Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 30.08.2012

AdWords za darmo

Google Grants to specjalny program adresowany do działających na świecie organizacji non-profit, które chcą efektywnie docierać do swoich odbiorców za pomocą wyszukiwarki Google.
Organizacje tego typu mogą korzystać ze wszystkich dobrodziejstw kampanii AdWords w wyszukiwarkach, bez ponoszenia żadnych kosztów. To doskonała okazja do dotarcia ze swoim przekazem do nowych odbiorców, a tym samym możliwość skuteczniejszej realizacji swojej misji.

 

 

Organizacje non-profit za pośrednictwem AdWords mogą szerzyć swoje przesłanie, pozyskiwać wolontariuszy, zwiększać świadomość społeczną na temat problemów, którymi się zajmują, czy docierać do ofiarodawców. Kampanie w ramach programu realizowane są w dokładnie taki sam sposób, w jaki „standardowi” reklamodawcy reklamują swoje usługi, czy produkty, istnieją jednak pewne ograniczenia:

 

       – Budżet dzienny prowadzonej kampanii nie może być wyższy niż 330 Dolarów;
       – Maksymalny CPC (koszt jednego kliknięcia) nie może przekraczać 1 Dolara;
       – Brak jest możliwości prowadzenia kampanii kontekstowej (tylko wyszukiwarka);

Aby kampania w ramach Google Grants mogła zostać aktywowana, niezbędne jest także zainstalowanie na promowanej witrynie kodu śledzenia konwersji (zapewniającego możliwość bieżącego monitorowania skuteczności działań reklamowych).

By w Polsce móc skorzystać z Google Grants, należy posiadać status organizacji pożytku publicznego. Z programu wyłączone są szpitale oraz zakłady opieki zdrowotnej, organizacje i jednostki samorządu terytorialnego, placówki opiekuńczo-wychowawcze, uczelnie, szkoły i uniwersytety.

Do programu można zgłaszać się na stronie programu.

 

Źródło: Google

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55