Ikona 04:05 min Ikona 08.12.2017

SEO Copywriter jest specjalistą od pisania treści na strony internetowe. Podczas ich tworzenia uwzględnia specyfikę danej branży i potrzeby marki. Ale to nie wszystko. Skrót SEO wskazuje, że posiada dodatkową wiedzę dotyczącą skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Dzięki połączeniu umiejętności miękkich i twardych potrafi przygotować wartościowy content, który wywinduje Twoją witrynę w wyszukiwarce Google. A to już krótka droga ku większej popularności wśród potencjalnych klientów.

Dlaczego warto postawić właśnie na tego człowieka? Ponieważ WIE:

 

1. Co czujesz

 

Na łamach bloga wspominaliśmy jakiś czas temu, że copywriter i psycholog mają ze sobą wiele wspólnego. Spec od teksów skupia się na zaletach Twojej marki, szuka cech, które może uwypuklić, a do każdego tematu podchodzi z należytą starannością. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że korzystasz z jego pomocy, aby osiągnąć konkretny cel: sprzedaż, popularność, ruch na stronie.

2.  Czego potrzebuje Twoja marka

 

Widoczności i klikalności, a co za tym idzie, zainteresowania i zysków. Trudno osiągnąć zadowalające wyniki bez wartościowego contentu, który nie tylko wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie i ranking strony, a dodatkowo zyska na znaczeniu w oczach robotów Google i użytkowników.

 

3. Czego potrzebują Twoi odbiorcy

 

Ważny jest nie tylko produkt, ale także jego odbiorca i doświadczenia, jakie towarzyszą mu podczas zapoznawania się z Twoją ofertą. Copywriter stworzy treść, która będzie dla użytkowników sieci pożyteczna i ciekawa jednocześnie. Tak, ten człowiek to potrafi.

 

4. Jak sprawić, by wilk był syty i owca cała

 

Copywriter łączy potrzeby użytkownika sieci, chcącej się wypozycjonować firmy oraz wytycznych Google. Spina wszystko w jedną całość, jaką jest wartościowy content i sprawia, że wszyscy są zadowoleni z efektów. Potrafi odnaleźć złoty środek między wymaganiami sieci a potrzebami odbiorców. A Ty tylko na tym korzystasz.

 

5. Co i jak pisać

 

Ten człowiek nie siedzi z założonymi rękami. Cały czas szpera, sprawdza, analizuje, dowiaduje się, tworzy, aktualizuje zdobytą wiedzę. Wystarczy dać mu wolną rękę, a przygotuje dla Ciebie wszystko, co można ubrać w słowa (i wypozycjonuje Twoją stronę): zwarty FAQ, praktyczny poradnik, konkretny opis produktów, ciekawy artykuł na bloga, zabawny wpis na Facebooka czy zajmującą opowieść o historii Twojej marki.

 

6. Co w trawie piszczy

 

Marketing internetowy rozwija się w zawrotnym tempie, a co za tym idzie, copywriting również. Dzięki temu spec od tekstów może stale konfrontować swoją wiedzę z nowymi wymogami sieci i jej użytkowników. Zdaje sobie sprawę, jakie typy treści cieszą się mniejszą popularnością, a w co warto zainwestować więcej słów. Nie chodzi na skróty i dostosowuje warsztat do Twoich potrzeb.

 

7. Jak korzystać ze zdobytych narzędzi

 

SEO Copywriter wie, jak wielka siła drzemie w słowie pisanym, a zarazem zdaje sobie sprawę, że „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”*. Tak więc nim operuje, aby oczarować zarówno odbiorcę (język korzyści), jak i ranking strony (SEO friendly). A stworzona przez niego sieć słów tworzy zwarty komunikat dla wyszukiwarki Google, że Twoja strona jest wartościowa i warto poznać ją bliżej – to jeden z istotniejszych elementów mogących mieć wpływ na lepsze pozycjonowanie Twojej strony.

 

Reasumując

 

Warto skorzystać z pomocy SEO Copywritera, powierzając mu pieczę nad kształtem i brzmieniem treści, jaka pojawi się na Twojej stronie internetowej. Zyskasz w ten sposób wartościowy content, na którym sukcesywnie budowana będzie Twoja widoczność, rozpoznawalność i pozycja w wyszukiwarce Google. Spec od tekstów:

analizuje  i łączy fakty,
zbiera  informacje pożyteczne i potrzebne,
wykorzystuje  zdobytą wiedzę i przekuwa ją na wartościowy content,
podchodzi  krytycznie do źródeł informacji z jakich korzysta,
pisze  o rzeczach znanych w nowy, ciekawy sposób,
buduje  sieć skojarzeń i korzysta z nich podczas tworzenia oryginalnych tekstów,
tworzy  treści atrakcyjne tak dla użytkownika, jak i dla robotów Google,

intryguje  i zaciekawia odbiorcę treści.

 

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Mam tę moc! – kilka słów o sekretach wzbudzania zaufania wśród odbiorców Ikona 07:20 min 14.12.2017 Niezależnie od tego, jaką firmę prowadzisz, z pewnością dążysz do tego, by użytkownicy internetu, zaglądający na Twoją stronę, zaufali Ci i skorzystali z oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Jednak w gąszczu wielu konkurencyjnych firm musisz zadbać o to, by content Twojej witryny wyróżniał się na tle Twoich branżowych rywali. Proponujemy Ci kilka sprawdzonych metod na to, by zwrócić szczególną uwagę użytkowników na świadczone przez Twoją firmę usługi. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Content okołotematyczny dla nudnych branż Ikona 05:30 min 27.12.2017 Nie jest łatwo tworzyć ciekawe teksty dla branż, które do najciekawszych nie należą. Finanse, prawo, księgowość... Copywriterzy wiedzą, że stworzenie contentu, wzbudzającego szersze zainteresowanie w tych tematach, jest niezwykle wymagające. A co by było, gdyby spojrzeć na nie nieco szerzej i stworzyć content... okołotematyczny? Luźno nawiązujący do branży, ale za to wzbudzający szersze zainteresowanie? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co łączy copywritera z psychologiem? Ikona 04:55 min 16.11.2017 Myślisz, że wystarczy tzw. lekkie pióro, by móc nazywać się dobrym copywriterem? Mylisz się, to nie takie proste. Copywriter to nie tylko mistrz słowa i osoba o bogatej wiedzy z różnych branż – medycznej, przemysłowej, prawniczej, kosmetycznej czy też ekonomicznej. To także doskonały psycholog, który potrafi wniknąć w umysł użytkownika i wpłynąć na jego zachowania. Zaskoczony? Zobacz, jakie wyzwania stoją przed copywriterem! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700