Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
9 marca 2011 r. zostało zaprezentowane nowe narzędzie służące do analizy użyteczności aplikacji i stron internetowych wykonanych w technologii Adobe Flash. Jego nadrzędnym zadaniem jest umożliwienie marketerom oraz twórcom witryn reklamowych, gier i aplikacji internetowych obserwację ruchu rzeczywistych użytkowników w realnym czasie i dostęp do zaawansowanych statystyk i mierników kampanii reklamowych, co tym samym pozwala zwiększać efektywność realizowanych projektów. Z narzędziem Use It Better wiązane są szczególne nadzieje, gdyż obecnie brak aplikacji, która kompleksowo umożliwiłaby agencjom marketingowym weryfikację efektów swoich prac dla witryn w technologii Flash. Tym samym korzystanie z narzędzia Use It Better daje agencjom interaktywnym ogromny atut w postaci lepszych projektów popartych odpowiednimi statystykami liczbowym, co niewątpliwie przyczyni się do pozyskiwania i utrzymania klientów. Podsumowując wygląda na to, że szykuje się poważna konkurencja dla Google Analytics. Szczegóły dotyczące Use It Better znajduja się na stronie Useitbetter.com
Źródło: Webhosting
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: