Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

O 281% więcej odwiedzin! Case Study ze współpracy z ADMED s.c.

Opublikowano: 18-01-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Pozycjonowanie miało decydujący wpływ na poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania strony internetowej naszego Klienta –  Ogólnopolskiego Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED s.c. Ponadto przyczyniło się do zwiększenia miesięcznej liczby odwiedzin strony. Dzięki czemu osiągnęliśmy takie efekty? Co sprawiło, że uzyskaliśmy tak dobre rezultaty?



Kilka słów o firmie

ADMED – profesjonalne zaopatrzenie służby zdrowia


Ogólnopolskie Centrum Zaopatrzenia Medycznego ADMED oferuje specjalistyczne zaopatrzenie dla placówek służby zdrowia w artykuły medyczne i umożliwia ich zakup w wariancie detalicznym oraz hurtowym. Duży nacisk kładzie na rozwiązania z zakresu Urologii, Ginekologii, Ultrasonografii, zapewniając także liczne rozwiązania dla szeroko pojętej branży medycznej. ADMED prowadzi poszerzoną współpracę z placówkami medycznymi oraz naukowymi na terenie całej Polski.


Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

Współpracę z ADMED nawiązaliśmy w maju 2014 roku w ramach pozycjonowania firmowej domeny Klienta. Głównym celem było zwiększenie sprzedaży narzędzi oraz przyrządów dla konkretnej dziedziny medycyny. Ponadto Klientowi zależało na dotarciu z ofertą do lekarzy posiadających własne, prywatne praktyki.
 
Jakie kroki podjęliśmy?

Pierwszym krokiem był dobór odpowiedniego zestawu fraz – najlepiej wpisujących się w profil działalności Klienta i jego oczekiwania oraz odznaczających się wysokim potencjałem konwertowania. Zastosowaliśmy ogólne wyrażenia o największej wyszukiwalności, co przy specjalistycznej działalności firmy Klienta było najbardziej optymalnym rozwiązaniem. Potencjalnie pozwalało na uzyskanie największych konwersji. Ponadto zespół Specjalistów ds. Pozycjonowania przeprowadził optymalizację witryny dostosowaną do algorytmów Google, a Specjaliści ds. Copywritingu przygotowali fachowe, merytorycznie poprawne oraz zgodne z zasadami SEO treści.

Efekt I

Większa widoczność strony

Dobór najbardziej optymalnych słów kluczowych oraz optymalizacja witryny pod kątem SEO przyniosły bardzo dobre efekty w krótkim czasie. Już po trzech miesiącach na 76% promowanych fraz kluczowych witryna wyświetlała się w top10. Dzięki wysokim pozycjom w naturalnych wynikach wyszukiwania poprawiła się widoczność strony, a tym samym wzrosła rozpoznawalność samej marki.


Wykres przedstawia wzrost pozycji oraz ich utrzymywanie się w top10 w ciągu pierwszego roku współpracy dla przykładowych wyrażeń kluczowych. Źródło własne.


Ponadto w efekcie pozycjonowania witryna wyświetla się obecnie na 991 fraz w top10! Oznacza to, że Internauci mogą dotrzeć z pierwszej strony wyników wyszukiwania Google do strony internetowej ADMED, stosując bardzo szeroki i zróżnicowany zakres zapytań.

 
Efekt II

Wzrost liczby sesji witryny

Dzięki fachowym treściom oraz wysokim pozycjom witryny wzrósł zdecydowanie ruch na stronie. Przed nawiązaniem współpracy dla witryny odnotowywano średnio miesięcznie 1500 sesji z ruchu organicznego. Już po miesiącu od rozpoczęcia pozycjonowania strony internetowej wartość ta wzrosła o 20%, a w kolejnych miesiącach i latach sukcesywnie się podnosiła. Obecnie średnia odwiedzalność plasuje się na poziomie około 7000 sesji z ruchu organicznego miesięcznie.

Wykres przedstawia wzrost liczby odwiedzin pozycjonowanej witryny w ciągu całego okresu trwania współpracy. Źródło: Google Analytics

Wzrost liczby sesji witryny o 281% w październiku 2017 roku w stosunku do kwietnia 2014 roku, gdy nawiązaliśmy współpracę, świadczy o skuteczności pozycjonowania. Jednocześnie wskazuje na większe realne zainteresowanie odbiorców witryną Klienta, bowiem oznacza faktyczną aktywność użytkownika Internetu w obrębie całego serwisu.

 
7000 powodów do zadowolenia

W trakcie ponad 3-letniej współpracy wypozycjonowaliśmy stronę ADMED na prawie 1000 wyrażeń kluczowych w top10. Witryna stała się bardziej przyjazna dla algorytmów Google oraz dla użytkowników dzięki szeroko zakrojonej optymalizacji, uwzględniającej także przygotowanie fachowych treści. Przemyślane i strategicznie zaplanowane działania wpłynęły także na wzrost liczby sesji z ruchu organicznego, co komentuje Łukasz Wroczyński, jeden ze wspólników Spółki ADMED s.c. :

„Mamy 7000 powodów do zadowolenia miesięcznie. Tyle wynosi liczba sesji z ruchu organicznego naszej witryny na chwilę obecną. Cieszy nas ogromny wzrost tego parametru w porównaniu do wartości, jakie wykazywała nasza witryna przed nawiązaniem współpracy z Sunrise System. Dzięki specjalistom z tej firmy obserwujemy w każdym miesiącu duże zainteresowanie ofertą naszego sklepu, na czym nam szczególnie zależało.”

 

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (15 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się