Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 28.07.2014

Powody, dla których korzystamy i będziemy korzystać z Facebooka

Media społecznościowe powoli przestają kojarzyć się nam już tylko z Facebookiem. Twitter, Google +, Instagram, LinkedIn – to tylko niektóre portale zyskujące popularność wśród kolejnych pokoleń użytkowników Internetu. Specjaliści od marketingu w sieci coraz częściej zastanawiają się nad tym, ile jeszcze potrwa dominacja Facebooka. Pojawiają się opinie, że portal Marka Zuckerberga wkrótce czeka upadek.

Właściciele serwisu zdają się nie przejmować negatywnymi głosami. Nieustannie pracują nad wdrażaniem nowych rozwiązań, które mają pokazać, że Facebook radzi sobie świetnie i jest niewyczerpalną kopalnią pomysłów. W ostatnich dniach zaprezentowane zostały dwie kolejne funkcje będące potwierdzeniem tej tezy.

Tylko dla VIP-ów

Aktorzy, muzycy, sportowcy, politycy, dziennikarze – to właśnie z myślą o nich utworzona została aplikacja Facebook Mentions. Dzięki niej celebryci (i tylko oni) mogą sprawdzić, kto o nich mówi i nawiązać rozmowę ze swoimi fanami a także dzielić się z nimi postami, zdjęciami czy filmikami za pośrednictwem telefonów komórkowych. Ciekawym pomysłem jest możliwość przeprowadzania Q&As, czyli cykli pytań i odpowiedzi. Aplikacja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników systemu IOS i wymaga weryfikacji konta. Jej głównym celem jest pomoc w zbudowaniu pozytywnego wizerunku, co z pewnością przyniesie jej wielu zwolenników.

Źródło: Facebook

Zakupy z Facebookiem

Nowy przycisk „Kup” to rozwiązanie umożliwiające dokonywanie zakupów bez konieczności opuszczania strony Facebooka. Jak na razie aplikacja ma być bezpłatna dla małych i średnich przedsiębiorców ze Stanów Zjednoczonych, którzy skorzystają z niej w ramach testu. Co ważne, portal chce zagwarantować użytkownikom pełną prywatność i zapowiada, że nie będzie udostępniał ich danych.

Powyższe udogodnienia to z pewnością nie jedyne argumenty przemawiające za tym, aby korzystać z Facebooka. Mashable przygotował zestaw powodów, dla których nie zrezygnujemy z obecności na tym portalu. Jego zdaniem serwis Marka Zuckerberga to przede wszystkim miejsce, dzięki któremu możemy pozostać w kontakcie ze swoimi znajomymi, dzielić się z nimi naszymi przeżyciami oraz obserwować ich aktywność. Pozwala nam być na bieżąco z różnymi wydarzeniami, obserwować, jacy ludzie się na nich znajdą oraz organizować własne imprezy. To także sposób na pokazanie swojej wyjątkowości – oryginalnego poczucia humoru czy przynależności do ciekawej społeczności. I przede wszystkim – jeżeli nie mamy konta na Facebooku, jesteśmy po prostu postrzegani jako osoby… dziwne, nie wzbudzające zaufania. Pełne zestawienie przygotowane przez Mashable znajdziecie tutaj.

Źródła: Facebook, Mobile Trends, Mashable.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 04:40 min 04.01.2013 SEO Copywriting jest pojęciem stosunkowo nowym, które powstało w przeciągu ostatnich kilkunastu lat, jako następstwo rozwoju technologii internetowych oraz marketingu w wyszukiwarkach. Wbrew pozorom pisanie takich tekstów nie jest łatwe. Obecnie głównym celem SEO Copywritingu jest opracowywanie naturalnych, przyjaznych dla internautów treści, łączących w sobie obecność fraz kluczowych z pożytecznymi i ciekawymi dla  odbiorców informacjami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:20 min 13.05.2011 W ostatnim czasie grupa aktywistów-programistów z Archive Team nawołuje do pozbycia się pliku robots.txt ze stron www, określając go tylko jako „szkodę i tymczasowe szaleństwo”. Plik robots.txt został stworzony przez Martina Kojstera w czasach, gdy Internet w postaci sieci tekstowej Gophera zaczął zastępować Word Wide Web. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:55 min 18.01.2013 Każde pokolenie różni się czymś od poprzedniego i ma swoje indywidualne cechy oraz  zachowania. Nie inaczej jest z tak zwaną „generacją Y”, która nastąpiła po „X” i jest jej całkowitym przeciwieństwem. Badania nad tym, czym jest dla niej Internet i w jakim stopniu go używa, pozwalają na wysunięcie interesujących wniosków.  Ankietę, która objęła kilkanaście krajów z całego świata (w tym Polskę), przeprowadził InsightExpress. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700