Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Taniej, szybciej, z wyjątkowymi promocjami, z możliwością porównania ofert – to główne wabiki przyciągające Polki do internetowego shoppingu. Aż 88% internautek lubi buszować po sklepach internetowych w poszukiwaniu książek i filmów, a na aukcjach kupuje odzież i biżuterię. W Sieci można dostać już praktycznie wszystko: od przysłowiowej igły po meble.
Polki są rozsądnymi klientkami: kupują z głową, zwracając uwagę na wiarygodność portali i szybkość realizacji zamówienia. Mimo przyjemności, jakie daje chodzenie po sklepach, to nastawienie na konkretny zakup kieruje internautki coraz częściej do Internetu. Po prostu: konsumentki cenią sobie sklepy z ciuchami czy biżuterią czynne 24 godziny na dobę 🙂
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: