Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 24.04.2008

Wyżej już nie można

Sunrise System właśnie przenosi się na najwyższe piętro najwyższego budynku w Poznaniu – Andersia Tower zdobyta!

Sama przeprowadzka, jak to przeprowadzka – w pocie czoła. Nasi niepokonani pozycjonerzy zamienili się w monterów, a najefektywniejsi handlowcy – w mistrzów wkręcania … śrubek. Biuro Promocji uwijało się w działaniach renowacyjno-konserwacyjnych, krótko mówiąc – specjalistka ds. reklamy, panna Magda wespół w zespół z mocną w gębie copywriter’ką, Gosią, wynosiły kartony. Rajd z XVIII–tego piętra na poziom piwnicy – kilka razy tam i z powrotem – był najlepszą akcją wizualizującą, jak wysoko zaszliśmy 🙂

To już nasze czwarte biuro. Zespół wciąż się powiększa o kolejne sympatyczne i dynamiczne osoby, renoma naszej Spółki także. Na fali tego rozwoju od początku 2007 roku pojawił się pomysł, by przenieść się do nowo powstającego biurowca. Wcześniej rozważaliśmy także biuro w Malta Park – by być w centrum sportowo – kulturalnym. Ale prawdziwe centrum, takie małe poznańskie „City”, jest jednak właśnie tu, w sąsiedztwie modnego deptaku i Starego Browaru.

Wizja architektoniczna Andrzeja Bogaczyka i pani Małgosi Szczepaniak, opracowywana w detalach od miesięcy, na początku tego roku przybrała realne kształty. Rewolucja estetyczna okazała się wizualnym sukcesem – połączenie szkła, surowego betonu, a wszystko to zwieńczone firmową kolorystyką, symbolizującą nasze atuty: szarość – spokój, pomarańczowy – energia.

Jedyną wadą dużego, kolorowego biura jest groźba… przepracowania. Zapatrzeni w widok z ostatniego piętra i usadowieni w wygodnych fotelach albo na skórzanych kanapach „lobby baru”, możemy nadmiernie przywiązać się do miejsca pracy 😉


Widok wart poznania

Miasto u moich stóp…

Czy to już rozpakować?

Zarząd – rozważania w kwestii krzesła

hmmm, czegoś tu jeszcze brakuje

Handlowcy czy monterzy?

Profesjonalne testy wytrzymałościowe

Kolejne krzesło prawie skręcone

Pozycjoner w najbardziej korzystnej pozycji

Fachowe podejście do tematu mebli

To się nazywa przyjazny klimat

Stary, nie zasłaniaj mi widoku na Starówkę!

Tutaj trzeba się troche wysilić
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case Study ze współpracy z firmą Kon-Trade Ikona 07:40 min Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:00 min 21.08.2008 Konkret: tego chce klient, co potwierdzają specjaliści. Dla konsumenta liczy się przede wszystkim to, jak wybrać to co najlepsze w jak najkrótszym czasie. Pod tę zasadę należy zatem podporządkować wszystkie działania podejmowane w ramach promowania się w Sieci. Skąd takie podejście? Winna jest temu tzw. kultura ZIP. Szybciej, lepiej, efektywniej - to słowa klucze jej przedstawicieli. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Atrybut hreflang a promocja za granicą Ikona 02:00 min 13.03.2017 Prawidłowa implementacja atrybutu hreflang ma duże znaczenie dla międzynarodowej strategii SEO. Wskazuje bowiem robotom wyszukiwarek, którą wersję językową strony należy wyświetlić użytkownikowi jako prawidłową, w zależności od tego, w jakim kraju się znajduje. Jednak często podczas wdrażania zmian pojawiają się błędy. Przeprowadzone niedawno badania naświetlają ogromną skalę tego problemu. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700