Ikona 01:55 min Ikona 24.04.2008

Wyżej już nie można

Sunrise System właśnie przenosi się na najwyższe piętro najwyższego budynku w Poznaniu – Andersia Tower zdobyta!

Sama przeprowadzka, jak to przeprowadzka – w pocie czoła. Nasi niepokonani pozycjonerzy zamienili się w monterów, a najefektywniejsi handlowcy – w mistrzów wkręcania … śrubek. Biuro Promocji uwijało się w działaniach renowacyjno-konserwacyjnych, krótko mówiąc – specjalistka ds. reklamy, panna Magda wespół w zespół z mocną w gębie copywriter’ką, Gosią, wynosiły kartony. Rajd z XVIII–tego piętra na poziom piwnicy – kilka razy tam i z powrotem – był najlepszą akcją wizualizującą, jak wysoko zaszliśmy 🙂

To już nasze czwarte biuro. Zespół wciąż się powiększa o kolejne sympatyczne i dynamiczne osoby, renoma naszej Spółki także. Na fali tego rozwoju od początku 2007 roku pojawił się pomysł, by przenieść się do nowo powstającego biurowca. Wcześniej rozważaliśmy także biuro w Malta Park – by być w centrum sportowo – kulturalnym. Ale prawdziwe centrum, takie małe poznańskie „City”, jest jednak właśnie tu, w sąsiedztwie modnego deptaku i Starego Browaru.

Wizja architektoniczna Andrzeja Bogaczyka i pani Małgosi Szczepaniak, opracowywana w detalach od miesięcy, na początku tego roku przybrała realne kształty. Rewolucja estetyczna okazała się wizualnym sukcesem – połączenie szkła, surowego betonu, a wszystko to zwieńczone firmową kolorystyką, symbolizującą nasze atuty: szarość – spokój, pomarańczowy – energia.

Jedyną wadą dużego, kolorowego biura jest groźba… przepracowania. Zapatrzeni w widok z ostatniego piętra i usadowieni w wygodnych fotelach albo na skórzanych kanapach „lobby baru”, możemy nadmiernie przywiązać się do miejsca pracy 😉


Widok wart poznania

Miasto u moich stóp…

Czy to już rozpakować?

Zarząd – rozważania w kwestii krzesła

hmmm, czegoś tu jeszcze brakuje

Handlowcy czy monterzy?

Profesjonalne testy wytrzymałościowe

Kolejne krzesło prawie skręcone

Pozycjoner w najbardziej korzystnej pozycji

Fachowe podejście do tematu mebli

To się nazywa przyjazny klimat

Stary, nie zasłaniaj mi widoku na Starówkę!

Tutaj trzeba się troche wysilić
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 00:45 min 08.05.2008 Choć wielu specjalistów do spraw pozycjonowania już od dłuższego czasu ignoruje lub znacząco umniejsza znaczenie parametru PageRank dla wyników wyszukiwania Google, faktem jest, że parametr ten wciąż budzi spore zainteresowanie. Nic dziwnego, skoro podczas jego aktualizacji przez wyniki wyszukiwania przechodzą mocniejsze i słabsze wstrząsy. Czy warto więc dbać o wartość tego parametru? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 13.05.2008 Czy mniejsza liczba kliknięć w linki sponsorowane oznacza zmniejszenie popularności oraz skuteczności AdWords? Niekoniecznie. Większa liczba kliknięć nie zawsze oznacza zainteresowanie ofertą. Nowe techniki pozwolą zminimalizować przypadkowe kliknięcia, a tym samym zwiększyć kliknięcia potencjalnych klientów. Kampania AdWords stawia na jakość, a nie na ilość! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:50 min 21.04.2008 Właściwe sformułowanie treści linku sponsorowanego to klucz do sukcesu – chwytliwa reklama „uwodzi” internautę. Typowa reklama tekstowa AdWords zbudowana jest – jak wiadomo na podstawie poprzednich lekcji - z kilku komponentów: Nagłówek (25 znaków włącznie ze spacjami): Opis (dwa wiersze po 35 znaków włącznie ze spacjami każdy) Wyświetlany adres URL (35 znaków włącznie ze spacjami). Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700