61 655 95 55
Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Złota dekada - rozwój e-commerce w Polsce
Opublikowano: 29-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Z tego, że do sprzedaży online należy przyszłość zdajemy sobie sprawę w zasadzie wszyscy. To, cytując klasyka, oczywista oczywistość. Osobiście, jako specjalisty zajmującego się marketingiem internetowym (od ponad dekady), nie przekonują mnie jednak takie ogólne stwierdzenia, niepoparte konkretami. Dlatego w tym artykule postanowiłem przyjrzeć się statystykom za lata 2010-2019. Jako cezurę przyjąłem dotarcie do naszego kraju pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na różne procesy gospodarcze i zasługuje na osobny artykuł.

Autor
Bartłomiej Piętowski
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Zadbaj o dobre opinie w Google Maps!
Opublikowano: 26-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 9:25 min
Proces zbierania opinii w Google Maps nie musi być trudny, o ile zostanie dobrze przemyślany i oparty o solidne podstawy. Warto zacząć od tego, że większość użytkowników  o wiele chętniej dzieli się w sieci negatywnymi opiniami. Nawet jeśli są zadowoleni z usługi, mamy dużo mniejsze szansę na to, że podzielą się tym z innymi. Właśnie dlatego, należy pomóc klientom i zachęcić ich do informowania w sieci o efektach współpracy. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziecie w artykule!
Autor
Biernacki Jakub
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Niedostępne produkty - praktyczne wskazówki na eliminację błędów 404
Opublikowano: 23-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:45 min

Błędy 404 na stronach internetowych to częsta sytuacja, z którą jako agencja SEO spotykamy się w trakcie współpracy z klientami. W sporej części przypadków jest to naturalne i nie wpływa niekorzystnie na wartość witryny (np. wpisując adres nieistniejącej podstrony bądź zawierający literówkę) dopóki nie dotyczy istotnych podstron witryny, generujących ruch czy konwersje. Odpowiedź na pytanie, jak sobie radzić z błędami znajdziecie w tym tekście!

Autor
Damian Chmarzyński
Ocena artykułu
3.86 - (7 głosów)
Czym są Google Core Update?
Opublikowano: 16-09-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Aktualizacje algorytmów to największa zmora specjalistów SEO, digital marketingowców oraz właścicieli stron. Google oficjalnie informuje, że publikuje zazwyczaj 1 zmianę silnika wyszukiwania dziennie (tak, to ponad 300 aktualizacji rocznie). Wszystko po to, aby zwiększyć komfort korzystania z wyszukiwarki i jeszcze lepiej odpowiedzieć na zapytanie użytkownika.

Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
Jak zadbać o User Experience (UX) sklepu internetowego?
Opublikowano: 25-08-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 9:20 min

Czym jest użyteczność? Jak sprawić, żeby użytkownik Twojej strony internetowej korzystał z niej z pełnym zaangażowaniem? Dlaczego warto skupić się na emocjach towarzyszących procesowi zakupowemu? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę przy projektowaniu interfejsu, a także ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.

Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
4.14 - (7 głosów)
Google Analytics vs Google Analytics 4 – różnice, wady, zalety
Opublikowano: 10-08-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:40 min
Dlaczego Google Analytics się zmienił? Jakie idee stoją za GA4? Czym różni się nowa wersja od swojego starszego brata? Jakie są jej wady i zalety?  To pytania, które zadaje sobie wielu z nas w związku z wprowadzeniem GA4.  Właśnie dlatego powstał ten artykuł! Odpowiadamy w nim na wszystkie pytania i rozwiewamy Wasze wątpliwości.
Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Metoda „kopiuj-wklej” nie działa, nie powtarzaj się! Rzecz o duplikatach wewnętrznych
Opublikowano: 08-07-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Powielanie treści to jedna z gorszych praktyk w marketingu internetowym i pozycjonowaniu, a także pułapka, w którą wpada wielu przedstawicieli branży e-commerce. Dzisiaj opowiemy nieco więcej o tym, dlaczego lepiej wystrzegać się duplicate content w obrębie jednej i tej samej witryny i czym może się skończyć beztroskie podejście do kopiowania.
Autor
Dominika
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Czym jest Google Analytics 4 i dlaczego należy go wdrożyć?
Opublikowano: 24-06-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 7:25 min
O Google Analytics 4 słyszał już prawie każdy – prawie, ponieważ moje doświadczenia pokazują, że jest jeszcze spora grupa właścicieli stron, którzy o nowym narzędziu nie słyszeli, bądź nie korzystali nawet ze starej wersji narzędzia do analizy danych. Jest też niemałe grono, które co prawda słyszało o nowej wersji Google Analytics, ale nie zagłębiało się w szczegóły rewolucji, która dzieje się na naszych oczach. Ten artykuł jest kierowany właśnie do tych dwóch grup.
Autor
Bartłomiej Matulewicz
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Google Lens – w Obiektywie Google
Opublikowano: 19-05-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min
Czym jest Google Lens, jak działa i jakie ma funkcjonalności? W jakim kierunku będzie podążał dalszy rozwój Obiektywu Google? A także 10 przydatnych praktyk dla strony internetowej w kontekście pozycjonowania oraz wyszukiwania obrazem przy użyciu Google Lens. O tym wszystkim dowiesz się, z lektury wpisu blogowego: Google Lens – w Obiektywie Google.
Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Jak zwiększyć widoczność małej firmy w sieci? Postaw na pozycjonowanie lokalne!
Opublikowano: 16-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Coraz chętniej wspieramy małe, lokalne biznesy, jednak firmy te często “nie dają się znaleźć” w sieci. Dlaczego? Częściowo przez niedocenienie siły internetu, częściowo przez niewłaściwą strategię promocji. W tym artykule podpowiemy Ci, jak być bliżej Klienta i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w Google dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Autor
Michalina
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Dzień z życia pozycjonera – kim jest specjalista SEO?
Opublikowano: 14-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min

Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu!

Autor
Bartłomiej Żydkiewicz
Ocena artykułu
4.78 - (9 głosów)
Jakie cechy powinien posiadać specjalista SEO?
Opublikowano: 07-03-2022
Czas potrzebny do przeczytania: 2:35 min

Interesujesz się pozycjonowaniem? Myślisz o pracy dla agencji interaktywnej? A może od jakiegoś czasu działasz w marketingu internetowym i chcesz być najlepszy w swoim fachu? Sprawdź, jakie cechy powinien posiadać każdy specjalista SEO. Nie tylko zaspokoimy Twoją ciekawość, ale podpowiemy też, jakimi ścieżkami podążać, aby odnaleźć się w się tak ciekawej branży jak nasza!

Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (3 głosy)
Zadaj pytanie ekspertowi
 
Administratorem danych osobowych jest Sunrise System sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne, lecz może być niezbędne do przesłania odpowiedzi na zapytanie i przygotowania oferty.
Polityka Prywatności Sunrise System
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się