Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Program Firma Przyjazna Klientowi jest realizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest diagnozowanie, w jakim stopniu relacje audytowanej firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości.
Co mogło wpłynąć na wysokie oceny jakości obsługi klienta w naszej firmie? W 2010 roku wprowadziliśmy wiele innowacji produktowych, procesowych i organizacyjnych, jednocześnie inwestując wiele energii w rozwijanie struktur odpowiedzialnych za opiekę nad naszymi klientami – stworzyliśmy Dział Obsługi Posprzedażowej i Zarządzania Relacjami z Klientem, odpowiedzialny za dbałość o satysfakcję naszych klientów ze świadczonych usług, reagowanie na wszelkie pytania, sugestie czy wątpliwości. Pracownicy Działu aktywnie angażują się w kształtowanie bardzo korzystnych warunków dalszej współpracy w ramach polityki lojalnościowej – nasi stali kontrahenci mogą liczyć na atrakcyjne promocje, rabaty. Motywacją do stworzenia odrębnej jednostki odpowiedzialnej za zarządzanie relacjami z klientem jest przekonanie, że długofalowe relacje przynoszą wielostronne długoterminowe korzyści.
Oceniamy, że inicjatywa z naszej strony przyczyniła się do utrzymania statusu Firmy Przyjaznej Klientowi.
Godło za rok 2010 otrzymaliśmy już po raz drugi, podczas Gali, która odbyła się 11 kwietnia w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Gala połączona została z seminarium „Czy spełniasz obietnice składane Klientom?” i eksperckim panelem dyskusyjnym, poświęconym zarządzaniu relacjami z klientami. W gronie laureatów tak wartościwego wyróżnienia analizowaliśmy dobre praktyki i dyskutowaliśmy nad różnymi strategiami komunikacji z klientem.
Odbierając Godło Firmy Przyjaznej Klientowi dziękujemy naszym partnerom biznesowym za zaufanie i docenienie zaangażowania naszych pracowników w budowanie harmonijnych relacji. Jednocześnie deklarujemy, że również w przyszłości dołożymy starań, by zachować jak najwyższe standardy obsługi potencjalnych i pozyskanych klientów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: