Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:55 min Ikona 24.04.2008

Wyżej już nie można

Sunrise System właśnie przenosi się na najwyższe piętro najwyższego budynku w Poznaniu – Andersia Tower zdobyta!

Sama przeprowadzka, jak to przeprowadzka – w pocie czoła. Nasi niepokonani pozycjonerzy zamienili się w monterów, a najefektywniejsi handlowcy – w mistrzów wkręcania … śrubek. Biuro Promocji uwijało się w działaniach renowacyjno-konserwacyjnych, krótko mówiąc – specjalistka ds. reklamy, panna Magda wespół w zespół z mocną w gębie copywriter’ką, Gosią, wynosiły kartony. Rajd z XVIII–tego piętra na poziom piwnicy – kilka razy tam i z powrotem – był najlepszą akcją wizualizującą, jak wysoko zaszliśmy 🙂

To już nasze czwarte biuro. Zespół wciąż się powiększa o kolejne sympatyczne i dynamiczne osoby, renoma naszej Spółki także. Na fali tego rozwoju od początku 2007 roku pojawił się pomysł, by przenieść się do nowo powstającego biurowca. Wcześniej rozważaliśmy także biuro w Malta Park – by być w centrum sportowo – kulturalnym. Ale prawdziwe centrum, takie małe poznańskie „City”, jest jednak właśnie tu, w sąsiedztwie modnego deptaku i Starego Browaru.

Wizja architektoniczna Andrzeja Bogaczyka i pani Małgosi Szczepaniak, opracowywana w detalach od miesięcy, na początku tego roku przybrała realne kształty. Rewolucja estetyczna okazała się wizualnym sukcesem – połączenie szkła, surowego betonu, a wszystko to zwieńczone firmową kolorystyką, symbolizującą nasze atuty: szarość – spokój, pomarańczowy – energia.

Jedyną wadą dużego, kolorowego biura jest groźba… przepracowania. Zapatrzeni w widok z ostatniego piętra i usadowieni w wygodnych fotelach albo na skórzanych kanapach „lobby baru”, możemy nadmiernie przywiązać się do miejsca pracy 😉


Widok wart poznania

Miasto u moich stóp…

Czy to już rozpakować?

Zarząd – rozważania w kwestii krzesła

hmmm, czegoś tu jeszcze brakuje

Handlowcy czy monterzy?

Profesjonalne testy wytrzymałościowe

Kolejne krzesło prawie skręcone

Pozycjoner w najbardziej korzystnej pozycji

Fachowe podejście do tematu mebli

To się nazywa przyjazny klimat

Stary, nie zasłaniaj mi widoku na Starówkę!

Tutaj trzeba się troche wysilić
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55