Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 04.06.2008

Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?

Wyszukiwarka Google jest ceniona ze względu na swoją prostotę. Okno do wpisu wyrażeń kluczowych jest niemal niezmienione od początków działalności. Nie pojawiają się wokół niego migające reklamy, świecące gadżety. Jest to świadome i celowe zagranie Google i chwała im za to:)

Nienarzucanie odbiorcom pojawiających się okienek to, jak już stwierdziliśmy, przyzwoita cecha. Odbiorcy cenią sobie portale szczególnie za to, że mogą za jednym zamachem uzyskać wiele informacji. Aby ułatwić poszukiwania i przedstawić w jednym miejscu podstawowe wiadomości „codziennego użytku”, Google utworzyło stronę internetową iGoogle.pl. Użytkownik gospodaruje nią samodzielnie i pod oknem wyszukiwania ma do dyspozycji wiele tematycznych okien informacyjnych, począwszy od pogody, wyników Lotto, zegarze, imienin, po słownik angielsko – polski, repertuar kin, Youtube Video czy gry. Użytkownik może również korzystać z kilkudziesięciu motywów tematycznych oraz gadżetów. Daje to poczucie zagospodarowania swojej przestrzeni internetowej wg własnego uznania. Tak więc – surfuj do woli:)

 

Kolejnym asem w rękawie, jaki Google ma dla użytkowników, jest Google Desktop. Program ten umożliwia przeglądanie zasobów zgromadzonych w komputerze użytkownika. Po zainstalowaniu go można wyszukiwać w pełnym trybie tekstowym e-maile, pliki, muzykę, zdjęcia, czaty, zawartości konta Gmail, odwiedzonych stron internetowych… Dodatkowo Google Desktop oferuje gadżety, które można umieścić w dowolnym miejscu pulpitu. Mogą one wyświetlać np. nowe maile. Do dyspozycji mamy również pasek boczny, czyli pionowy pasek na pulpicie (lub w formie zminimalizowanej – Deskbar), który ułatwia uporządkowanie gadżetów.

Google Desktop automatycznie indeksuje i pozwala przeszukiwać w pełnym trybie tekstowym następujące typy elementów w komputerze: Outlook Email; Netscape Mail / Thunderbird; Outlook Express; Firefox / Mozilla / Netscape; Word; PDF; Excel; Muzyka; PowerPoint; Grafiki; Internet Explorer; Wideo; MSN Instant Messenger; Zip; AOL Instant Messenger; Tekstowe i inne.

Google Inc. zapewnia użytkowników o swojej polityce prywatności – dane z komputera udostępniane do wyszukiwarki są przechowywane zgodnie z zasadami poufności. Automatycznie, w nowszych wersjach, jest również domyślnie zablokowana opcja przechowywania na serwerach Google danych o poszczególnych komputerach.

Oczywiście zaprezentowane programy to tylko fragment proponowanych przez Google ”dodatków”. Największą zaletą nich wszystkich wg większości, jest przede wszystkim prostota i możliwość korzystania bez dodatkowych opłat.

Google Talk, Google Toolbar , Gmail, Google Earth, Google kalkulator, Google Maps… Google z pewnością nie jeden raz jeszcze zaproponuje nam nowe programy, ale o tym przy innej okazji.

Źródło: iGoogle, Google Desktop.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

4 reklamy AdWords powyżej wyników wyszukiwania Google Ikona 03:00 min 29.02.2016 Znaczące zmiany w układzie strony wyników wyszukiwania Google! Po kilku miesiącach testów, ok. 19 lutego wyszukiwarka ostatecznie zdecydowała się wprowadzić dla części wyników nie 3 a 4 reklamy AdWords nad rezultatami organicznymi. Jednocześnie żegnamy się (z wyjątkami) z reklamami występującymi po prawej stronie SERP. Czy świat SEO i PPC właśnie zadrżał? Jak zwykle w przypadku Google – niekoniecznie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Ile za kliknięcie? Kiedy remarketing? AdWords w pytaniach i odpowiedziach Ikona 02:00 min 09.04.2013 Wyświetlać reklamę na pierwszej pozycji w Google i płacić mniej niż trzecia, czwarta czy ośma firma w tej samej stawce? Płacić jedynie dwa grosze za sprowadzenia użytkownika na stronę? Reklamy remarketingowe wyświetlane 6 sekund po wyjściu ze strony reklamodawcy z trackerem śledzącym? Moja odpowiedź brzmi: TAK. Jak to możliwe? Zapraszam do lektury.   Czytaj więcej
Skok na wysokie pozycje! Ikona 05:05 min Pozycjonowanie strony architekta wnętrz – Natalii Gierasimczuk – ewoluowało. Rozpoczęliśmy od działań optymalizacyjnych z wykorzystaniem określonej listy fraz kluczowych, a dziś promujemy witrynę przy wykorzystaniu nowej formuły z użyciem fraz typu „long tail”. Jak nasze działania wpłynęły na widoczność strony i realną pracę biura projektowego? Dowiecie się z tego case study! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700