Ikona 01:05 min Ikona 08.03.2010

Reklama kosmetyków w sieci

Niedawno pisaliśmy o tym, jak wiele zyskać mogą biura turystyczne, doceniające potęgę Internetu (Jak promować oferty turystyczne), dziś sprawdziliśmy, jak ważne jest korzystanie z reklam w wyszukiwarkach w przypadku branży kosmetycznej. Skąd klienci czerpią wiedzę o kosmetykach? Odpowiedź nie powinna nikogo zaskoczyć – większość badanych jako główne źródło informacji wskazało Internet. Konsumenci ci nie ograniczają się oczywiście do biernego przyswajania wiedzy – co trzecia osoba dzieli się pozyskanymi informacjami ze znajomymi przesyłając im linki kierujące do stron z kosmetykami, rozmawia o produktach na forach bądź komentuje teksty i artykuły dotyczące urody.

 

Poszukiwanie informacji i dzielenie się nimi nie pozostaje bez echa dla decyzji zakupowych. ¾ internautów twierdzi, że treści znalezione w Internecie skłoniły ich do dalszych poszukiwań, a 83% konsumentów deklaruje, że widza wyniesiona z sieci wpłynęła na zakup kosmetyków poza Internetem. Zaznaczyć trzeba, że wspomniana wiedza nie płynie jedynie ze stron informacyjnych, forów czy porównywarek cen, ale również z reklam. Co ciekawe, Internet cieszy się też największym zaufaniem konsumentów.

 

Źródło: IAB Polska

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:30 min 09.03.2010 Obecny zespół certyfikowanych analityków Sunrise System zasilił kilka dni temu kolejny specjalista. Łukasz Machura, SEM Menedżer specjalizujący się w zarządzaniu dużymi, złożonymi kampaniami reklamowymi w wyszukiwarkach internetowych i monitorowaniu ich efektów, z niemal stuprocentowym wynikiem zdał egzamin Google Analytics Individuals Qualification. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:45 min 18.03.2010 Do tej pory Nagroda Nobla zostawała wręczana jedynie osobom o niezwykłych zasługach dla świata. Właśnie dlatego tak szokującą dla wielu z nas jest informacje, że w tegorocznych nominacjach do otrzymania tej prestiżowej nagrody, jest Internet. Redakcja serwisu Wired uznała, że ma on dzisiaj ogromny wpływ na kształtowanie rzeczywistości. Co uważacie o tym pomyśle? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 04.03.2010 Wszystko wskazuje na to, że reklama internetowa ma się coraz lepiej i to także w odniesieniu do polskich firm. Według badań przeprowadzonych przez IAB Polska, wydatki przeznaczane na reklamy umieszczane w sieci stale rosną. Jak do tej pory największą popularnością cieszą się displaye, jednak ze względu na dynamiczny rozwój marketingu internetowego, warto być otwartym również na inne formy promocji w sieci. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.9 / 5. Vote count: 14

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.3 / 5. Vote count: 9

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700