Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Silna polska reprezentacja w Google Online Marketing Challenge

Opublikowano: 29-08-2011
Czas potrzebny do przeczytania: 1:05 min

Google Online Marketing Challenge to międzynarodowy konkurs dla studentów, którego założeniem jest skonfrontowanie wiedzy teoretycznej z realiami marketingu internetowego. Zespoły rywalizujące w konkursie mają za zadanie przeprowadzić jak najbardziej efektywną trzytygodniową kampanię AdWords dla firmy lub podmiotu z III sektora – budżet w wysokości 200 dolarów funduje Google. Zwycięski team wyjeżdża do Mountain View, by spotkać się z zespołem Google AdWords. W tym roku o miano zwycięzcy walczą 3082 zespoły, w tym 4 z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Dwóch naszych pracowników brało udział w Google Online Marketing Challenge w 2009 roku jako studenci UAM, a w tegorocznej edycji postanowiliśmy wesprzeć zawodników profesjonalną wiedzą– być może przyszłych zawodowych specjalistów w tej dziedzinie.

Zostaliśmy zaproszeni do przeprowadzenia wykładu dla studentów specjalności Informatyka stosowana oraz międzyuczelnianego kierunku Techniczne Zastosowania Internetu, w ramach prowadzonych przez dra Wojciecha Czarta zajęć monograficznych "Technologie E-Commerce - Marketing Internetowy".

Wiemy już, że nasze trzy zespoły znalazły się w gronie Top 15 Europy, a wszystkie cztery startujące z poznańskiego Uniwersytetu - w globalnym rankingu TOP 100 jako półfinaliści. Gratulujemy!

Więcej: amu.edu.pl

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
3.33 - (15 głosów)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się