Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:10 min Ikona 07.08.2017

Ulepszona aplikacja Google pozna Cię jeszcze lepiej

Funkcja Śledź  – swoje potrzeby!

 

Każdy ma jakieś zainteresowania. Bardziej bądź mniej sprecyzowane, stanowią odskocznię od codzienności. Im lepiej znamy siebie i swoje potrzeby, tym bardziej możemy doskonalić swoje umiejętności. A gdyby tak połączyć wszystkie interesujące zjawiska, wiadomości i teksty w jednym miejscu? Wówczas można skupić się wyłącznie na pogłębianiu zainteresowań. Baza, w której jest wszystko, czego potrzeba? Róg obfitości w formie mobilnej? Ulepszona aplikacja dla wyszukiwarki jest już dostępna w Stanach Zjednoczonych, a docelowo ma również objąć inne państwa.

 

Inteligentna skarbnica wiedzy -„New feed experience”

 

„New feed experience” polega na stopniowym odkrywaniu nowych upodobań dzięki inteligentnemu kanałowi wprowadzonemu przez Google w grudniu zeszłego roku. Algorytmy uczenia maszynowego, stosowane również w wyszukiwarce Google, jeszcze lepiej przewidywały, co interesuje użytkownika i proponowały mu najciekawsze newsy ze świata w postaci artykułów, filmów czy zdjęć.

Obecnie ten sposób gromadzenia wiedzy został dopracowany w taki sposób, aby nie tylko tworzyć interakcje w Google, ale także uwzględniać wszelkie zmiany związane zarówno z miejscem zamieszkania, jak i światowymi trendami. Cała siła tkwi w aplikacji: im częściej użytkownik korzysta z Google, tym ciekawszy staje się jego kanał – rozwija się wraz z nim. W rezultacie powstaje spersonalizowana baza danych dokładnie dopasowanych do użytkownika.

Źródło: Blog Google

Śledź swoje zainteresowania

 

Jedną z najciekawszych zmian zastosowanych przez Google jest możliwość śledzenia sugerowanych treści oraz tworzenia powiązań między nimi już na etapie wyników wyszukiwania. Nowy przycisk „Śledź” pozwala na dodawanie nowych tematów do dotychczasowego źródła treści. Wystarczy pozwolić aplikacji na podążanie za śladami wybranych zainteresowań, aby stale aktualizowała dotychczasowe informacje.

 

Pogłębiaj dany temat

 

Opcja śledzenia sugerowanych treści pozwala również spojrzeć na dany temat z kilku różnych perspektyw. Informacje pobierane są z wielu źródeł, a następnie skrupulatnie gromadzone w aplikacji. W ten sposób możliwe staje się pogłębianie danej kwestii bez spędzania czasu na samodzielnym wyszukiwaniu tego, co interesujące. Ponadto gromadzone są w jednym miejscu – wystarczy jedno kliknięcie.

 

Poznaj siebie

 

Wszystko to pozwala jeszcze lepiej poznać swoje potrzeby. Spersonalizowana lista zainteresowań ułatwia pogłębianie wiedzy i specjalizację w danej dziedzinie. Wyszukiwanie inspiracji, rozrywki czy informacji staje się jeszcze szybsze i łatwiejsze dzięki dostępowi do licznych źródeł treści.

 

Sumując:

1. Algorytmy uczenia maszynowego stosowane w wyszukiwarce Google jeszcze lepiej przewidują, czego użytkownik szuka lub będzie chciał poszukać.

2. Ulepszona aplikacja wyszukiwarki Google personalizuje informacje, dopasowując je do potrzeb użytkownika.

3. Przycisk „Śledź” wyszukuje nowe treści w obrębie wybranego tematu, tworzy powiązania między nimi i stale aktualizacje pożądane informacje.

4. Aplikacja dociera do wielu źródeł treści, umożliwiając postrzeganie danego tematu z kilku różnych perspektyw.

5. Wyszukiwanie informacji staje się jeszcze szybsze i prostsze, co pozwala na pogłębianie wiedzy oraz poznawanie własnych potrzeb za jednym zamachem.

Ulepszona aplikacja Google dostępna jest na urządzeniach posiadających Androida oraz iOS-a. Amerykanie już mogą korzystać z jej dobrodziejstw, a w ciągu najbliższych dni powinna również być dostępna w innych krajach. Warto ją przetestować i sprawdzić, na ile wyszukiwarka Google zna nas lepiej niż my sami.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.8 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

guest blogging Ikona 5:00 min 07.12.2023 Wartościowy content jest kluczowy dla sukcesu Twojej marki. Jednak czy wykorzystujesz w pełni jego potencjał? Treści możesz tworzyć na swoją stronę internetową oraz profile w social mediach. Ale to nie wszystko! Czy wiesz, że możesz publikować tzw. wpisy gościnne w serwisach innych firm? Z chęcią opowiem Ci więcej na ten temat. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
AMSORT: wzwyż i do przodu Ikona 02:10 min Marka AMSORT Sp. z o.o., znana wcześniej jako firma DERCO Sp. z o.o., to prężnie rozwijająca się działalność, dla której istotnym momentem rozwoju stał się rebranding. Przedsiębiorstwo zaczęło korzystać z nowej energii, stając się niezachwianą konkurencją dla innych dostawców systemów przenośnikowych na świecie. Przyjrzyjmy się, jak rebranding wpłynął na rozpoczęcie tej nowej drogi rozwoju. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:30 min 25.02.2014 Internet stale ewoluuje, a wraz z nim technologie tworzenia stron. Nie tak dawno wszystkie witryny były jedynie statycznymi wizytówkami z niewielką ilością interaktywnych elementów. Dziś, w erze portali społecznościowych, rozbudowanych sklepów i gier przeglądarkowych, niemal wszystko zdaje się możliwe. Należy jednak wziąć pod uwagę, że niektóre z nowinek programistycznych stanowią niemały problem choćby dla robotów wyszukiwarek. Twórcy Google podpowiadają, jak tworzyć popularne „niekończące się” strony w sposób przyjazny wyszukiwarkom. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:50 min 14.09.2009 Media społecznościowe oraz platformy do komunikacji kryją w sobie ogromną moc dla marketingowców. Wystarczy tylko umiejętnie się nimi posługiwać oraz nie lekceważyć kontaktów ze strony Klientów. Powiązanie strony firmowej lub bloga z na przykład kontem na Twitterze, to nie tylko doskonała forma promocji swojego biznesu, ale także okazja do komunikacji z Klientami. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700