Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 03:50 min Ikona

Reklama internetowa, zyski realne – case study współpracy z FHU Unikat

Współpraca z FHU Unikat dowodzi, że pozycjonowanie przynosi realne zyski… pod warunkiem, że jest dobrze prowadzone. Specjaliści Sunrise System, którzy od początku opiekowali się nigdy niepozycjonowaną domeną Klienta, wypracowali rewelacyjne wyniki:

 

 

 

 

Kilka słów o firmie

FHU Unikat – unikatowy sklep internetowy

 

Przedsiębiorstwo FHU Unikat znane jest wśród odbiorców głównie pod marką prestiżowego sklepu z elementami armatury i ceramiki łazienkowej oraz kuchennej. Sklep internetowy taniezlewozmywaki.pl dysponuje obecnie jednym z najbardziej rozbudowanych asortymentów. Umożliwia zakup wyrobów powszechnie cenionych producentów krajowych oraz zagranicznych w atrakcyjnych cenach.

 

Flagowy produkt stanowią zlewozmywaki granitowe dostępne w różnych odcieniach kolorystycznych, kształtach i wymiarach. Ciekawą, nową propozycją są modele antybakteryjne. Dopełnienie asortymentu stanowią baterie kuchenne i łazienkowe, a także środki czystości i preparaty do pielęgnacji.

 

 

Filary współpracy

Jakie były oczekiwania?

 

Sunrise System współpracuje z FHU Unikat od marca 2014 roku. Do tego czasu witryny Klienta nikt inny nie pozycjonował. Stanęliśmy przed ciekawym zadaniem oraz ogromnym wyzwaniem sprostania wysokim oczekiwaniom. Naszym celem było uplasowanie witryny taniezlewozmywaki.pl na czołowych pozycjach w top10.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

Najważniejszym krokiem pozycjonowania sklepu było przystosowanie serwisu do preferencji odbiorców internetowych i wymagań algorytmów wyszukiwarki Google. W tym celu przeprowadziliśmy optymalizację techniczną oraz planowo wprowadzaliśmy fachowe treści. Dzięki temu strona działa sprawniej, zapewnia łatwiejszą obsługę odwiedzającym, a także dostarcza im niezbędnych informacji o produktach. Ponadto skoncentrowaliśmy się na bardzo przemyślanym doborze fraz kluczowych. Uwzględniliśmy główny profil działalności Klienta oraz najważniejszy kierunek jego sprzedaży. Stała kontrola i analiza sytuacji witryny zapewniły stabilizację pozycji serwisu w obliczu wielu zmian algorytmów wyszukiwarki Google.

 

Efekt I

Większa rozpoznawalność

Prace nad pozycjonowaniem witryny zaczęliśmy od promowania 7 fraz. Pożądane efekty osiągnęliśmy jeszcze w pierwszym miesiącu współpracy! Aż 6 z 7 wyrażeń kluczowych znalazło się w top10. Po sześciu miesiącach poszerzyliśmy współpracę o promowanie kolejnej frazy. Obecnie witryna na 90% wszystkich promowanych wyrażeń kluczowych wyświetla się na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania w Google – z czego na dwóch frazach serwis plasuje się w top3.

 

 Wykres prezentujący wzrost i stabilizację pozycji dla przykładowych fraz kluczowych w pierwszym roku współpracy

 

 

W wyniku podjętych działań optymalizacyjnych zwiększyła się o 79% liczba wyrażeń kluczowych biorących udział w odwiedzinach. Przy wysokich pozycjach serwisu miało to również wpływ na osiągnięcie łącznej liczby 2 325 465 wyświetleń w ciągu zaledwie trzech lat współpracy. To przełożyło się na wzrost rozpoznawalności marki w Internecie, a pośrednio również na zwiększenie sprzedaży produktów.

 

Wykres prezentujący wzrost liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć w newralgicznym momencie największego przyrostu

 

 

Efekt II

Siła klikania

Wysokie pozycje i wzrost liczby wyświetleń witryny przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie aż o 81%, przy CTR rzędu 4,29%, co stanowi bardzo korzystny wynik. Dokładnie taki procent osób, które widziały w wynikach wyszukiwania witrynę www.taniezlewozmywaki.pl, kliknęło w nią. Wobec tego jednym z efektów pozycjonowania jest łączna liczba kliknięć 99694. Dowodzi to bardzo dużej skali oddziaływania pozycjonowania na faktyczne działania użytkowników w sieci. Większy ruch przełożył się na wzrost liczby zamówień promowanego sklepu internetowego.

 

Realne zyski z wirtualnej reklamy

Opieka nad nie pozycjonowaną do tej pory witryną wymagała od zespołu Sunrise System szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych. Wypracowane dzięki temu wysokie pozycje utrzymujemy na stałym poziomie od trzech lat, co przekłada się na większe zainteresowanie sklepem internetowym taniezlewozmywaki.pl. Dzieląc się swoimi spostrzeżeniami, Specjalista ds. Marketingu firmy FHU Unikat, Dariusz Trojanowski, o współpracy z Sunrise System mówi:

 

„Osiągnęliśmy realne zyski dzięki wirtualnej reklamie. Pozycjonowanie wpłynęło pozytywnie na budowanie naszego wizerunku w sieci jako specjalistycznego sklepu z wysokiej jakości zlewozmywakami granitowymi. Docieramy obecnie do grupy odbiorców faktycznie zainteresowanych naszymi produktami i z tego jesteśmy najbardziej zadowoleni”.

Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:45 min 01.09.2016 Ile razy uderzasz palcem w ekran swojego smartfona, żeby wyłączyć reklamę tym maleńkim iksem zawsze, ale to zawsze ukrytym w samym rogu? Już wkrótce problem pop-upów i interstitials zakrywających cały ekran powinien zniknąć. No przynajmniej z Top10. Mobilni użytkownicy wyszukiwarki Google cieszą się, jednak co na tę zmianę w algorytmie webmasterzy i inni specjaliści IT? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 02:00 min 02.07.2015 Merytoryczne wsparcie Google w zakresie kampanii prowadzonych dla firm z sektora MŚP, dostęp do narzędzi i specjalistycznej wiedzy – to niektóre spośród korzyści, jakie zyskujemy jako Google AdWords Premier SMB Partner (Autoryzowany Partner MSP Google AdWords). Sunrise System dołączyła do wąskiego grona Autoryzowanych Partnerów MSP Google AdWords w czerwcu 2015 roku. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 06:30 min 29.11.2019 Chyba nie ma wśród nas osoby, która w dzieciństwie nie bawiła się w lanie wosku czy ustawianie butów ze znajomymi. Andrzejki to bardzo popularne święto, które kiedyś jednak miało nieco bardziej poważne znaczenie - panny dowiadywały się wtedy wielu informacji o swojej przyszłości. Co to ma wspólnego z synergią działań marketingowych? Więcej, niż Ci się wydaje - przekonaj się sam! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700