Wyższy standard skuteczności
Blog

Pozycjonowanie

Wybierz dziedzinę
Google zmienia wygląd
Opublikowano: 07-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:55 min
Obok częstszych, ale mniejszych zmian, wyszukiwarka Google wprowadza czasem znacznie większe odświeżenia funkcji, ale i wyglądu swoich usług i produktów. Ostatnio firma zdecydowała się na odważny krok mocniejszego odświeżenia wyglądu swojej strony głównej - a więc samej wyszukiwarki. Jest na pewno znacznie przejrzyście, ale czy internauci właśnie tego oczekują? Wydaj się, że tak!
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
SEO PR na ratunek
Opublikowano: 02-12-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:00 min
Czarny PR nie jest niestety zjawiskiem niszowym, skrajnym. Stosunkowo często firmy padają ofiarami takich działań. W jaki sposób można się przed nimi bronić? Czy jest sposób, aby fałszywe opinie nie pojawiały się w wynikach wyszukiwania, które przecież są ustalane algorytmicznie? W tej sytuacji może pomóc SEO PR. Co to takiego? Wyjaśniamy na naszym blogu.
Autor
Marta Mencińska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Kochasz muzykę? Z Google znajdziesz ją jeszcze łatwiej!
Opublikowano: 26-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:40 min
Google to od dawna nie tylko sama wyszukiwarka i powiązane z nią funkcje "wyszukiwarkowe". To prężnie działająca firma, inwestująca ogromne pieniądze w rozwój nowych technologii, nowych pomysłów oraz nowych produktów i rynków. Nic więc dziwnego, że w ostatnim czasie głośno się zrobiło o nowej funkcji wyszukiwania muzyki. Czy jest to początek większego projektu?
Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
USA i Polska - znajdź jedną różnicę w promocji online
Opublikowano: 15-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:10 min
Wydatki reklamowe rosną, świadomi właściciele firm i prężnie działające działy marketingu doskonale wiedzą jak istotna jest reklama online i dobra strona internetowe. To w USA - w Polsce niestety jest z tym trochę gorzej. Ale są i podobieństwa pomiędzy naszymi krajami w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawiamy wyniki ostatnich raportów i badań.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
3.40 - (5 głosów)
Czterowyrazowe zapytania zyskują
Opublikowano: 13-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Zachowania użytkowników, korzystających z wyszukiwarki internetowej, stale ewoluują. Przyczynia się do tego nie tylko coraz powszechniejszy dostęp do Internetu i Google, ale również częste zmiany w layoucie tej wyszukiwarki. Jednocześnie coraz częściej konkretyzujemy swoje zapytania - zamiast bardzo ogólnych, wpisujemy te, które mają nam dać konkretną odpowiedź.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Korzyści z pozycjonowania, o których nie piszemy w Informatorach
Opublikowano: 01-10-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wymagań wyszukiwarki, przynosi liczne (i coraz liczniejsze) korzyści. Efekty pracy specjalistów SEO liczone są więc nie tylko w zwiększonym ruchu na stronie, czy też większej sprzedaży w sklepie internetowym. Jakich jeszcze pozytywnych rezultatów można się spodziewać, po kampanii prowadzonej w organicznych wynikach wyszukiwania?
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Caffeine, czyli Google jak kofeina
Opublikowano: 24-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:10 min
Do coraz częstszych zmian w wynikach wyszukiwania Google zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Jednak rzadko się zdarza, żeby wyszukiwarka zapowiedziała dużą aktualizację - tym razem silnika Google. Kofeina (z ang. "Caffeine") nie tylko ma przyspieszyć i zwiększyć indeks, ale także posprzątać te najmniej wartościowe wyniki wyszukiwania. Jakie będą efekty?
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.00 - (2 głosy)
Urlop od wyszukiwania w Google?
Opublikowano: 21-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:45 min
Sezon urlopowy w pełni - w miastach ruch nieco maleje, za to kurorty pękają w szwach (nie tylko te polskie). A co z internetem? Czy wyszukiwania w Google odnotowują w tym okresie spadek? Z całą pewnością zauważyć można bardzo wyraźny skok - skok zapytań związanych z noclegami, pobytami, rezerwacjami, wyjazdami, trasami i innymi elementami niezbędnymi dla udanego wypoczynku.
Autor
Karolina Świetlicka
Ocena artykułu
3.33 - (3 głosy)
Trzy zasady bezpiecznego lądowania, czyli jak stworzyć dobry landing page
Opublikowano: 19-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 3:30 min
Zmaksymalizowanie konwersji nie jest prostym zadaniem. Zdobycie, a następnie utrzymanie uwagi użytkownika i zachęcenie go do wykonania konkretnej akcji (np. zakupu, czy zapisania się do newslettera) wymaga sporo pracy. I dobrego planowania! Ale efekty na pewno są tego warte. Podajemy 3 złote zasady tworzenia dobrego landing page'a, czyli naszej strony docelowej.
Autor
Miron Kłosiński
Ocena artykułu
4.67 - (3 głosy)
Jeszcze wyżej, jeszcze szybciej
Opublikowano: 13-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 1:20 min
Jeśli chce się utrzymać pozycję lidera, choć mogłaby się ona wydawać zupełnie niezagrożona, nieustannie trzeba się rozwijać i inwestować w innowacje. Doskonale wie o tym wyszukiwarka Google, która właśnie wprowadziła kolejne usprawnienie, nazwane Caffeine. Zmiany mają zwiększyć szybkość indeksowania stron i ogólnie działania wyszukiwarki. Czy coś jeszcze?
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (2 głosy)
Jak oni wyszukują? Czyli słów kilka o doborze fraz kluczowych
Opublikowano: 11-08-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 2:25 min
Niemal wszyscy internauci szukają informacji w wyszukiwarkach internetowych (z Google na czele). Czego szukają? Właściwie wszystkiego: rozrywki, konkretnych faktów, ale także - produktów, które zamierzają kupić. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiednich fraz kluczowych dla naszych działań pozycjonerskich, czy też dla naszych reklam AdWords.
Autor
Anna Czekałowska
Ocena artykułu
5.00 - (1 głos)
Strony prezydenckie w Google
Opublikowano: 31-07-2009
Czas potrzebny do przeczytania: 0:50 min

Polski Prezydent ma nowy serwis internetowy. Przez miesiąc ma działać w wersji beta po czym powinna zostać uruchomiona wersja ostateczna. Przeważają opinie, ze jest on lepszy od wersji poprzedniej, całkiem przejrzysty i funkcjonalny, ale niezbyt wyszukany graficznie (uwagę zwraca np. brak kolorów narodowych) i bardzo podobny do witryny prezydenta USA.

Autor
Małgorzata Kucharska
Ocena artykułu
4.50 - (2 głosy)
Ostrzeżenie: Uwaga na firmę o podobnej nazwie! Więcej...
Zapoznałem się