Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:20 min Ikona 04.06.2008

Czy wiesz, że Google to nie tylko wyszukiwarka?

Wyszukiwarka Google jest ceniona ze względu na swoją prostotę. Okno do wpisu wyrażeń kluczowych jest niemal niezmienione od początków działalności. Nie pojawiają się wokół niego migające reklamy, świecące gadżety. Jest to świadome i celowe zagranie Google i chwała im za to:)

Nienarzucanie odbiorcom pojawiających się okienek to, jak już stwierdziliśmy, przyzwoita cecha. Odbiorcy cenią sobie portale szczególnie za to, że mogą za jednym zamachem uzyskać wiele informacji. Aby ułatwić poszukiwania i przedstawić w jednym miejscu podstawowe wiadomości „codziennego użytku”, Google utworzyło stronę internetową iGoogle.pl. Użytkownik gospodaruje nią samodzielnie i pod oknem wyszukiwania ma do dyspozycji wiele tematycznych okien informacyjnych, począwszy od pogody, wyników Lotto, zegarze, imienin, po słownik angielsko – polski, repertuar kin, Youtube Video czy gry. Użytkownik może również korzystać z kilkudziesięciu motywów tematycznych oraz gadżetów. Daje to poczucie zagospodarowania swojej przestrzeni internetowej wg własnego uznania. Tak więc – surfuj do woli:)

 

Kolejnym asem w rękawie, jaki Google ma dla użytkowników, jest Google Desktop. Program ten umożliwia przeglądanie zasobów zgromadzonych w komputerze użytkownika. Po zainstalowaniu go można wyszukiwać w pełnym trybie tekstowym e-maile, pliki, muzykę, zdjęcia, czaty, zawartości konta Gmail, odwiedzonych stron internetowych… Dodatkowo Google Desktop oferuje gadżety, które można umieścić w dowolnym miejscu pulpitu. Mogą one wyświetlać np. nowe maile. Do dyspozycji mamy również pasek boczny, czyli pionowy pasek na pulpicie (lub w formie zminimalizowanej – Deskbar), który ułatwia uporządkowanie gadżetów.

Google Desktop automatycznie indeksuje i pozwala przeszukiwać w pełnym trybie tekstowym następujące typy elementów w komputerze: Outlook Email; Netscape Mail / Thunderbird; Outlook Express; Firefox / Mozilla / Netscape; Word; PDF; Excel; Muzyka; PowerPoint; Grafiki; Internet Explorer; Wideo; MSN Instant Messenger; Zip; AOL Instant Messenger; Tekstowe i inne.

Google Inc. zapewnia użytkowników o swojej polityce prywatności – dane z komputera udostępniane do wyszukiwarki są przechowywane zgodnie z zasadami poufności. Automatycznie, w nowszych wersjach, jest również domyślnie zablokowana opcja przechowywania na serwerach Google danych o poszczególnych komputerach.

Oczywiście zaprezentowane programy to tylko fragment proponowanych przez Google ”dodatków”. Największą zaletą nich wszystkich wg większości, jest przede wszystkim prostota i możliwość korzystania bez dodatkowych opłat.

Google Talk, Google Toolbar , Gmail, Google Earth, Google kalkulator, Google Maps… Google z pewnością nie jeden raz jeszcze zaproponuje nam nowe programy, ale o tym przy innej okazji.

Źródło: iGoogle, Google Desktop.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55