Ikona 03:50 min Ikona

„Lepsza widoczność w Internecie” – studium współpracy z RegeneMed

Pozycjonowanie przyczyniło się do wzrostu rozpoznawalności marki naszego Klienta w sieci. Jak pokazują statystyki, pozycjonowanie jest marketingowo skuteczne również dla usług teoretycznie niszowych w sieci. Przekonaj się, w jaki sposób osiągnęliśmy takie korzyści:

 

Kilka słów o firmie

 

RegeneMed – eksperci w naprawie endoskopów

Polska firma RegeneMed świadczy usługi w zakresie naprawy i regeneracji sprzętu medycznego marki Olympus. Specjalnością jest naprawa i serwisowanie różnego typu endoskopów. Podczas przeprowadzanych przeglądów firma stosuje testy elektryczne zgodne z normą IEC 62353 oraz testy szczelności, a o bezpieczeństwie i jakości usług świadczą certyfikaty materiałowe, znajdujące się w posiadaniu RegeneMed.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

Współpracujemy z RegeneMed od lipca 2016 roku w ramach pozycjonowania witryny firmowej. Głównym zadaniem było zwiększenie widoczności strony i rozpoznawalności marki Klienta w Internecie. Ponadto mieliśmy wypromować firmę jako ekspertów w serwisowaniu endoskopów.

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Zadecydowaliśmy o zastosowaniu ogólnych wyrażeń o największej wyszukiwalności. Przy specjalistycznej, wąskiej działalności – jaką jest naprawa endoskopów – było to najbardziej optymalne rozwiązanie, gdyż zapewniało szansę na największą konwersję. Głównym punktem naszej pracy było przeprowadzenie optymalizacji. W tym celu wprowadziliśmy na podstrony treści zgodne z SEO – i potrzebami użytkowników, odbiorców usług firmy. Następnie dostosowaliśmy serwis do wymogów pozycjonowania pod kątem technicznym. Wykorzystaliśmy przy tym rozwiązania, które mogłyby zostać pozytywnie ocenione przez odbiorców podczas wizyty na stronie i poruszania się po serwisie.

Efekt I

 

Topowe pozycje w SERP

Staranny dobór słów kluczowych wraz z wzorowo przeprowadzoną optymalizacją sprawiły, że po 3 miesiącach 90% promowanych fraz znalazło się w top10. Obecnie na 4 z 7 promowanych wyrażeń witryna www.regenemed.pl znajduje się w pierwszej trójce naturalnych wyników wyszukiwania. Takie pozycje utrzymują się niezmienne od kilku miesięcy, dzięki czemu firma Klienta stała się wreszcie widoczna w Internecie i kojarzona jest z usługami serwisowymi przyrządów medycznych.

Wykres przedstawia wzrost pozycji w ciągu całego czasu trwania współpracy dla przykładowych wyrażeń kluczowych. Źródło własne

Ponadto, dzięki fachowym treściom w odwiedzinach bierze udział prawie 5 razy więcej wyrażeń niż przed nawiązaniem współpracy. Oznacza to, że pozycjonowana strona wyświetla się dodatkowo na zapytania, które nie są uwzględnione w umowie, ale wpływają na konwersje i ruch na stronie. Trafić mogą na stronę Klienta dzięki temu także osoby: a) poszukujące w Internecie podobnych usług, b) zainteresowane ofertą Klienta, które w wyszukiwarkę wprowadziły jako zapytanie nie frazy z umowy, a wyrażenia synonimiczne.

Efekt II

 

Gwałtowny wzrost zainteresowania

Wraz z wysokimi pozycjami strony wzrosła liczba wyświetleń witryny. Domena przed podjęciem współpracy z Sunrise System odnotowała 359 wyświetleń w lipcu 2016 roku, a po 10 miesiącach ten wynik poprawił się aż o 484%. Wyraźny wzrost widoczny jest także w liczbie kliknięć. Poprawa wyników o 253% oznacza ponad dwukrotnie więcej internautów odwiedzających serwis Klienta.

 

Wykres przedstawia wzrost liczby wyświetleń i liczby kliknięć w ciągu całego czasu trwania współpracy. Źródło: Google Search Console

Widoczni w Internecie

 

W trakcie 10-miesięcznej współpracy sprawiliśmy, że strona Klienta pojawiła się wysoko na liście wyników wyszukiwania oraz – co ważniejsze – utrzymuje te pozycje od kilku miesięcy. W rezultacie osiągnęliśmy główny cel, jaki postawiła nam firma RegeneMed. Dzięki naszej pracy stała się widoczna w Internecie i bardziej rozpoznawalna, co potwierdza właściciel – Wojciech Pepłoński:

„Współpraca z Sunrise System jest owocna. Pozycjonowanie sprawiło, że do naszej oferty w Internecie dociera więcej osób. Jeszcze ważniejsze jest to, że trafiają na stronę osoby faktycznie zainteresowane naszymi usługami. Lepsza widoczność i rozpoznawalność w świecie wirtualnym przełożyły się na więcej zapytań w rzeczywistości”.

Udostępnij:
Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Skok na wysokie pozycje! Ikona 05:05 min Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study! Czytaj więcej
100% skuteczności! Case Study ze współpracy z firmą ELDAN Ikona 05:00 min Współpraca z firmą ELDAN była dla nas ciekawym wyzwaniem. Producent odzieży medycznej miał bardzo sprecyzowane wymagania dotyczące widoczności w wyszukiwarce Google. Na dodatek okazało się, że branża Klienta ma charakter sezonowy. To stanowiło dla nas wyzwanie, które chętnie podjęliśmy. Jakie efekty uzyskaliśmy? Czy możliwe jest osiągnięcie 100% skuteczności w pozycjonowaniu? Czytaj więcej
Znany, lubiany, widoczny! Case Study ze współpracy z firmą TURdesign Ikona 04:50 min Oczekiwania naszego Klienta były bardzo klarowne: wypromowanie marki oraz pozyskanie większej liczby osób zainteresowanych hydrografiką – czyli specjalistycznym ozdabianiem pojazdów i innych przedmiotów. Dla naszego Zespołu ważne było to, by w ciekawy i zarazem konkurencyjny sposób zaprezentować usługę, a tym samym zwiększyć ruch na stronie. Na czym skupiliśmy się przy tak specyficznym profilu działalności Klienta? Czy osiągnęliśmy cel?  Śpieszymy z odpowiedzią! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700