Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Opinie na Mapach Google - poradnik dla początkujących
Opublikowano: 31-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Właściwie wszyscy je widzimy i, jak pokazują badania, mocno się nimi sugerujemy. Ale co to tak naprawdę są opinie na Mapach Google? Z czego się składają, skąd pochodzą (bo nie tylko od użytkowników Google)? A przede wszystkim: jak odpowiadać na opinie? I nie chodzi tylko o reakcję na opinie negatywne, ale również pozytywne! Każdy użytkownik zasługuje na Twoją reakcję i odpowiedź.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Pytania i Odpowiedzi w wizytówkach na Mapach Google
Opublikowano: 29-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Kolejne nowe funkcje w usłudze Google Moja Firma w ostatnim czasie wyrastają niczym grzyby po deszczu. Od kilku dni możemy (na razie tylko na urządzeniach mobilnych), obserwować w wizytówkach funkcję, jaką są Pytania i Odpowiedzi. Co tym razem przygotowała dla nas firma Google oraz co Q&A oznaczają dla lokalnych biznesów? Niosą ze sobą szansę na dodatkową promocję czy raczej niepotrzebną komplikację w wizytówkach? Zapraszamy do lektury.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Podbij Internet! – jak stworzyć treść, która będzie czytana
Opublikowano: 24-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min

Chcąc stworzyć dobrą, wartościową treść, która ma pojawić się w Internecie, musimy włożyć wiele pracy. Jednak, aby cały wysiłek przeznaczony na pisanie tekstu nie poszedł na marne, powinniśmy znać najważniejsze reguły, które kreują wirtualną rzeczywistość. Co zatem warto robić, aby internauta zainteresował się treścią i pozostał na stronie? Tego dowiecie się w tym artykule.

Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Usuwanie duplikatów w Google Moja Firma
Opublikowano: 21-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:35 min

Posiadanie duplikatu wizytówki na Mapach Google nie jest korzystne ani z marketingowego punktu widzenia, ani pod kątem SEO. Wiemy też, że usunięcie wpisu w panelu usługi Google Moja Firma nie jest jednoznaczne z usunięciem go z Map Google. Usunięcie wizytówki z konta wiąże się jedynie z utratą weryfikacji wpisu oraz możliwości zarządzania nim. Co więc należy zrobić, żeby pozbyć się duplikatu, jeśli taki już istnieje?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Recykling treści sposobem na większy zasięg
Opublikowano: 11-08-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
Uniwersalny, „wiecznie zielony” content ma wiele zalet. Nie traci na aktualności i może przez długi czas służyć szerokiemu gronu odbiorców. W przygotowywaniu treści dla blogosfery zawsze jednak trzeba być o krok przed konkurencją – szukać tematycznej niszy, budować swoją pozycję eksperta i aktywnie promować treści. Pomocne mogą okazać się praktyczne strategie ponownego udostępniania linków w social media.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Czym są duplikaty w Google Moja Firma?
Opublikowano: 25-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Zgodnie z aktualnymi wskazówkami Google, w usłudze Google Moja Firma dla jednej firmy, na jeden adres fizyczny można stworzyć tylko jedną wizytówkę. Wydawałoby się logiczne. Wszyscy jednak wiemy, że na Mapach Google wciąż można znaleźć wiele powtarzających się - zduplikowanych wpisów. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, czym są duplikaty, jak mogą powstać i czy mogą wpływać na pozycjonowanie!
Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
5 sposobów na… optymalizację e-commerce pod SEO
Opublikowano: 24-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:40 min

Optymalizacja sklepu internetowego nie jest łatwym zadaniem, a tradycyjne praktyki SEO, stosowane w pozycjonowaniu, mogą być nieskuteczne lub nawet niemożliwe do zastosowania. Na co więc warto zwrócić uwagę? Co można zrobić lepiej od innych i wybić się na wysokie pozycje? Oto pięć wskazówek dla właścicieli sklepów internetowych w zakresie optymalizacji swoich witryn.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Miejsce blogosfery w SEO - jak zapewnić lepszą pozycję swojemu blogowi
Opublikowano: 20-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:00 min
Pisaliśmy już wiele na temat tego, co zrobić, aby firmowa witryna znalazła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wspominaliśmy również o tym, czego na tychże stronach unikać. Tym razem chcemy skupić się na blogu. Wcześniej przekazywaliśmy Wam wskazówki o czym pisać, aby zatrzymać czytelnika. Pora na następny krok. Podpowiemy Wam, co robić, aby zainteresować roboty Google i zapewnić Waszym blogom najwyższe pozycje.
Autor
Alicja Pietruś
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Dlaczego spada liczba odwiedzin mojego sklepu internetowego?
Opublikowano: 12-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:55 min
Dziś sprzedawać w Internecie może praktycznie każdy. Jednak nie każdy wie, jak robić to umiejętnie. Wiesz, jak przyciągnąć potencjalnych klientów? Gdzie ich szukać? Jak zachęcić do zapoznania się z ofertą i dokonania zakupu? Przedstawimy i omówimy kilka najczęściej popełnianych błędów. Sprawdź - może to właśnie któryś z nich jest przyczyną niskiego zainteresowania Twoim sklepem?
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.86 - (7 głosów)
6 sposobów na szybkie pisanie fachowych i ciekawych tekstów
Opublikowano: 06-07-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Każdy copywriter szuka skutecznych sposobów, aby przyspieszyć swoją pracę. Musi jednocześnie pamiętać, że niezwykle ważne jest tworzenie eksperckich tekstów, wzbudzających zaufanie czytających je użytkowników. Jak więc połączyć wydajność i jakość? Przedstawiamy 6 niezwykle skutecznych technik, które pomogą Ci sprawniej pisać różnorodne teksty, niezależnie od ich tematu.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
4.29 - (7 głosów)
Czy wpisy w Google Moja Firma zastąpią posty w Google+?
Opublikowano: 28-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:20 min
Wpisy w Google Moja Firma, nazywane roboczo po angielsku "Posts on Google", to nic innego jak krótkie posty informacyjne, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania. Na razie na zapytania brandowe, czyli takie, które zawierają konkretną nazwę firmy, w lokalnym panelu wiedzy. Ale podczas testów wpisy pojawiały się również w innych miejscach w wynikach wyszukiwania.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Dlaczego nikt nie czyta mojego bloga?
Opublikowano: 27-06-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:40 min

Prowadzenie bloga to świetny pomysł nie tylko dla osób, które chcą się podzielić swoją twórczością, ale także tych, którzy chcą w ten sposób wypromować swoją działalność. Ponadto blog firmowy to także liczne korzyści z punktu widzenia pozycjonowania. Jednak wiele stron boryka się z problemem braku czytelników. Czego unikać, aby nasze posty cieszyły się większym zainteresowaniem? Przedstawiamy kilka porad, dzięki którym Twój blog może stać się bardziej atrakcyjny dla użytkowników.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się