalną, aby trafiła do szerokiego grona odbiorców – podobnie jak „Koszmar z ulicy wiązów”.

 

Zrób wrażenie – klucz do sukcesu

 

Opuszczona i udręczona postać z poparzoną twarzą, ubrana w rozciągnięty sweter w paski i kapelusz, siejąca postrach przy pomocy przerażającej rękawicy wyposażonej w ostrza – tak po krótce można by opisać Freddiego Kruegera – okrutnego mordercę nastolatków. Choć jego wizerunek odbiegał od popularnych wówczas bohaterów horrorów, przyciągał na seanse rzesze widzów. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: robił wrażenie i był przerażający!

W sieci, podobnie jak w kinie, największą rolę odgrywają wrażenia i emocje odbiorcy – user experience. W przypadku internetu i metody „10x content”, jest to podwójnie ważne: jeśli zadbasz o odczucia użytkownika, z pewnością zrobisz wrażenie na wyszukiwarce i zaawansowanych algorytmach. Oceniają one strony nie tylko pod kątem jakości i użyteczności, ale również odczuć, jakie wywołuje u odbiorcy. Jeśli chcesz wywrzeć wrażenie na odbiorcy, nie bój się zaryzykować i wpłynąć na jego emocje, nawet poprzez strach – ucz się od Freddiego!

 

Nie poddawaj się – bądź jak powracający koszmar

 

Freddy Krueger od najmłodszych lat nie mógł przezwyciężyć ogarniającego zła, stając się geniuszem zbrodni, mordującym swoje ofiary w snach. Porzucony przez matkę, maltretowany przez przybranego opiekuna, zamordowany przez lokalną społeczność miasteczka Springwood, nieustannie znajdował sposób, aby powrócić i stawać się coraz „lepszym” w swoim fachu.

Podobna wytrwałość powinna towarzyszyć twórcom korzystającym z metody „10x content”. Internet to stale zmieniający się wirtualny  świat, w którym nieustannie toczy się walka o uzyskanie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania, co jest możliwe tylko dzięki wytrwałości. Algorytmy przemierzające strony w poszukiwaniu najlepszych z nich są stale udoskonalane, co może powodować wahania pozycji Twojej strony.

Dlatego warto szukać sposobów,  aby Twoja witryna stała się 10 razy lepsza niż najlepsza strona w top 10. Możesz zacząć od:
  • wprowadzania wartości dodanej do zawartości Twojej strony,
  • przeprowadzenia rzetelnego keyword researchu,
  • poszukania źródeł, z których jeszcze nikt nie korzystał,
  • zamieszczenia użytecznych materiałów graficznych,
  • odpowiedniego sformatowania treści.
Choć film o szalonym mordercy nastolatków już dawno zniknął z kinowych ekranów, postać mężczyzny z żelazną rękawicą nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, na co wskazują kolejne wersje filmu oraz odwołania do postaci Freddiego m.in. w grach z serii Mortal Kombat. Twoja strona może stać się  oryginalna i bezkonkurencyjna jak Freddy w świecie horrorów – kluczem do sukcesu jest unikalność, użyteczność oraz wysoka jakość contentu, najlepiej 10x wyższa od najlepszego, na jaki natrafiłeś.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 3

No votes so far! Be the first to rate this post.

Czym są rich snippets? Ikona 3:45 min 21.02.2023 Chcesz zwiększyć ruch na stronie? Szukasz długotrwałej strategii, która pomoże Ci wyróżnić się w wynikach wyszukiwania na tle konkurencji? A może chcesz zbudować wizerunek eksperta godnego zaufania w swojej branży? Wyniki z elementami rozszerzonymi to znakomite rozwiązanie, które pomoże Ci osiągnąć te cele. Wyjaśniamy, czym są rich snippets i jak je poprawnie wykorzystywać, żeby zwiększyć swoje szanse na sukces. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Porównywarka Sunrise System, czyli kliknięcia tańsze średnio o 31%! Ikona 04:10 min 29.07.2021 Kampanie Zakupów Google realizowane za pomocą zewnętrznych porównywarek cen to szansa na tańsze kliknięcie i więcej konwersji. Historie naszych klientów potwierdzają – jest zdecydowanie taniej. O ile? Średnio o 31% tańsze są kliknięcia pochodzące z porównywarki Sunrise System Shop. Możliwe jest to dzięki Comparison Shopping Services (CSS)!     Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:20 min 02.09.2008 Jest wszędzie, otacza nas zewsząd, dostęp do niego mają miliardy ludzi na całym świecie - Internet. Jego potęga jest niepodważalna. A i Polacy zaczynają pod tym względem doganiać inne narodowości. Do Sieci możemy zajrzeć wszędzie, gdzie przyjdzie nam ochota, chcąc poszukać informacji na całe mnóstwo przeróżnych zapytań. Prezentujemy garść najświeższych statystyk. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700