Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:05 min Ikona 08.12.2017

SEO Copywriting: gdzie diabeł nie może, tam Copywritera pośle

Siła słów

SEO Copywriter jest specjalistą od pisania treści na strony internetowe. Podczas ich tworzenia uwzględnia specyfikę danej branży i potrzeby marki. Ale to nie wszystko. Skrót SEO wskazuje, że posiada dodatkową wiedzę dotyczącą skutecznego pozycjonowania stron internetowych. Dzięki połączeniu umiejętności miękkich i twardych potrafi przygotować wartościowy content, który wywinduje Twoją witrynę w wyszukiwarce Google. A to już krótka droga ku większej popularności wśród potencjalnych klientów.

Dlaczego warto postawić właśnie na tego człowieka? Ponieważ WIE:

1. Co czujesz

Na łamach bloga wspominaliśmy jakiś czas temu, że copywriter i psycholog mają ze sobą wiele wspólnego. Spec od teksów skupia się na zaletach Twojej marki, szuka cech, które może uwypuklić, a do każdego tematu podchodzi z należytą starannością. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że korzystasz z jego pomocy, aby osiągnąć konkretny cel: sprzedaż, popularność, ruch na stronie.

2.  Czego potrzebuje Twoja marka

Widocznościklikalności, a co za tym idzie, zainteresowania i zysków. Trudno osiągnąć zadowalające wyniki bez wartościowego contentu, który nie tylko wpłynie pozytywnie na pozycjonowanie i ranking strony, a dodatkowo zyska na znaczeniu w oczach robotów Google i użytkowników.

 

3. Czego potrzebują Twoi odbiorcy

Ważny jest nie tylko produkt, ale także jego odbiorca i doświadczenia, jakie towarzyszą mu podczas zapoznawania się z Twoją ofertą. Copywriter stworzy treść, która będzie dla użytkowników sieci pożyteczna i ciekawa jednocześnie. Tak, ten człowiek to potrafi.

 

4. Jak sprawić, by wilk był syty i owca cała

Copywriter łączy potrzeby użytkownika sieci, chcącej się wypozycjonować firmy oraz wytycznych Google. Spina wszystko w jedną całość, jaką jest wartościowy content i sprawia, że wszyscy są zadowoleni z efektów. Potrafi odnaleźć złoty środek między wymaganiami sieci a potrzebami odbiorców. A Ty tylko na tym korzystasz.

 

5. Co i jak pisać

Ten człowiek nie siedzi z założonymi rękami. Cały czas szpera, sprawdza, analizuje, dowiaduje się, tworzy, aktualizuje zdobytą wiedzę. Wystarczy dać mu wolną rękę, a przygotuje dla Ciebie wszystko, co można ubrać w słowa (i wypozycjonuje Twoją stronę): zwarty FAQ, praktyczny poradnik, konkretny opis produktów, ciekawy artykuł na bloga, zabawny wpis na Facebooka czy zajmującą opowieść o historii Twojej marki.

 

6. Co w trawie piszczy

Marketing internetowy rozwija się w zawrotnym tempie, a co za tym idzie, copywriting również. Dzięki temu spec od tekstów może stale konfrontować swoją wiedzę z nowymi wymogami sieci i jej użytkowników. Zdaje sobie sprawę, jakie typy treści cieszą się mniejszą popularnością, a w co warto zainwestować więcej słów. Nie chodzi na skróty i dostosowuje warsztat do Twoich potrzeb.

 

7. Jak korzystać ze zdobytych narzędzi

SEO Copywriter wie, jak wielka siła drzemie w słowie pisanym, a zarazem zdaje sobie sprawę, że „z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność”*. Tak więc nim operuje, aby oczarować zarówno odbiorcę (język korzyści), jak i ranking strony (SEO friendly). A stworzona przez niego sieć słów tworzy zwarty komunikat dla wyszukiwarki Google, że Twoja strona jest wartościowa i warto poznać ją bliżej – to jeden z istotniejszych elementów mogących mieć wpływ na lepsze pozycjonowanie Twojej strony.

*”Spiderman! Spiderman! Does whatever a spider can!”

 

Reasumując

Warto skorzystać z pomocy SEO Copywritera, powierzając mu pieczę nad kształtem i brzmieniem treści, jaka pojawi się na Twojej stronie internetowej. Zyskasz w ten sposób wartościowy content, na którym sukcesywnie budowana będzie Twoja widoczność, rozpoznawalność i pozycja w wyszukiwarce Google. Spec od tekstów:

analizuje  i łączy fakty,
zbiera  informacje pożyteczne i potrzebne,
wykorzystuje  zdobytą wiedzę i przekuwa ją na wartościowy content,
podchodzi  krytycznie do źródeł informacji z jakich korzysta,
pisze  o rzeczach znanych w nowy, ciekawy sposób,
buduje  sieć skojarzeń i korzysta z nich podczas tworzenia oryginalnych tekstów,
tworzy  treści atrakcyjne tak dla użytkownika, jak i dla robotów Google,

intryguje  i zaciekawia odbiorcę treści.

Źródło: doświadczenie własne.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55