Wyższy standard skuteczności
Blog
Informacje z branży i życia firmy
Wybierz dziedzinę

Interaktywne Wideo - nowy format reklamowy Google

Opublikowano: 20-07-2010
Czas potrzebny do przeczytania: 0:45 min

Najnowszym pomysłem Google na zamieszczenie treści reklamowych ma być Interaktywne Wideo. Według głównego dyrektora Google, Erica Schmidta, ten rodzaj reklam pojawi się już niebawem i będzie umieszczany w dowolnym miejscu na stronie internetowej, a nie tylko w klipach multimedialnych. Interaktywne Wideo będzie wyglądać jak niewielki serwis internetowy. Do treści podstawowej, czyli klipu multimedialnego, internauci będą mogli dodawać swoje komentarze, które wpłyną na zawartość reklamy, dopasowując ją do oczekiwań i preferencji odbiorców. Eric Schmidt nie poinformował niestety o szczegółach technicznych ani nawet przybliżonej dacie premiery. Nie jest znany również sposób rozliczania się reklamodawców z Google. Można jednak przypuszczać, że za każde wyświetlenie klienci zapłacą prowizję. Źródło: BusinessInsider

Autor
Anna Bumbar
Ocena artykułu
3.67 - (3 głosy)
Komentarze
Dodaj komentarz
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się