Ikona 02:05 min Ikona 11.06.2008

Cegiełka do cegiełki, kamyczek do kamyczka….

Czy łatwo zostać zauważonym na rynku? Oczywiście, jeśli posiadamy niemałe środki, możemy zainwestować w ogólnopolską kampanię reklamową we wszystkich mediach. Pozwoli nam ona na rozpowszechnienie naszych usług. Będziemy rozpoznawalni, ale czy na rozpoznawalności można oprzeć swoją działalność i zbliżyć do siebie klientów? Wejście szturmem na rynek jest porównywalne do nagłego opadu śniegu w upalny dzień. Przyjdzie pewnego dnia, zostanie w pamięci na długo, ale czy wszystkim się to spodobało? Nie tylko nie wszystkim, ale za 3 dni umysły ludzi zostaną opanowane innym newsem i popadniemy w zapomnienie.

Branding wskazuje na to, że niezmiernie ważne jest to, abyśmy byli kojarzeni dobrze. Z założenia jest też działaniem ciągłym, długotrwałym. Nie wystarczy zatem zrobić dobrego wrażenia- trzeba je utrzymać. Celem brandingu jest zbudowanie trwałej pozytywnej świadomości w umysłach potencjalnych klientów. Firma istniejąca, ale nie posiadająca marki jest skazana na zapomnienie. Klient powinien identyfikować się z naszymi produktami, usługami. Pranie mózgów? Raczej dobra kreacja marki. Jeśli firmie zależy na tym, aby być dobrze postrzeganym, świadczy to o potrzebach wyższego rzędu. Taka firma zasługuje na uwagę, ponieważ nie tylko liczy zyski, ale interaktywnie uczestniczy z otoczeniem.

Mimo iż branding to zbiór działań długofalowych, niekoniecznie muszą być to działania wymagające dużych kosztów. Chodzi przede wszystkim o to, aby umiejętnie wypozycjonować firmę jak najwyżej w świadomości uczestników rynku – czyli podjąć działania wizerunkowe, nie tylko bezpośrednią reklamę.

I tu pojawiamy się my – firma proponująca pozycjonowanie. Usługę długotrwałą, długofalową – złoty środek na e-branding. Podwyższamy pozycje, ukazujemy Państwa stronę firmową jako tę godną uwagi, interesującą, popularną. Użytkownicy widząc to, iż firma jest w czołówce, uznają ją za wartościową markę i utrwala w swojej świadomości. Pozycjonowanie to coś więcej niż zwykła reklama, to budowanie zaufania, to kreowanie marki, to również samodoskonalenie, to krok ku nowoczesnej promocji firmy. Firmy o wysokich pozycjach nie narzucają się, a jedynie wskazują użytkownikom – działamy dla Was, chcemy się komunikować, udoskonalać, chcemy wyjść Wam na przeciw. Z pewnością takie działania zostaną zaakceptowane, wzbudzą pozytywne skojarzenia z marką.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 27.06.2008 Rozwój Sieci pozwolił na pojawienie się wielu form ludzkiej aktywności w innych dziedzinach. Wraz z Internetem narodziło się dziennikarstwo obywatelskie. Teraz nie tylko profesjonalny dziennikarz, ale także zwykły uczestnik życia publicznego może przekazać istotną informację lub zrelacjonować ważne wydarzenie. Portale internetowe coraz chętniej korzystają z takiego wsparcia. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:25 min 17.07.2008 Przedsiębiorstwa oraz instytucje czeka spore ułatwienie w postaci elektronicznego podpisu! To prawdziwa rewolucja, które pozwoli wykorzystać potencjał tkwiący w Sieci. Jest wyjściem nie tylko wygodnym, ale także pozwalającym na znaczną oszczędność czasu i pieniędzy. Takie rozwiązanie pozostaje też w zgodnie z trendem ekologicznym. Jak wiele firm przyklaskuje takiemu rozwiązaniu? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 04.06.2008 Pierwsze skojarzenie z Google? Oczywiście wyszukiwarka internetowa! Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę z ogromu możliwości, jakie daje nam Google. Gmail, Google Maps, Google Earth, Google Talk i wiele, wiele więcej… Jesteście ciekawi, jakie asy w rękawie kryje Google?  Warto zgłębić temat – być może okaże się, że potrzebne Ci narzędzia i programy cały czas masz na wyciągnięcie ręki! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700