Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 20.11.2008

Interaktywna poradnia

Interaktywna poradnia Są tam już sklepy, banki, księgarnie, a ostatnio nawet konsylium lekarskie. W Internecie możemy nie tylko oglądać filmy, odnajdować krewnych, koleżanki z podstawówki, intensywnie reklamować swoją firmę, buszować po sklepach i zamówić od przysłowiowej igły przez wizytę u kosmetyczki po maszynę budowlaną, ale także … skonsultować trudny przypadek medyczny.

Jak w wielu krajach zachodnich, tak i w Polsce powstał serwis dla lekarzy, w którym dyskutują oni o swojej pracy, szukają porad i wskazówek. Na stronie nie ma reklam, a zarejestrować mogą się jedynie dyplomowani lekarze.

Portal jest świadectwem ważnego i pożytecznego aspektu Sieci: jest ona nie tylko przestrzenią komercyjnych transakcji i współpracy biznesowej, lecz także źródłem wiedzy i najlepszym narzędziem komunikacji nie tylko biznesowo-towarzyskiej, lecz także zawodowej.

Czy powstaną inne platformy zawodowe? I czy pewnego dnia lekarze w Sieci będą też dyskutować z pacjentem, diagnozując i udzielając porad?

Przenosimy w wirtualną przestrzeń coraz więcej profesji. Oczywiście, przypadku lekarskiego serwisu nie można wyolbrzymiać – operacji przez maila nie zrobią ani zęba (niestety;) ) interaktywnie nie wyleczą. Ale myśląc o świecie przyszłości – i to przyszłości najbliższych 5 lat – można śmiało założyć, że w Internecie będzie się toczyło większość naszych spraw pryatnych i zawodowych. A nawiązując jeszcze do trendów w medycynie, warto zauważyć, że już dziś mnóstwo ludzi zaopatruje się w Sieci w leki. Oznacza to, że zaufanie konsumentów do tego, co widzą na monitorze komputera, jest naprawdę duże.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:50 min 23.05.2016 Moda na „hasztagowanie” galopuje. Krzyżyk tu i krzyżyk tam. Post bez niego traci na wartości. I to właściwie podwójnie. Wpada w czeluść Internetu i nie jest „modny”. Nikt na niego nie trafia, nikt go nie czyta, nikt nie podziwia przebłysku geniuszu w ciągu znaków poprzetykanych gdzieniegdzie krzyżykami. Jaki jest jednak prawdziwy sens używania hasztaga? Gdzie ma to sens? I po co to robić? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:00 min 28.02.2011 Zapowiadana od dawna - już jest - automatyzacja działań optymalizacyjnych w kontach AdWords. Tworzenie różnorodnych reguł, w postaci warunków ("jeżeli zaistnieje dana sytuacja, zmień parametr na..."), pozwala zabezpieczyć kampanię przed nagłymi zmianami w rankingu reklam, nagłym spadkiem istotnych wartości (np. współczynnika klikalności) i utratą kontroli nad miejscami reklam. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:20 min 30.06.2008 Nuda to najgorsze, co może przydarzyć się reklamie w Internecie. Aby zachęcać, pobudzać do działania, zachwycać i przynosić określony skutek, musi być atrakcyjna. A to możliwe jest tylko, jeśli stale ją udoskonalamy. Użytkownicy Sieci okazują się coraz bardziej wybredni: wiedzą czego chcą, a co im nie służy. Potrzeba jest zatem ciągła optymalizacja kampanii. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700