Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Indeksowanie strony: definicja i podstawy - Ster na SEO
Opublikowano: 10-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 14:20 min
Jak to się dzieje, że po wpisaniu zapytania w okno wyszukiwarki, w ciągu ułamków sekund uzyskujemy tak wiele adresów stron potencjalnie znających odpowiedź? Co się dzieje z nowo założoną stroną, zanim zacznie się ona wyświetlać w Google? Na czym polega działanie robotów wyszukiwarek? Odpowiedzi znajdziecie w kolejnym artykule z cyklu Ster na SEO – tym razem poświęconym indeksowaniu strony.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Widoczność a ranking stron w Google w pigułce - Ster na SEO
Opublikowano: 02-04-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 18:50 min
Google ciągle się zmienia. A wszystko po to, by przedstawić nam - użytkownikom internetu - jak najlepsze wyniki wyszukiwania. I tu pojawia się pytanie: Czy wysokie pozycje w rankingu są naprawdę aż tak ważne? A może lepiej skupić się na budowaniu widoczności strony na szeroki zakres fraz? Porównanie obu podejść do pozycjonowania znajdziecie w naszym artykule.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (9 głosów)
Jak działa wyszukiwarka Google? - Ster na SEO
Opublikowano: 28-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 13:10 min
Większość użytkowników na świecie korzysta z wyszukiwarki Google podczas surfowania po Internecie. Zastanawialiście się kiedyś jak to się dzieje, że w zaledwie kilka sekund po wpisaniu słów w pasek wyszukiwarki otrzymujemy długą listę linków do stron z pożądanymi informacjami? W tym artykule serii Ster na SEO wyjaśniamy dokładnie jak działa wyszukiwarka Google.
Autor
Magdalena Drajkowska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Google w liczbach - o największych liczbach świata i nie tylko - Ster na SEO
Opublikowano: 22-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 15:55 min
Z wyszukiwarką Google wiąże się wiele fascynujących liczb - często wielocyfrowych! Wystarczy pomyśleć o pensji jej programistów albo rocznych dochodach marki, by poczuć nutę zazdrości. Ale wrażenie robi także liczba użytkowników serwisu Youtube, prąd zużywany dziennie przez farmy serwerów firmy lub jej wartość – wyrażona chociażby w kilogramach szafranu czy portretach Mona Lisy!
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Rodzaje wyników wyszukiwania Google, czyli jakie elementy spotkamy w SERP - Ster na SEO
Opublikowano: 19-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 16:10 min

Wyniki wyszukiwania Google mają za zadanie ułatwić użytkownikom odnalezienie odpowiedzi na wpisane zapytanie. Dlatego też SERP jest wypełniony nie tylko wynikami organicznymi, ale również wszelkimi dodatkowymi elementami. To właśnie je przedstawimy Wam w tym artykule przy pomocy definicji oraz interaktywnej grafiki - zachęcamy do przeklikania się przez nią!

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Co to jest pozycjonowanie stron internetowych - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 17:15 min
Nie można zacząć stawiać pierwszych kroków w świecie wyszukiwarki Google, nie wiedząc co to jest pozycjonowanie. Nasz pierwszy tekst w ramach Steru na SEO wyjaśnia właśnie to zagadnienie. Ale nie tylko! Wskazujemy również udział Google w rynku światowym i polskim (spoiler alert: Google rządzi), krótko wyjaśniamy elementy SERP i podajemy sporo innych ciekawostek. Jeśli nie wiesz gdzie zacząć naukę o SEO - zacznij tutaj!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.67 - (6 głosów)
Ster na SEO - Twój kompletny poradnik SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min
Pozycjonowanie stron internetowych... trudny orzech do zgryzienia! Szczególnie, jeśli dopiero zaczynamy swoją przygodę z arkanami wyszukiwarki Google. Ale w końcu jest pomoc, na którą czekaliście! Oto przedstawiamy nasz jedyny w swoim rodzaju poradnik pozycjonowania: Ster na SEO! W jednym miejscu znajdziesz kompletną wiedzę na temat podstaw pozycjonowania, SEO lokalnego, spraw luźniej powiązanych z pozycjonowaniem, a także SEO Copywritingu. Przyjemnego czytania!
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (10 głosów)
Czym jest TF*IDF i jak wpływa na pozycjonowanie strony - Ster na SEO
Opublikowano: 15-03-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 12:25 min

Jednym z głównych sposobów optymalizacji witryny internetowej pod kątem pozycjonowania jest tekst z odpowiednim nasyceniem fraz. Dzięki TF*IDF możemy porównać częstotliwość występowania wyrażenia z wybranym zbiorem dokumentów. Pozwala to skorygować nasycenie oraz zwiększyć tematyczność tekstu, co może mieć znaczny wpływ na uzyskanie wysokiej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Słownik SEO - pozycjonowanie bez trudnych pojęć - Ster na SEO
Opublikowano: 21-02-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czy wiecie czym różni się Manual Penalty od Algorithmic Penalty? Jak może być powszechnie określany robot indeksujący Google? Kim są Google search quality raters? Na te inne pytania znajdziesz odpowiedzi w naszym słowniku SEO. Regularnie poszerzamy go o nowe pojęcia, żeby przybliżyć Wam tematykę optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarkach.
Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
4.64 - (22 głosy)
Jak szybko pisać na bloga firmowego?
Opublikowano: 24-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Prowadzenie bloga pomaga przedsiębiorstwu zaistnieć w Internecie, bardzo dobrze wpływa na pozycjonowanie i pozwala dotrzeć do nowych odbiorców. Niestety dla wielu osób jest to bardzo trudne oraz czasochłonne zadanie. Jeśli zaliczasz się do tej grupy, z pomocą przyjdzie Ci poniższy tekst, zawierający wskazówki, dzięki którym zaczniesz pisać atrakcyjne teksty w możliwie krótkim czasie.

Autor
Bartosz Ławrynkowicz
Ocena artykułu
4.20 - (10 głosów)
Jak pisać dla internautów, by czytało im się szybko, lekko i łatwo
Opublikowano: 02-01-2019
Czas potrzebny do przeczytania: 4:50 min
Skanowanie wzrokiem to coraz częstszy sposób „czytania” tekstów w Internecie - i trudno się dziwić, w sieci panuje pośpiech, a sam widok długiego tekstu zniechęca do lektury. Istnieją metody na przyciągnięcie czytelnika do treści. Wystarczy sprawne formatowanie i wzbogacanie tekstu o interesujące materiały, by użytkownik został na naszej stronie dłużej, niż wymaga to przescrollowanie artykułu.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Co to jest bounce rate i jak sobie z nim radzić?
Opublikowano: 10-12-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:10 min
Współczynnik odrzuceń Twojej witryny jest alarmująco wysoki i nie masz pomysłu, co z tym zrobić? Wiemy, co może odstraszać Twoich użytkowników – problem tkwi zwykle w optymalizacji strony lub w nieprzejrzystych treściach, jakie się na niej znajdują. Nie załamuj rąk i sprawdź, jak poprawić wrażenie, jakie wywierasz na swoich potencjalnych klientach.
Autor
Michalina Grzegorzewska
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się