Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Wróćmy do naszego wigilijnego stołu, ponieważ to właśnie tutaj znajdziemy coś niewielkiego na ząb, coś na nieco większy głód i dania, które sprawią, że być może będziemy musieli poluzować nieco pasa przy spodniach. Członkowie rodziny intuicyjnie zawsze wiedzą, czego podczas kolacji chcą spróbować. Miłośnicy „bitów” z pewnością szybko wypatrzą pierniczki i paszteciki nadziewane kapustą i grzybami – będą w sam raz na dobry początek wieczoru lub przerywnik między rozpakowywaniem prezentów czy śpiewaniem kolęd.
W wirtualnym świecie „bite” oznacza natomiast przykuwający wzrok nagłówek z wyrazistym przekazem. Do schrupania będą w tym przypadku treści ograniczające się do jednej lub dwóch sentencji. Choć napisanie tekstu na 250-300 znaków nie zajmuje z reguły dużo czasu, lepiej przyłożyć się do tego zadania i przemyśleć po dwa razy każdą z fraz zamieszczonych w nagłówku. Co ważne, smakowity kęs, może prowadzić do zaostrzenia apetytu!
Dla tych, którzy unikają ciężkostrawnych potraw także podczas wigilijnej uroczystości, jak znalazł będzie czerwony barszcz lub zupa grzybowa, prawda? Taką idealną przekąskę w przestrzeni wirtualnej przypomina zaś dziennikarski lead – jest krótkim i chwytliwym streszczeniem czy skondensowaną pigułką zawierającą najistotniejsze dla użytkownika informacje.
Będą to wszelkiego rodzaju wpisy i teksty, których skanowanie nie zajmie nam dużo czasu i które jednocześnie zaspokoją pierwszy głód. Mały, ale wyrazisty poczęstunek w formie właściwie skrojonej treści może się okazać wystarczający i w zupełności zaspokoić potrzeby odbiorcy. Nie zapominajmy jednak o tych, którzy nie uznają półśrodków i stawiają na obfite posiłki oraz… bogate treści.
Zapewne wicie o kim mowa – przy wspólnym stole są to członkowie rodziny, którzy kosztują ze smakiem każdego dania, rozkoszując się odmienną fakturą, aromatem i sposobem przyrządzenia potrawy. To właśnie najbardziej wygłodniała część internetowej społeczności i użytkownicy, którzy domagają się merytorycznych, wieloaspektowych i dłuższych tekstów. W tej kategorii mieszczą się więc dłuższe treści poradnikowe, wpisy blogowe czy artykuły.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: