Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:05 min Ikona 13.12.2019

Poradnik Głównego Renifera ds. Transportu: Jak przygotować wizytówkę na Mapach Google, żeby Św. Mikołaj przyleciał?

Moi drodzy!

Święta to wyjątkowy czas w ciągu roku, który ze względu na swój niepowtarzalny klimat, wywołuje uśmiech na twarzach dzieci i dorosłych.  Długotrwałe przygotowania zwieńczone zostają wieczorem w gronie najbliższych oraz wymarzonym prezentem pod choinką, który jak sądzę, chciałby znaleźć każdy z Was.

Nie wiem czy wiecie, ale okres przedświąteczny to także niezwykle pracowity czas dla pomocników Świętego Mikołaja, którzy starannie przygotowują zamówienia, zgodnie z życzeniami zapisanymi w przesłanych listach.  Nie chwaląc się, najtrudniejsze jest jednak dostarczenie prezentów we właściwe miejsce przeze mnie – Głównego Renifera ds. Transportu – i mój dzielny zespół. Szczególnie, jeśli sanie załadowane są nie tylko upominkami dla Waszych bliskich, ale również pracowników lub partnerów biznesowych. 

Ja i moje renifery robimy co możemy, aby dotrzeć do Was na czas. Korzystamy także z Internetu, który pomaga nam znaleźć  jak najkrótszą drogę do Waszych domów i firm. Jeśli chcecie nam pomóc, możecie zadbać o wasz wirtualny wizerunek i rozpoznawalność, m.in. dzięki odpowiedniemu uzupełnieniu wizytówki w Mapach Google.

Dlatego chciałbym opowiedzieć Wam o 5 elementach, które pomogą przygotować wizytówkę w Mapach Google, a mnie bezproblemowo dotrzeć do Was z prezentami na czas, nawet w największej śnieżycy.

1.    Muszę wiedzieć do kogo dotrzeć
Nazwa przedsiębiorstwa podana w wizytówce, nie powinna zawierać zbędnych informacji, które mogłyby wprowadzać w błąd. Zrezygnujcie także ze słów i wyrażeń, mogących wskazywać na jej działalność czy formę prawną.  

Zgodnie z wytycznymi Google, należy unikać wprowadzania tekstu pisanego Caps Lockiem oraz zamieszczania znaków specjalnych. Nazwa nie powinna mieć także charakteru reklamowego. Wszystkie te wskazówki można zawrzeć w jednej, prostej zasadzie – mniej znaczy więcej! Dla reniferów to kluczowa kwestia. Mamy do dostarczenia wiele upominków na całym świecie i potrzebujemy konkretnej, rozpoznawalnej nazwy firmy.

2.    Muszę wiedzieć dokąd ciągnąć sanie
Podanie dokładnego adresu i lokalizacji jest ważne z kilku powodów : umożliwi Ci  odebranie kartki z kodem weryfikacyjnym, przesłanej przez Google. Dzięki jego wprowadzeniu, Twoja firma będzie widoczna w Mapach Google, a ja będę mógł bez trudu znaleźć Waszą siedzibę i dostarczyć do niej prezenty.


3.    Muszę wiedzieć kiedy dostarczyć prezenty
Wizytówka w Mapach Google, zawierająca godziny, w których Twoja firma dostępna jest dla odwiedzających ją gości czy klientów, z pewnością będzie bardziej wiarygodna i przydatna.

Nie ukrywam, że godziny działalności Twojej firmy są przydatne również dla mnie . Pomogą mi lepiej zaplanować idealną porę dostarczenia upominków, aby w jak największym stopniu zaskoczyły one obdarowane osoby.

4.    Chciałbym poznać Was trochę lepiej
Oznaczenie kategorii na Mapach Google i wprowadzenie adresu strony internetowej pozwala łatwo określić charakter działalności przedsiębiorstwa, a tym samym znaleźć ją wśród konkurencji. 

Odpowiednią kategorię możesz wybrać z obszernej listy profili działalności, zaproponowanej przez Google. Warto zadbać również o poprawność adresu strony internetowej firmy. Powinien być identyczny z tym wyświetlającym się w wyszukiwarce, po wejściu na Twoją witrynę.

5.    Chciałbym mieć pewność, że dotarłem w dobre miejsce
Zdjęcia są z pewnością elementem, dzięki któremu wizytówka staje się bardziej rozpoznawalna i atrakcyjna w oczach potencjalnych klientów. Wśród grafik, które możesz zamieścić w wizytówce, znajdują się m.in. logo, zdjęcie na okładkę oraz dodatkowe grafiki, pokazujące charakter działalności Twojej firmy.

Dla mnie będą one potwierdzeniem, że prezenty zostały zostawione pod właściwymi drzwiami.

Poprawnie uzupełnione dane to podstawowy element, o który powinniście zadbać przygotowując wizytówkę w Mapach Google. To dzięki nim, możecie zostać ocenieni jako wiarygodny pracodawca czy partner w interesach.

Dokładnie uzupełniona wizytówka  powinna zawierać aktualne i właściwie wprowadzone dane, które pozwolą łatwo znaleźć firmę zarówno klientom, jak i zaprzęgowi Świętego Mikołaja, wiozącemu wyczekiwane prezenty. Dlatego przygotowując wizytówkę, pamiętaj, aby znalazły się w niej wskazane elementy.

Wesołych Świąt!
Główny Renifer ds. Transportu
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55