Ikona 03:50 min Ikona Sunrise System

Reklama internetowa, zyski realne – case study współpracy z FHU Unikat

Współpraca z FHU Unikat dowodzi, że pozycjonowanie przynosi realne zyski… pod warunkiem, że jest dobrze prowadzone. Specjaliści Sunrise System, którzy od początku opiekowali się nigdy niepozycjonowaną domeną Klienta, wypracowali rewelacyjne wyniki:

 

 

Kilka słów o firmie

 

FHU Unikat – unikatowy sklep internetowy

 

Przedsiębiorstwo FHU Unikat znane jest wśród odbiorców głównie pod marką prestiżowego sklepu z elementami armatury i ceramiki łazienkowej oraz kuchennej. Sklep internetowy taniezlewozmywaki.pl dysponuje obecnie jednym z najbardziej rozbudowanych asortymentów. Umożliwia zakup wyrobów powszechnie cenionych producentów krajowych oraz zagranicznych w atrakcyjnych cenach.

 

Flagowy produkt stanowią zlewozmywaki granitowe dostępne w różnych odcieniach kolorystycznych, kształtach i wymiarach. Ciekawą, nową propozycją są modele antybakteryjne. Dopełnienie asortymentu stanowią baterie kuchenne i łazienkowe, a także środki czystości i preparaty do pielęgnacji.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?

 

Sunrise System współpracuje z FHU Unikat od marca 2014 roku. Do tego czasu witryny Klienta nikt inny nie pozycjonował. Stanęliśmy przed ciekawym zadaniem oraz ogromnym wyzwaniem sprostania wysokim oczekiwaniom. Naszym celem było uplasowanie witryny taniezlewozmywaki.pl na czołowych pozycjach w top10.

 

Jakie kroki podjęliśmy?

 

Najważniejszym krokiem pozycjonowania sklepu było przystosowanie serwisu do preferencji odbiorców internetowych i wymagań algorytmów wyszukiwarki Google. W tym celu przeprowadziliśmy optymalizację techniczną oraz planowo wprowadzaliśmy fachowe treści. Dzięki temu strona działa sprawniej, zapewnia łatwiejszą obsługę odwiedzającym, a także dostarcza im niezbędnych informacji o produktach. Ponadto skoncentrowaliśmy się na bardzo przemyślanym doborze fraz kluczowych. Uwzględniliśmy główny profil działalności Klienta oraz najważniejszy kierunek jego sprzedaży. Stała kontrola i analiza sytuacji witryny zapewniły stabilizację pozycji serwisu w obliczu wielu zmian algorytmów wyszukiwarki Google.

 

Efekt I

 

Większa rozpoznawalność

 

Prace nad pozycjonowaniem witryny zaczęliśmy od promowania 7 fraz. Pożądane efekty osiągnęliśmy jeszcze w pierwszym miesiącu współpracy! Aż 6 z 7 wyrażeń kluczowych znalazło się w top10. Po sześciu miesiącach poszerzyliśmy współpracę o promowanie kolejnej frazy. Obecnie witryna na 90% wszystkich promowanych wyrażeń kluczowych wyświetla się na pierwszej stronie naturalnych wyników wyszukiwania w Google – z czego na dwóch frazach serwis plasuje się w top3.

 

 Wykres prezentujący wzrost i stabilizację pozycji dla przykładowych fraz kluczowych w pierwszym roku współpracy

 

W wyniku podjętych działań optymalizacyjnych zwiększyła się o 79% liczba wyrażeń kluczowych biorących udział w odwiedzinach. Przy wysokich pozycjach serwisu miało to również wpływ na osiągnięcie łącznej liczby 2 325 465 wyświetleń w ciągu zaledwie trzech lat współpracy. To przełożyło się na wzrost rozpoznawalności marki w Internecie, a pośrednio również na zwiększenie sprzedaży produktów.

 

Wykres prezentujący wzrost liczby wyświetleń oraz liczby kliknięć w newralgicznym momencie największego przyrostu

Efekt II

 

Siła klikania

 

Wysokie pozycje i wzrost liczby wyświetleń witryny przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie aż o 81%, przy CTR rzędu 4,29%, co stanowi bardzo korzystny wynik. Dokładnie taki procent osób, które widziały w wynikach wyszukiwania witrynę www.taniezlewozmywaki.pl, kliknęło w nią. Wobec tego jednym z efektów pozycjonowania jest łączna liczba kliknięć 99694. Dowodzi to bardzo dużej skali oddziaływania pozycjonowania na faktyczne działania użytkowników w sieci. Większy ruch przełożył się na wzrost liczby zamówień promowanego sklepu internetowego.

 

Realne zyski z wirtualnej reklamy

 

Opieka nad nie pozycjonowaną do tej pory witryną wymagała od zespołu Sunrise System szeroko zakrojonych działań optymalizacyjnych. Wypracowane dzięki temu wysokie pozycje utrzymujemy na stałym poziomie od trzech lat, co przekłada się na większe zainteresowanie sklepem internetowym taniezlewozmywaki.pl. Dzieląc się swoimi spostrzeżeniami, Specjalista ds. Marketingu firmy FHU Unikat, Dariusz Trojanowski, o współpracy z Sunrise System mówi:

 

„Osiągnęliśmy realne zyski dzięki wirtualnej reklamie. Pozycjonowanie wpłynęło pozytywnie na budowanie naszego wizerunku w sieci jako specjalistycznego sklepu z wysokiej jakości zlewozmywakami granitowymi. Docieramy obecnie do grupy odbiorców faktycznie zainteresowanych naszymi produktami i z tego jesteśmy najbardziej zadowoleni”.

Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Efekt sprzedaży i znacznie więcej! Case study z kampanii marketingu w wyszukiwarkach dla firmy DREWNEX Ikona 03:55 min Firma DREWNEX specjalizuje się w budowie drewnianych domków całorocznych i letniskowych. Długo szukała sposobu na to, by skutecznie wypromować swoją działalność w internecie. Jak się za chwilę okaże, współpraca z Sunrise System przyniosła firmie wymierne korzyści, a nawet znacznie więcej. Na czym skupiliśmy się podczas pracy? Czy główny cel Klienta został osiągnięty? Czytaj więcej
Branża sezonowa, efekty cały rok – studium współpracy z firmą ALJOT Ikona 04:50 min We współpracy z firmą Aljot zależało nam na zagwarantowaniu przede wszystkim jak najlepszych rezultatów w sezonie. Jednocześnie podjęliśmy działania, dzięki którym wzrosła liczba wyświetleń i kliknięć strony również poza nim. Jaką strategię przyjęliśmy w pozycjonowaniu tej marki? Co sprawdza się w marketingu sezonowym? Zdradzamy kulisy pracy w naszym studium przypadku. Czytaj więcej
90% fraz w top10  – efekty pozycjonowania OPACK SERWIS Ikona 02:20 min Nie od dziś wiadomo, że pozycjonowanie poprawia zainteresowanie ofertą. Jak? Witryna na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google zyskuje rozpoznawalność. Czy 90% fraz w top10 było wystarczające dla naszego Klienta – firmy Opack Serwis? Dowiedz się z pierwszej ręki, co o współpracy z Sunrise System sądzi jeden z czołowych producentów opakowań farmaceutycznych i kosmetycznych w Polsce. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700