Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 05:10 min Ikona

Czy wzrost ruchu na stronie zwiększa sprzedaż? Case study ze współpracy z firmą Drewmod

Współpraca z firmą Drewmod dowodzi, że pozycjonowanie skupione na wzroście widoczności witryny na jak największą liczbę zapytań przynosi rewelacyjne efekty. Indywidualnie dopasowana strategia SEO przyniosła znaczną poprawę ruchu na stronie, co dobrze obrazują takie parametry jak:

Kilka słów o firmie

Drewmod – energooszczędne domy z drewna

 

Przedsiębiorstwo Drewmod od wielu lat działa w branży budowlanej specjalizując się w budowie obiektów drewnianych na bazie rozwiązań ekologicznych i energooszczędnych. Wykonuje konstrukcje szkieletowe w oparciu o tradycyjną technikę budowlaną, a także realizuje domy modułowe, stanowiące nowoczesne podejście do rzemiosła. Firma wybudowała już wiele obiektów całorocznych i domków letniskowych. Stosując wypracowaną przez lata technologię postawiła też liczne obiekty pasywne na terenie całej Polski. Drewmod proponuje duży wybór projektów budynków mieszkalnych o zróżnicowanych metrażach – parterowe i wielokondygnacyjne. Projekty umożliwiają realizację zgodną z energooszczędnymi trendami. Firma  wykorzystuje bowiem rozwiązania i materiały, zapewniające najbardziej optymalny współczynnik przenikalności cieplnej.

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania? Z przedsiębiorstwem Drewmod nawiązaliśmy współpracę w sierpniu 2018 roku. Celem pozycjonowania strony firmowej Klienta miało być przyciągnięcie uwagi inwestorów faktycznie zainteresowanych budową domów modułowych. Witryna miała stać się kanałem zwiększającym sprzedaż usług budowlanych. Optymalizacja strony firm Drewmod miała także wpłynąć na większą rozpoznawalność marki w Internecie.

Jakie kroki podjęliśmy? Zaproponowana przez nas formuła pozycjonowania SEO Cloud pozwalała już na wstępie na szeroką promocję serwisu. Zapewniała od początku podjętych działań pracę nad widocznością strony internetowej na różne wyrażenia kluczowe, także z tzw. długiego ogona. W ten sposób chcieliśmy przyciągnąć na witrynę potencjalnych inwestorów, kierując ich z różnego rodzaju zapytań właśnie na domenę Klienta.

Przygotowaliśmy indywidualną strategię, obejmującą szeroki zakres prac optymalizacyjnych. Dzięki podjęciu tych działań strona stała się przyjazna zarówno dla użytkowników, jak i robotów Google. Elementem strategii była także stała rozbudowa contentu oraz optymalizacja wizytówki w usłudze Google Moja Firma.

Efekt I

Więcej wyświetleń = więcej kliknięć = wzrost ruchu na stronie Optymalizacja serwisu, koordynowana przez Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu, przyczyniła się do widocznego zwiększenia ruchu na stronie. Świadczy o tym spektakularny wzrost liczby kliknięć oraz wyświetleń w całym okresie współpracy. W ciągu 14 miesięcy zwiększyła się o 697% liczba wyświetleń witryny, zaś o 457% wzrosła liczba kliknięć. Z miesiąca na miesiąc ze stroną internetową zapoznawało się coraz więcej osób, wpływając tym samym na budowanie świadomości marki – więcej potencjalnych klientów zaczęło wiązać rozwiązanie swoich problemów z firmą Klienta.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od września 2018 r. do października 2019 r. Źródło: Google Search Console

Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od września 2018 r. do października 2019 r. Źródło: Google Search Console

W ciągu trwania współpracy wypracowaliśmy rezultat w postaci 336 235 wyświetleń witryny. Wysoka, a przy tym stale rosnąca wartość tego parametru, wykazuje wyraźnie skuteczność podjętych przez nas działań w zakresie optymalizacji serwisu. Przekłada się to na zwiększony ruch na stronie, co może potencjalnie zwiększyć liczbę osób, które zdecydują się na konkretne działania (np. zlecenie budowy domu).

Wykres prezentuje wzrost łącznej liczby wyświetleń od września 2018 r. do października 2019 r. Źródło: Google Search Console
Efekt II

Więcej fraz = większa rozpoznawalność serwisu O większej rozpoznawalności strony internetowek , świadczy także  duża liczba fraz kluczowych, po których użytkownicy trafiali na stronę Klienta. Po pierwszym miesiącu pozycjonowania witryna była widoczna na 159 frazy, zaś w październiku 2019 roku – już na 1099 wyrażeń! Wzrost liczby fraz, na które witryna wyświetla się użytkownikom, oprawie 600% świadczy, że do strony dociera coraz więcej osób, wpisujących różnego typu zapytania w wyszukiwarkę.

Wykres prezentuje wzrost liczby fraz, na które wyszukiwana była pozycjonowana witryna od sierpnia 2018 r. do października 2019 r.  Źródło: Google Search Console
Tak ogromny wzrost liczby fraz, na które wyświetlała się promowana witryna, przyczynił się do wzrostu rozpoznawalności firmy w Internecie. Coraz więcej użytkowników zaczęło kojarzyć firmę i profil jej działalności. Było to spełnieniem pierwotnych oczekiwań względem pozycjonowania i – jak przyznaje nasz Klient – przełożyło się na więcej zapytań ofertowych oraz większą sprzedaż usług.

3x więcej –  więcej wyświetleń, kliknięć, fraz!

Opracowując indywidualną strategię pozycjonowania chcieliśmy zapewnić większą widoczność strony na różnego typu zapytania, uwzględniające frazy zarówno o charakterze ogólnym, jak i z tzw. długiego ogona. Osiągnęliśmy to poprzez zwiększenie ruchu na stronie, co przełożyło się także na wzrost rozpoznawalności marki w Internecie. W efekcie Klient odnotował więcej konwersji:

„Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Sunrise System, ponieważ odczuwamy realne efekty pozycjonowania. Zdecydowaliśmy się na ten rodzaj promocji internetowej sądząc, że pomoże nam zwiększyć sprzedaż usług. Skorzystaliśmy z oferty Sunrise System, gdyż odpowiadała naszym oczekiwaniom. Nie pomyliliśmy się ani co do wyboru partnera, ani w kwestii rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. Pozycjonowanie przyniosło faktyczny wzrost sprzedaży naszych usług” – Grzegorz Drwięga, Starszy specjalista ds. technologii i konstrukcji.

Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 19

No votes so far! Be the first to rate this post.

Brand safety: czym jest i na czym polega? Ikona 3:00 min 14.09.2023

Brand safety: czym jest i na czym polega?

Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że zdecydowana większość decyzji związanych z robieniem zakupów czy korzystaniem z usług podejmowana jest w sieci. Nie powinno dziwić więc, że spora część działań marketingowych prowadzona jest właśnie w świecie cyfrowym. Należy pamiętać jednak, że internet to miecz obosieczny – a brak ochrony marki przed nieodpowiednimi treściami może zaszkodzić reputacji firmy. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55