Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
PR + SEO = związek doskonały?
Opublikowano: 14-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:35 min

Razem łatwiej? Oczywiście! Ta zasada odnosi się nie tylko do relacji międzyludzkich, ale i do innych aspektów życia. Wszak, nie od dziś wiadomo, że wspólnymi siłami łatwiej osiągnąć sukces. Tak jest także w przypadku działań PR (public relations) oraz SEO (serach engine optimization)... Wbrew pozorom nie mają ze sobą zbyt wiele wspólnego. Jednak z ich związku mogą zrodzić się same korzyści.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Ster na SEO: czy i jak poradniki wpływają na pozycjonowanie
Opublikowano: 06-09-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 2:50 min
"Kto pyta, nie błądzi" - wielu z nas dobrze zna to powiedzenie i pewnie niejednokrotnie przekonało się o jego zasadności, znajdując rozwiązanie swoich dylematów. Jednak czy jest ono aktualne w czasach, gdy Internet bywa traktowany jak wyrocznia, a na pytanie zadane wujkowi Google może odpowiedzieć nam ponad połowa światowej populacji, mająca dostęp do Internetu?
Autor
Kinga Kolasa
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Treści, które przyniosą efekt? Liczy się cel!
Opublikowano: 14-08-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min
„Jeżeli nie wiesz, dokąd chcesz iść, nie ma znaczenia, którą drogą pójdziesz” - niech cytat Lewisa Carrolla z „Alicji w Krainie Czarów” stanie się dla Ciebie podpowiedzią, zanim zadam pytanie: czy podczas tworzenia artykułu, poradnika lub opisu produktu na stronę internetową przyświeca Ci konkretny cel? Sprawdź, czy jest on słuszny i czy zamiast pomóc, nie miesza Ci szyków.
Autor
Natalia Golik
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego Twoja strona internetowa potrzebuje naprawdę dobrego menu?
Opublikowano: 26-07-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 7:45 min

Wejście zarówno do restauracji, jak i na stronę internetową zaczynamy od przejrzenia menu. Dlaczego? Bo dzięki niemu w szybki sposób możemy zapoznać się z ofertą i zadecydować o tym, co dalej – zostajemy czy wychodzimy? Dlatego warto poświęcić trochę czasu, by przygotować naprawdę dobre menu. „Dobre”, czyli takie, które będzie przyjazne zarówno dla użytkowników, jak i algorytmów Google.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
10 korzyści z pozycjonowania stron internetowych
Opublikowano: 28-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:25 min
Jednym z głównych elementów promowania strony internetowej w sieci jest pozycjonowanie. Jak wiecie, jest to złożony proces, na którego efekty trzeba będzie trochę poczekać. Zastanawiasz się na rozpoczęciem działań SEO? A może właśnie z niecierpliwością oczekujesz wzrostu pozycji swojej strony? Sprawdź zestawienie najważniejszych korzyści z pozycjonowania, które dla ciebie przygotowaliśmy.
Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.80 - (10 głosów)
Tworzenie atrakcyjnego contentu - jak wyhodować sobie sukces?
Opublikowano: 25-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 4:15 min
Tworząc treści na nasze strony internetowe jesteśmy często zdeterminowani, by efekt osiągnąć zaraz, już, natychmiast. Okazuje się jednak, że wcale nie pośpiech, a systematyczna praca i dokładność pozwolą nam na najlepsze rezultaty. Cierpliwości uczyć powinniśmy się od ogrodników, którzy muszą wykazać się pieczołowitością i poświęceniem, aby doglądane przez nich rośliny mogły piąć się do nieba.
Autor
Michał Maćkiewicz
Ocena artykułu
4.57 - (7 głosów)
Widmo Natural Language Processing. Czy copywriterom grozi wymarcie?
Opublikowano: 19-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:35 min

Chyba każdy zajmujący się marketingiem, zastanawiał się czy (lub kiedy) roboty zastąpią ludzi w pisaniu tekstów (marketingowych i ogólnych). Czy roboty mogą tworzyć treści choć zbliżone do naszych? Czy mogą (lub będą mogły) przekazać w tekście odpowiednie emocje, zachęcić i potrafić zareklamować? Czy copywriterzy i pisarze na całym świecie powinni zacząć się bać?  

 

Autor
Konrad Moryń
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Dlaczego warto inwestować w video content marketing?
Opublikowano: 18-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:10 min

Statystyki mówią same za siebie – połączenie unikalnych treści z materiałami wideo to jeszcze większa szansa na to, że nasza strona wskoczy na wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google. Pozycjonowanie często powierzamy zewnętrznym agencjom – i bardzo dobrze! W tej sprawie warto zaufać profesjonalistom. Jednak sami też możemy wesprzeć te działania – uzupełniając je o przekaz wizualny.

Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.70 - (10 głosów)
Przepis na sukces – jak tworzyć treści atrakcyjne dla użytkowników
Opublikowano: 14-06-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 3:45 min
Na co zwracasz szczególną uwagę, przygotowując content na swoją stronę internetową? Tekst, formatowanie, dodatkowe filmiki, reklamy, a może jeszcze coś innego? Tak, jak w świecie, przy tworzeniu treści niezwykle ważna jest równowaga. Przedstawiamy niezawodny przepis na atrakcyjny i przyciągający uwagę content. Sprawdź, czy stosujesz wszystkie składniki.
Autor
Anna Grubich
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Content produktowy - to się opłaca!
Opublikowano: 16-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 6:45 min
Jak wyróżnić swoją ofertę na tle konkurencji? Jak przyciągnąć klienta do sklepu internetowego i nakłonić go do dokonania zakupu bez stosowania nachalnych sztuczek? Niemożliwe? A jednak! I jest to prostsze niż mogłoby się wydawać. Wiemy, co zrobić, by zyskać w oczach użytkownika, a także robota Google i upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! W artykule zdradzimy kilka cennych wskazówek.
Autor
Michalina Jaśniewska
Ocena artykułu
4.67 - (12 głosów)
Searcher Task Accomplishment - wymagające dziecko User Experience
Opublikowano: 13-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 9:05 min

Search Task Accomplishment narobił wokół siebie sporo szumu jeszcze w 2017 roku, a w 2018 nadal nie stracił na znaczeniu. Nadając nowe oblicze User Experience, STA zmusza nas do przewidywania wszystkich, nawet tych najmniejszych i najbardziej ukrytych potrzeb użytkowników. Naszym podstawowym zadaniem jest po prostu je spełnić. Jeżeli my tego nie zrobimy, zrobi to konkurencja...

Autor
Alicja Janicka
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Tworzenie treści na strony internetowe w 2018 roku
Opublikowano: 02-03-2018
Czas potrzebny do przeczytania: 5:50 min

Każdy kolejny rok niesie ze sobą zmiany i nowe zadania, jakie czekają na osoby zajmujące się promocją stron internetowych. Branża SEO nieustannie się zmienia, algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej precyzyjne, a użytkownicy - dużo bardziej wymagający. Dlatego w 2018 roku strategia działań SEO powinna skupiać się nie tylko na aspektach technicznych, ale także na tworzeniu użytecznych treści.

Autor
Monika Jakubowska
Ocena artykułu
4.00 - (4 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się