Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:40 min Ikona 05.01.2009

Podszepty marketingowe

Podszepty marketingowe Padł kolejny … rekord:-) Szacuje się, że sklepy online przeżyły pod koniec roku istne oblężenie, odnotowując o 65% klientów więcej, niż w porównywalnym okresie poprzedniego sezonu bożonarodzeniowego.

Firma Millward Brown SMG/KRC przeprowadziłą badania, z których wynika, że 32% polskich internautów robi zakupy w Sieci – to aż 4,2 mln klientów! Na same Święta przypada natomiast 2 mln osób. Cena i wygoda to największe atuty e-zakupów. Do ewentualnych zagrożeń zalicza się ryzyko trafienia na nieuczciwy sklep internetowy.

Popytanie znajomych o godny zaufania sklep to jeden ze sposobów na uniknięcie pułapek. Fora internetowe to kolejna forma władzy konsumenta – żadne sieciowe oszustwo, żaden opieszały sklep internetowy nie uniknie komentarza internauty. Co ciekawe, w Sieci można znaleźć sporą liczbę bardzo pozytywnych wzmianek o takiej czy innej firmie, marce, usłudze, produkcie.

Ale… skłonność forumowiczów do chwalenia produktów w Internecie została zdemaskowana i odczarowana jako marketing szeptany. Jak zatem czerpać wskazówki z komentarzy, jeżeli podejrzewamy, że mogą być one moderowane przez osoby zainteresowane budowaniem pozytywnego wizerunku firmy?

Przede wszystkim, autentyczna wypowiedź na forum raczej nie będzie miała typowo perswazyjnego charakteru, nie będzie budowana jako logiczny ciąg argumentacji, rozłożony na kilka wypowiedzi – chociaz oczywiście interesowni forumowicze również mogą pozować swoje komentarze na luźne, niedopowiedziane uwagi. Na pewno jednak warto zwracać uwagę na te posty, w których użytkownik niezwykle precyzyjnie wymienia nazwę i model urządzenia, które „normalny” konsument określiłby po prostu jako telewizor taki a taki.

Z drugiej strony, Web 2.0. to nowe możliwości marketingowe – wszechobecność reklamy nie powinna nikogo dziwić. A jeśli chcemy tylko takiej informacji, która interesuje nas jako potencjalnego klienta, najlepiej korzystac z wyszukiwarki 😉

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:00 min 06.07.2016 Technologia szybko idzie do przodu, a wraz z nią zmieniają się odbiorcy reklam. Dlatego właśnie coraz więcej firm przywiązuje uwagę do wykorzystania w promocji marki najróżniejszych portali, jednocześnie zmieniając formę dotarcia do użytkowników. W tym celu tworzą reklamy o wiele ciekawsze, bardziej kreatywne, a przede wszystkim przyciągające uwagę odbiorców. Czytaj więcej
Wzrost, wzrost i jeszcze raz wzrost! Case Study ze współpracy z firmą Kon-Trade Ikona 07:40 min Współpraca z firmą Kon-Trade pokazuje, że nie lubimy spoczywać na laurach - chcemy osiągać coraz więcej, a jednocześnie udowadniać, że nowoczesne pozycjonowanie przynosi wymierne efekty. Tak też było i tym razem: lepsza widoczność, większa klikalność... to tylko niektóre korzyści, na jakie mógł liczyć nasz Klient. Więcej dowiecie się z przygotowanego Case Study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak my to robimy – pozycjonowanie w Sunrise System Ikona 01:55 min 28.10.2008 Praca nad optymalizacją strony pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych jest... bardzo zróżnicowana i wymaga ciągłych analiz i poprawek. W końcu algorytmy Google ciągle się zmieniają, a z nimi wyniki wyszukiwania. Jak pracują pozycjonerzy w Sunrise System? W jaki sposób osiągamy top 10 wyników organicznych? Wszystkich metod zdradzić nie możemy, ale z chęcią przekazujemy kilka praktycznych informacji. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700