Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:45 min Ikona 10.12.2009

Sunrise System Przedsiębiorstwem Fair Play 2009

Po raz kolejny spółka Sunrise System otrzymała prestiżowy tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play, przyznawany przez Instytut Badań nad Demokracją i Przedsiębiorstwem Prywatnym przy wsparciu Krajowej Izby Gospodarczej. Nagrodę w imieniu całej firmy odebrał Wiceprezes Zarządu, Paweł Rybak, który komentuje wydarzenie następująco: Wyróżnienie Sunrise System Certyfikatem Przedsiębiorstwa Fair Play dokumentuje fakt, iż nasza firma przynależy do grona nowoczesnych przedsiębiorstw, którym zasady etyczne, uczciwość i tzw. dobre praktyki wyznaczają standardy codziennego funkcjonowanie. Tytuły i Certyfikaty Przedsiębiorstwo Fair Play przyznano już po raz 12. Na uroczystej gali w Sali Kongresowej razem z Sunrise System uhonorowanych zostało 647 firm z całej Polski. Celem programu: „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest promowanie etyki w działalności biznesowej. Firmy honorowane tym zaszczytnym tytułem: * postępują rzetelnie wobec swoich klientów, * terminowo wywiązują się ze zobowiązań w stosunku do skarbu państwa, * tworzą swoim pracownikom warunki sprzyjające efektywnej pracy, * uczestniczą w przedsięwzięciach charytatywnych, * potrafią usatysfakcjonować wymagających klientów, * uczciwie i rzetelnie reklamują się, nie dyskredytując przy tym konkurencji, * są przyjazna dla środowiska naturalnego. Weryfikacja firm zakwalifikowanych do udziału w konkursie Przedsiębiorstwo Fair Play odbywa się dwuetapowo. W pierwszej części audytu kapituła Nagrody ocenia ankiety, w których przedsiębiorcy prezentują swoją działalność, odpowiadając na szereg szczegółowych pytań, m.in. na temat relacji z pracownikami, klientami i kontrahentami. W tej części weryfikacji – firmy ubiegające się o tytuł „Fair Play” – muszą przedstawić stosowne dokumenty, poświadczające prawdziwość danych wskazanych w ankiecie. W drugim etapie merytoryczni audytorzy przeprowadzają wewnętrzną kontrolę w firmach. Weryfikacja przedsiębiorstw realizowana jest również przez analizę danych dostarczonych przez urzędy wojewódzki, urzędy pracy, banki, ZUS i inspekcję pracy. Dodatkową częścią oceny przedsiębiorstw jest badanie ankietowe kontrahentów i klientów firm. O rekomendacji firmy do tytułu i certyfikatu „Fair Play” decyduje suma ocen przyznanych przez klientów, kontrahentów i audytorów. Certyfikat Przedsiębiorstwo Fair Play jest klarownym sygnałem dla polskich i zagranicznych kontrahentów, że firma nagrodzona tym tytułem jest godna zaufania i warto wchodzić z nią w kontakty biznesowe. 12 edycja konkursu cieszyła się rekordowym zainteresowaniem firm – można ocenić to jako potrzebę weryfikacji postawy biznesowej w czasach o wyjątkowo zaostrzonej konkurencji. Z 647 wyróżnionych przedsiębiorstw największa grupę stanowiły firmy usługowe (54%) natomiast najmniejsza – handlowe (15%). Najwięcej laureatów XII edycji pochodzi z województwa śląskiego – 110 i wielkopolskiego – 98. Najmniej wyróżnionych przedsiębiorstw wywodzi się z województwa świętokrzyskiego – 8 firm. Dziękujemy naszym klientom i kontrahentom, pracownikom i współpracownikom, że oceniają nas wysoko w audytach. Staramy się zapracować na te opinie dzień po dniu podczas każdego kontaktu. Następna, XIII edycja konkursu Przedsiębiorstwo Fair Play już za rok. Przed nami kolejny rok budowania przejrzystych struktur firmy, zgranego zespołu, innowacyjnych usług i klarownych metod działania. Fotorelacja z Gali już… jutro!

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55