Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Marketing generacyjny - co go łączy z tworzeniem tekstów na strony www?
Opublikowano: 23-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:25 min
W sieci zarejestrowane są miliony stron internetowych. Istnieje wiele algorytmów, według których należy działać, aby nasza domena uzyskała wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Ważna zasada mówi o tym, że treści przyjazne użytkownikowi są dobre również dla wyszukiwarek. Jednym z czynników, warunkujących pozytywne doświadczenie odbiorcy, jest marketing generacyjny. Jak więc tworzyć treści, dostosowane do internautów w różnym wieku?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Zwiedzając SERP - anatomia wyników wyszukiwania
Opublikowano: 14-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Przygotujcie się na sprawdzenie każdego zakątka wyników wyszukiwania. Wbrew pozorom kryją one wiele ciekawych elementów, dzięki którym odnalezienie informacji jest proste i przyjemne. Nie zapominamy również o pozycjonowaniu - wskazujemy jak powinien wyglądać przejrzysty, budzący zaufanie wynik. Ponadto dowiecie się takich zaskakujących informacji, jak ile śpi kot w ciągu dnia. Rozpoczynamy zwiedzanie SERP!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Marzysz o prowadzeniu bloga? Zaprzyjaźnij się z SEO!
Opublikowano: 13-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:20 min
Podjąłeś decyzję – zakładasz bloga! Przelewasz multum myśli na elektroniczny papier, dzielisz się z innymi i czekasz na reakcje. Gdy te się nie pojawiają, wpadasz w przygnębienie i zarzucasz prace nad blogiem. Popełniasz błąd! Wystarczy poświęcić nieco czasu na przygotowanie się do publikacji wpisu, aby uzyskać pożądany efekt. Jak to zrobić? Wystarczy mieć dobry plan.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 cech nowoczesnego konsumenta - użytkownika
Opublikowano: 07-11-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 7:05 min

"Obrażalski", niecierpliwy, oczekujący wyczerpującej odpowiedzi na swoje potrzeby tu i teraz. Taki jest nowoczesny konsument i dla takiego konsumenta powinniśmy tworzyć swoje strony internetowe. W rezultacie również pozycjonowanie, jak i cała nasza promocja online (i offline), powinna być prowadzona na szerszą skalę. Jak nie pogubić się w wymaganiach użytkownika A.D. 2018?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Jak poprawić widoczność swojej wizytówki na Mapach Google?
Opublikowano: 30-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Narzędzie, jakim są Mapy Google cieszy się coraz większą popularnością wśród użytkowników - w szczególności tych korzystających z urządzeń mobilnych. Z tego względu możliwość umieszczenia na Mapach wizytówki swojej firmy, to spora szansa na promocję prowadzonej działalności. Dlatego powinno nam zależeć na tym, aby nasza wizytówka znalazła się jak najwyżej w wynikach zapytań. Przedstawiamy kilka sposobów, umożliwiających poprawę jej widoczności.
Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Uwaga! Ktoś może zmienić dane Twojej firmy na Mapach Google za Ciebie!
Opublikowano: 26-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:05 min
Dane firmy wprowadzone do wizytówki na Mapach Google mogą edytować oczywiście użytkownicy mający do niej dostęp jako właściciele czy menedżerzy. Co istotne, modyfikacje sugerować mogą także zalogowani użytkownicy Map Google. Oczywiście w większym bądź mniejszym stopniu takie zmiany sprawdzane są przez system lub innych użytkowników usługi. Czy o edycji zaproponowanej przez użytkownika Map Google zostaniesz jednak w jakiś sposób poinformowany?
Autor
Marta Młynarczyk
Ocena artykułu
4.50 - (8 głosów)
Google na straży wysokiej jakości stron
Opublikowano: 19-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Zastanawiałeś się czy Twoja strona internetowa jest dobrej jakości? Google na pewno! Mało tego, gigant z Mountain View już wykorzystał tę wiedzę i umiejscowił Twoją witrynę w Internecie w miejscu, które uznał za odpowiednie dla jakości jaką prezentuje. Przekonaj się czy nie ocenił jej nisko. Odkryj co jeszcze możesz zrobić dla swojego portalu. Zadbaj by został lepiej oceniony i zyskał w opinii Google, oczach odbiorców, a także w pozycjonowaniu.

Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
4.00 - (8 głosów)
Spójrz na mnie! - czyli jak sprawić, aby mój tekst przyciągnął uwagę odbiorców
Opublikowano: 16-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min
Kiedy chodzisz po galerii handlowej, możesz łatwo zauważyć, jak bardzo konkurencyjne marki walczą o Twoje zainteresowanie. Najczęściej dzieje się to poprzez próby wyróżnienia danej oferty na tle pozostałych. Podobnie jest w internecie, tylko techniki zwracania uwagi użytkownika są nieco inne. Jak więc stworzyć treść na swojej witrynie, aby przyciągnęła ona uwagę potencjalnych klientów i skłoniła ich do skorzystania z Twojej oferty?
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
"Computer, tell me..." – wyszukiwanie głosowe i jego wpływ na pozycjonowanie
Opublikowano: 13-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Jeśli choć obejrzałeś film „Star Trek” czy „Her”, z pewnością utrwaliłeś sobie obraz komputera, któremu można wydawać skomplikowane komendy. Dziś wizja ta nie wydaje się już tak odległa. Wyszukiwanie głosowe ma przed sobą ciekawą przyszłość, czego dowodem jest jego rosnąca popularność wśród użytkowników urządzeń mobilnych. Czy i w jaki sposób voice search wpływa na pozycjonowanie?
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
4.33 - (6 głosów)
FAQ, czyli jak jednocześnie pomóc sobie i użytkownikowi naszej witryny
Opublikowano: 12-10-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Użytkownicy zasypują Cię pytaniami i nie nadążasz z udzielaniem odpowiedzi? Wbrew pozorom to bardzo dobry znak! Oznacza to bowiem, że Twoja strona internetowa cieszy się dużym zainteresowaniem. Dlatego zamiast narzekać, postaw na naprawdę dobry poradnik FAQ i pomóż odnaleźć użytkownikom to, czego szukają! Nie wiesz, jak? Bez obaw - chętnie udzielimy Ci kilku wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.88 - (8 głosów)
Nowe życie starych treści?
Opublikowano: 29-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:25 min

Wiele osób mających swoją stronę internetową lub bloga, nie docenia potencjału, jaki tkwi w starych treściach. W Internecie nic nie jest pisane do szuflady i zawsze może zdarzyć się, że ktoś szukając jakichś informacji, trafi na nasz stary artykuł. Dlatego warto rozważyć recykling starych wpisów. Które treści można aktualizować oraz jak się do tego zabrać? Kilka przydatnych wskazówek znajdziesz w tym tekście.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Copywriterze, poszerzaj swoje horyzonty! - o tym, jak skutecznie rozwijać swoją kreatywność
Opublikowano: 27-09-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:15 min
Podczas pisania tekstów na strony internetowe klientów copywriter musi brać pod uwagę wiele czynników – poprawność językowa, ciekawe podejście do tematu, wytyczne pozycjonowania, itp. Tak wiele ważnych kwestii może utrudniać tworzenie atrakcyjnych treści, szczególnie, jeśli jakiś temat często się powtarza. Jak więc nie popaść w rutynę? Regularnie zwiększając swoją kreatywność!
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się