Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Czy jesteś lepszy niż konkurencja? 3 rzeczy, które musisz sprawdzić porównując strony
Opublikowano: 23-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:20 min

Wciąż bezskutecznie próbujesz poprawić ranking Twojej strony internetowej? Wiesz, że spełniasz wytyczne dla webmasterów, jednak uzyskanie pozycji w Top10 na wybrane słowa kluczowe pozostaje poza Twoim zasięgiem i nie możesz znaleźć przyczyny? Koniecznie sprawdź, czy Twoja witryna jest lepsza od serwisów konkurencji! Być może Twój serwis może być jeszcze lepszy!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (8 głosów)
Jak stworzyć stronę „O nas”, która nie będzie nudna?
Opublikowano: 09-05-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 5:15 min

Strona internetowa każdej firmy pełni funkcję jej swoistej wizytówki oraz w znacznym stopniu stanowi wsparcie prowadzonych przez nią działań marketingowych, również związanych z pozycjonowaniem. Właśnie dlatego tak ważne jest poświęcenie jej wystarczającej ilości uwagi – bardzo często na jej podstawie firma jest oceniana przez Klientów. W kontekście strony internetowej jako całości istotna okazuje się zakładka „O nas”, którą wbrew pozorom czyta wielu internautów. Dzisiaj podpowiemy, na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu.

Autor
Maja Ledzińska
Ocena artykułu
4.89 - (9 głosów)
Fake newsy – koniec fałszywych informacji w Google?
Opublikowano: 27-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min

Fałszywe, nieprawdziwe informacje w Google (np. w autouzupełnianiu) były w ostatnim czasie małą plagą. W Stanach Zjednoczonych, wg niektórych obserwatorów, mogły nawet zmienić wynik ostatnich wyborów prezydenckich. Wyszukiwarka nie pozostała jednak bierna i przygotowała swoją odpowiedź: projekt o kryptonimie "Sowa", który ma zwalczać "fake newsy" w wynikach wyszukiwania.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (5 głosów)
Pozycjonowanie lokalne – SEO skupione na Twojej okolicy
Opublikowano: 06-04-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 6:00 min

Prawie połowa wszystkich wyszukiwań w Google to zapytania lokalne. Ty także pewnie nie raz siadałeś przed komputerem lub sięgałeś po telefon, żeby znaleźć najbliższy sklep, restaurację, lekarza, czy jakąś firmę usługową. To samo robią Twoi Klienci, jeśli oferujesz usługi/produkty okolicznym mieszkańcom. Jak działa, czym jest i przede wszystkim, jak może pomóc Ci pozycjonowanie lokalne?

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
Ktoś inny zweryfikował Twoją firmę? – Automatyzacja procesu odzyskiwania własności wizytówek w Google Moja Firma
Opublikowano: 28-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 3:55 min

Chcesz pozycjonować swoją stronę lokalnie, lecz nie wiesz, kto zweryfikował wizytówkę Twojej firmy na Mapach Google. Chciałbyś odzyskać do niej dostęp, ale słyszałeś, że to trudny i żmudny proces? Gigant z Mountain View wyciąga rękę do przedsiębiorców, którzy chcą odzyskać możliwość zarządzania wpisem w Google Moja Firma. Jak wygląda i co zmieniło się w procesie odzyskiwania zweryfikowanych wizytówek?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
Przewodnik po Google Moja Firma 2.0
Opublikowano: 09-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 9:45 min

Chcesz promować się lokalnie? Chciałbyś założyć wizytówkę swojej firmy na Mapach Google, ale nie wiesz od czego zacząć? Koniecznie zapoznaj się z najnowszą wersją naszego Przewodnika Po Google Moja Firma! Na nowo przedstawiamy narzędzie umożliwiające prezentację firmy w wyszukiwarce Google, na Mapach oraz w serwisie Google+, które przeszło w ostatnim czasie spore zmiany. Skutecznie zarządzaj promocją swojej firmy w wynikach lokalnych!

