Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Google testuje Real-time Ads – reklamy w czasie rzeczywistym

Opublikowano: 19-02-2016

W trosce o sprzedawców, dla których publikacja reklamy marki lub produktów we właściwym czasie i miejscu może przełożyć się na znaczący sukces, Google stworzyło rozwiązanie pozwalające na wykonywanie działań w czasie rzeczywistym.

 

Beta-testy nowego narzędzia Real-time Ads uruchomiono w Ameryce. Jego głównym celem jest umożliwienie użytkownikom wykorzystywanie pewnych sytuacji oraz wydarzeń przyciągających swoją rangą uwagę wielu potencjalnych klientów. Zaprojektowano więc rozwiązanie, które pozwala za pomocą jednego kliknięcia opublikować reklamę w czasie rzeczywistym w wielu różnych miejscach, od niewielkich aplikacji, przez YouTube, aż po miliony innych lokalizacji w sieci.

 

Źródło: Adweek

 

Pewną niedogodnością może w tym przypadku okazać się konieczność wcześniejszego lub bardzo szybkiego przygotowania publikowanych treści. Okazja opublikowania reklamy może nadarzyć się w najmniej spodziewanym momencie, którego przespanie z pewnością nie wyjdzie nam na dobre.

 

Udostępnienie narzędzia Real-time Ads na szerszą skalę być może będzie miało miejsce w którymś z kolejnych miesięcy 2016 roku, jak wynika z zapowiedzi Google. Być może w przyszłości będziemy mieć możliwość skorzystania z niego w Polsce.

 

Źródła: Adweek, Search Engine Journal

Autor
Aldona Talarczyk
Ocena artykułu
4.00 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się