Z tego, że do sprzedaży online należy przyszłość zdajemy sobie sprawę w zasadzie wszyscy. To, cytując klasyka, oczywista oczywistość. Osobiście, jako specjalisty zajmującego się marketingiem internetowym (od ponad dekady), nie przekonują mnie jednak takie ogólne stwierdzenia, niepoparte konkretami. Dlatego w tym artykule postanowiłem przyjrzeć się statystykom za lata 2010-2019. Jako cezurę przyjąłem dotarcie do naszego kraju pandemii COVID-19, która mocno wpłynęła na różne procesy gospodarcze i zasługuje na osobny artykuł.

Błędy 404 na stronach internetowych to częsta sytuacja, z którą jako agencja SEO spotykamy się w trakcie współpracy z klientami. W sporej części przypadków jest to naturalne i nie wpływa niekorzystnie na wartość witryny (np. wpisując adres nieistniejącej podstrony bądź zawierający literówkę) dopóki nie dotyczy istotnych podstron witryny, generujących ruch czy konwersje. Odpowiedź na pytanie, jak sobie radzić z błędami znajdziecie w tym tekście!

Aktualizacje algorytmów to największa zmora specjalistów SEO, digital marketingowców oraz właścicieli stron. Google oficjalnie informuje, że publikuje zazwyczaj 1 zmianę silnika wyszukiwania dziennie (tak, to ponad 300 aktualizacji rocznie). Wszystko po to, aby zwiększyć komfort korzystania z wyszukiwarki i jeszcze lepiej odpowiedzieć na zapytanie użytkownika.

Czym jest użyteczność? Jak sprawić, żeby użytkownik Twojej strony internetowej korzystał z niej z pełnym zaangażowaniem? Dlaczego warto skupić się na emocjach towarzyszących procesowi zakupowemu? Na jakie elementy warto zwrócić uwagę przy projektowaniu interfejsu, a także ścieżki zakupowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.





Coraz chętniej wspieramy małe, lokalne biznesy, jednak firmy te często “nie dają się znaleźć” w sieci. Dlaczego? Częściowo przez niedocenienie siły internetu, częściowo przez niewłaściwą strategię promocji. W tym artykule podpowiemy Ci, jak być bliżej Klienta i zwiększyć widoczność Twojego biznesu w Google dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Pozycjonowanie to złożony proces, w którym specjalista SEO musi działać w wielu obszarach – od analizy danych, poprzez optymalizację, a kończąc na monitorowaniu wdrożonych zmian. Codzienna praca pozycjonera nie ma nic wspólnego z nudą i monotonią, pozwala natomiast zgłębić bardzo ciekawy świat marketingu cyfrowego. Co robi specjalista SEO na co dzień? Jak nim zostać? Zajrzyj do tego artykułu!

Interesujesz się pozycjonowaniem? Myślisz o pracy dla agencji interaktywnej? A może od jakiegoś czasu działasz w marketingu internetowym i chcesz być najlepszy w swoim fachu? Sprawdź, jakie cechy powinien posiadać każdy specjalista SEO. Nie tylko zaspokoimy Twoją ciekawość, ale podpowiemy też, jakimi ścieżkami podążać, aby odnaleźć się w się tak ciekawej branży jak nasza!