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
5.00 - (7 głosów)
31 marca 2017 – zamknięcie Google Map Makera
Opublikowano: 06-03-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min

Breaking news!!! Towarzyszył wielu użytkownikom Map Google od 2008r. Teraz kreator Map na dobre znika z listy produktów giganta z Mountain View, o czym Google poinformowało już kilka miesięcy temu, a w czwartek wieczorem potwierdziło dokładną datę wycofania narzędzia. Co stanie się jednak z możliwością edycji map? Czy użytkownicy Google Map Makera dostaną nowe narzędzie, dzięki któremu dalej będą mogli współtworzyć Mapy Google?

Autor
Marta Ciechomska
Ocena artykułu
4.50 - (6 głosów)
8 porad SEO Copywritera
Opublikowano: 28-02-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 4:00 min
Budzisz się rano, robisz kawę, a na słoiku: „content”… otwierasz gazetę, a tam: „content”… jedziesz autobusem, wyglądasz przez okno, tam billboard a na nim: „content”… otwierasz książkę, a tam… no, już chyba wiadomo do czego zmierzam: content jest dosłownie wszędzie. Dlaczego miałoby być inaczej w  pozycjonowaniu? Jak w takim razie pisać, żeby zainteresować? Jak nie zanudzić i nie zniechęcić czytelnika?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Nowe SEO - pozycjonowanie skupione na użytkowniku
Opublikowano: 31-01-2017
Czas potrzebny do przeczytania: 2:30 min

Tak, to kolejny tekst o tym, że powinniśmy się skupić – również w SEO – na użytkowniku i jego potrzebach. Zgadza się, nie jest to nowość, ale trend, o którym od dłuższego czasu mówi się nie tylko w naszej branży. Oczywiście, pokażę kilka zmian i trendów w wyszukiwarkach, które jednoznacznie wskazują, że skupienie na użytkowniku jest koniecznością. I tak, postaram się przekonać pozostałą garstkę niedowiarków, że pozycjonowanie to nie tylko ograniczona lista fraz i schemat standardowych działań optymalizacyjnych.

Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (6 głosów)
Co czeka pozycjonowanie w 2017 roku?
Opublikowano: 29-12-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 5:20 min
Zbliża się koniec roku więc i prognoz dotyczących przyszłości SEO, wyszukiwarki i ogólnie „świata technologii” jest coraz więcej. My również przyłączamy się do tego nurtu, dodając swoich kilka groszy w kwestii zmian w branży pozycjonowania. Czy przyszłość opierać się będzie na wyszukiwaniach mobilnych, zlokalizowanych i spersonalizowanych? Czy sztuczna inteligencja i wyszukiwanie głosowe zyskają na znaczeniu?
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
4.20 - (5 głosów)
Osobny indeks mobilny Google już wkrótce?
Opublikowano: 02-11-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 1:40 min
Już od dłuższego czasu Google bawi się myślą o stworzeniu osobnego indeksu mobilnego. Choć „bawi się” to może jednak za mało powiedziane, skoro pracujący w Google Gary Illyes przekazał niedawno, że odrębny indeks mobilny może powstać w ciągu "miesięcy". I choć wiemy, że w przypadku Google „miesiące” mogą łatwo zmienić się w „lata”, bez wątpienia coś jest na rzeczy – i warto się temu przyjrzeć bliżej.
Autor
Krzysztof Mierzyński
Ocena artykułu
5.00 - (4 głosy)
5 sposobów na uniknięcie duplikatów
Opublikowano: 06-10-2016
Czas potrzebny do przeczytania: 3:00 min

Duplikat treści (z ang. duplicate content) to skuteczna przeszkoda w osiągnięciu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Pod pojęciem duplicate content rozumiemy każdy rodzaj treści występującej pod więcej niż jednym adresem URL. To nie tylko tekst, ale także filmiki, grafika czy pliki PDF. Wielu właścicieli serwisów internetowych publikuje fragmenty tych samych treści w katalogach branżowych czy stronach typu YP (yellow pages, ang. żółte strony - serwisy dostarczające informacje o firmach, produktach i usługach). Nie są świadomi, jak bardzo szkodzą swojej domenie i pozycjonowaniu.

Autor
Sonia Grzenkowicz
Ocena artykułu
4.18 - (11 głosów)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się