Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Niedawno pisaliśmy o tym, jak wiele zyskać mogą biura turystyczne, doceniające potęgę Internetu (Jak promować oferty turystyczne), dziś sprawdziliśmy, jak ważne jest korzystanie z reklam w wyszukiwarkach w przypadku branży kosmetycznej. Skąd klienci czerpią wiedzę o kosmetykach? Odpowiedź nie powinna nikogo zaskoczyć – większość badanych jako główne źródło informacji wskazało Internet. Konsumenci ci nie ograniczają się oczywiście do biernego przyswajania wiedzy – co trzecia osoba dzieli się pozyskanymi informacjami ze znajomymi przesyłając im linki kierujące do stron z kosmetykami, rozmawia o produktach na forach bądź komentuje teksty i artykuły dotyczące urody.
Poszukiwanie informacji i dzielenie się nimi nie pozostaje bez echa dla decyzji zakupowych. ¾ internautów twierdzi, że treści znalezione w Internecie skłoniły ich do dalszych poszukiwań, a 83% konsumentów deklaruje, że widza wyniesiona z sieci wpłynęła na zakup kosmetyków poza Internetem. Zaznaczyć trzeba, że wspomniana wiedza nie płynie jedynie ze stron informacyjnych, forów czy porównywarek cen, ale również z reklam. Co ciekawe, Internet cieszy się też największym zaufaniem konsumentów.
Źródło: IAB Polska
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: