Taniej, szybciej, z wyjątkowymi promocjami, z możliwością porównania ofert – to główne wabiki przyciągające Polki do internetowego shoppingu. Aż 88% internautek lubi buszować po sklepach internetowych w poszukiwaniu książek i filmów, a na aukcjach kupuje odzież i biżuterię. W Sieci można dostać już praktycznie wszystko: od przysłowiowej igły po meble.
Polki są rozsądnymi klientkami: kupują z głową, zwracając uwagę na wiarygodność portali i szybkość realizacji zamówienia. Mimo przyjemności, jakie daje chodzenie po sklepach, to nastawienie na konkretny zakup kieruje internautki coraz częściej do Internetu. Po prostu: konsumentki cenią sobie sklepy z ciuchami czy biżuterią czynne 24 godziny na dobę 🙂
Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!
Zero spamu, tylko konkrety!
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: