Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:35 min Ikona 12.04.2011

Czy spełniamy obietnice dawane klientom?

Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest diagnozowanie, w jakim stopniu  relacje audytowanej firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.

Co mogło wpłynąć na wysokie oceny jakości obsługi klienta w naszej firmie? W 2010 roku wprowadziliśmy wiele innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jednocześnie inwestując wiele energii w rozwijanie struktur odpowiedzialnych za opiekę nad naszymi klientami – stworzyliśmy Dział Obsługi Posprzedażowej i Zarządzania Relacjami z Klientem, odpowiedzialny za dbałość o satysfakcję naszych klientów ze świadczonych usług, reagowanie na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości. Pracownicy Działu aktywnie angażują się w kształtowanie bardzo korzystnych warunków dalszej współpracy w ramach polityki lojalnościowej – nasi stali kontrahenci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, rabaty. Motywacją do stworzenia odrębnej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie relacjami z klientem jest przekonanie, że długofalowe relacje przynoszą wielostronne długoterminowe korzyści.

Oceniamy, że inicjatywa z naszej strony przyczyniła się do utrzymania statusu Firmy Przyjaznej Klientowi.

Godło za rok 2010 otrzymaliśmy już po raz drugi, podczas Gali, która odbyła się 11 kwietnia w Teatrze Kamienica w Warszawie.

Gala połączona została z seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?” i eksperckim panelem dyskusyjnym, poświęconym zarządzaniu relacjami z klientami. W gronie laureatów tak wartościwego wyróżnienia analizowaliśmy dobre praktyki i dyskutowaliśmy nad różnymi strategiami komunikacji z klientem.

Odbierając Godło Firmy Przyjaznej Klientowi dziękujemy naszym partnerom biznesowym za zaufanie i docenienie zaangażowania naszych pracowników w budowanie harmonijnych relacji. Jednocześnie deklarujemy, że również w przyszłości dołożymy starań, by zachować jak najwyższe standardy obsługi potencjalnych i pozyskanych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 28

No votes so far! Be the first to rate this post.

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu! Ikona 5:00 min 25.09.2023

Wiesz, jaki potencjał drzemie w grupach na Facebooku? Wykorzystaj go w rozwoju swojego biznesu!

Social media stały się dla wielu osób głównym źródłem nie tylko rozrywki, ale też informacji. To już chyba nikogo nie dziwi. Portale społecznościowe wkroczyły także w sferę biznesową i stanowią potężne narzędzie wspierające działania marketingowe. Dziś przyjrzymy się grupom na Facebooku, dzięki którym można wesprzeć rozwój biznesu. I to za darmo! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 26

No votes so far! Be the first to rate this post.

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach! Ikona 6:00 min 21.09.2023

12 wskazówek, dzięki którym inni będą chcieli obserwować Twoją markę w social mediach!

Social media to miejsce, w którym nie może zabraknąć Twojej marki. Facebook, Instagram, YouTube, TikTok – to tylko niektóre serwisy, które gromadzą zaangażowane społeczności i mają ogromny potencjał marketingowy. Dziś podzielimy się z Tobą wskazówkami, dzięki którym dowiesz się, jak zdobywać followersów i przekształcić ich w klientów Twojej firmy. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.4 / 5. Vote count: 25

No votes so far! Be the first to rate this post.

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną? Ikona 6:00 min 20.09.2023

Na którą wersję strony postawić: mobilną czy responsywną?

Mobilna czy responsywna – która wersja strony internetowej jest przyjaźniejsza dla odbiorców? Wiele osób stosuje oba określenia zamiennie, nie zwracając uwagi na istotne, dzielące je różnice. A to może przyczynić się na przykład do spadku wyświetleń witryny w organicznych wynikach wyszukiwania. Dowiedzmy się, jaka opcja okaże się najlepszym rozwiązaniem! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55