Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:25 min Ikona 20.11.2008

Interaktywna poradnia

Interaktywna poradnia Są tam już sklepy, banki, księgarnie, a ostatnio nawet konsylium lekarskie. W Internecie możemy nie tylko oglądać filmy, odnajdować krewnych, koleżanki z podstawówki, intensywnie reklamować swoją firmę, buszować po sklepach i zamówić od przysłowiowej igły przez wizytę u kosmetyczki po maszynę budowlaną, ale także … skonsultować trudny przypadek medyczny.

Jak w wielu krajach zachodnich, tak i w Polsce powstał serwis dla lekarzy, w którym dyskutują oni o swojej pracy, szukają porad i wskazówek. Na stronie nie ma reklam, a zarejestrować mogą się jedynie dyplomowani lekarze.

Portal jest świadectwem ważnego i pożytecznego aspektu Sieci: jest ona nie tylko przestrzenią komercyjnych transakcji i współpracy biznesowej, lecz także źródłem wiedzy i najlepszym narzędziem komunikacji nie tylko biznesowo-towarzyskiej, lecz także zawodowej.

Czy powstaną inne platformy zawodowe? I czy pewnego dnia lekarze w Sieci będą też dyskutować z pacjentem, diagnozując i udzielając porad?

Przenosimy w wirtualną przestrzeń coraz więcej profesji. Oczywiście, przypadku lekarskiego serwisu nie można wyolbrzymiać – operacji przez maila nie zrobią ani zęba (niestety;) ) interaktywnie nie wyleczą. Ale myśląc o świecie przyszłości – i to przyszłości najbliższych 5 lat – można śmiało założyć, że w Internecie będzie się toczyło większość naszych spraw pryatnych i zawodowych. A nawiązując jeszcze do trendów w medycynie, warto zauważyć, że już dziś mnóstwo ludzi zaopatruje się w Sieci w leki. Oznacza to, że zaufanie konsumentów do tego, co widzą na monitorze komputera, jest naprawdę duże.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55