Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

AdWords za darmo

Opublikowano: 30-08-2012
Czas potrzebny do przeczytania: 1:30 min

Google Grants to specjalny program adresowany do działających na świecie organizacji non-profit, które chcą efektywnie docierać do swoich odbiorców za pomocą wyszukiwarki Google.
Organizacje tego typu mogą korzystać ze wszystkich dobrodziejstw kampanii AdWords w wyszukiwarkach, bez ponoszenia żadnych kosztów. To doskonała okazja do dotarcia ze swoim przekazem do nowych odbiorców, a tym samym możliwość skuteczniejszej realizacji swojej misji.

 

 

Organizacje non-profit za pośrednictwem AdWords mogą szerzyć swoje przesłanie, pozyskiwać wolontariuszy, zwiększać świadomość społeczną na temat problemów, którymi się zajmują, czy docierać do ofiarodawców. Kampanie w ramach programu realizowane są w dokładnie taki sam sposób, w jaki „standardowi” reklamodawcy reklamują swoje usługi, czy produkty, istnieją jednak pewne ograniczenia:

 

       - Budżet dzienny prowadzonej kampanii nie może być wyższy niż 330 Dolarów;
       - Maksymalny CPC (koszt jednego kliknięcia) nie może przekraczać 1 Dolara;
       - Brak jest możliwości prowadzenia kampanii kontekstowej (tylko wyszukiwarka);

Aby kampania w ramach Google Grants mogła zostać aktywowana, niezbędne jest także zainstalowanie na promowanej witrynie kodu śledzenia konwersji (zapewniającego możliwość bieżącego monitorowania skuteczności działań reklamowych).

By w Polsce móc skorzystać z Google Grants, należy posiadać status organizacji pożytku publicznego. Z programu wyłączone są szpitale oraz zakłady opieki zdrowotnej, organizacje i jednostki samorządu terytorialnego, placówki opiekuńczo-wychowawcze, uczelnie, szkoły i uniwersytety.

Do programu można zgłaszać się na stronie programu.

 

Źródło: Google

Autor
Kornel Swiokła
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się