Google Grants to specjalny program adresowany do działających na świecie organizacji non-profit, które chcą efektywnie docierać do swoich odbiorców za pomocą wyszukiwarki Google. Organizacje tego typu mogą korzystać ze wszystkich dobrodziejstw kampanii AdWords w wyszukiwarkach, bez ponoszenia żadnych kosztów. To doskonała okazja do dotarcia ze swoim przekazem do nowych odbiorców, a tym samym możliwość skuteczniejszej realizacji swojej misji
Organizacje non-profit za pośrednictwem AdWords mogą szerzyć swoje przesłanie, pozyskiwać wolontariuszy, zwiększać świadomość społeczną na temat problemów, którymi się zajmują, czy docierać do ofiarodawców. Kampanie w ramach programu realizowane są w dokładnie taki sam sposób, w jaki „standardowi” reklamodawcy reklamują swoje usługi, czy produkty, istnieją jednak pewne ograniczenia:
– Budżet dzienny prowadzonej kampanii nie może być wyższy niż 330 Dolarów; – Maksymalny CPC (koszt jednego kliknięcia) nie może przekraczać 1 Dolara; – Brak jest możliwości prowadzenia kampanii kontekstowej (tylko wyszukiwarka);
Aby kampania w ramach Google Grants mogła zostać aktywowana, niezbędne jest także zainstalowanie na promowanej witrynie kodu śledzenia konwersji (zapewniającego możliwość bieżącego monitorowania skuteczności działań reklamowych).
By w Polsce móc skorzystać z Google Grants, należy posiadać status organizacji pożytku publicznego. Z programu wyłączone są szpitale oraz zakłady opieki zdrowotnej, organizacje i jednostki samorządu terytorialnego, placówki opiekuńczo-wychowawcze, uczelnie, szkoły i uniwersytety.
Do programu można zgłaszać się na stronie programu.
Źródło: Google
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: