Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:50 min Ikona 31.01.2020

Od jutra będę lepszy – noworoczne postanowienia dla Twojej strony internetowej

Mądrzy tego świata twierdzą, że każdy moment jest dobry, aby wprowadzić w życie zmiany na lepsze, jednak z bliżej nieznanych powodów upodobaliśmy sobie początki. W pierwszy dzień nowego roku każdy z nas budzi się niczym tabula rasa – czasem trochę pognieciona po Sylwestrze, ale gotowa, aby z zapałem i optymizmem kreować swoje nowe, lepsze ja. Z realizacją powziętych założeń bywa różnie – ci mniej wytrwali czasem już 2 stycznia stwierdzają, że po staremu wcale nie było tak źle. Bardziej zdeterminowane jednostki sukcesywnie dążą do wyznaczonego sobie celu. Postanowienia bywają różne – jedni chcą robić sylwetkę bikini lub gubić brzuszek na siłowni, drudzy będą szukać nowej pracy. Ważne, aby wyznaczone cele były realne i ambitne.

Każda osoba, która posiada własną firmę, z pewnością wpisuje na listę swoich noworocznych postanowień poprawę wyników biznesowych. Jednym z niezbędnych elementów prowadzenia przedsiębiorstwa jest strona internetowa. W nowym roku również i w niej warto wprowadzić kilka zmian, które uczynią ją bardziej atrakcyjną.

BĘDĘ BARDZIEJ OTWARTY

Któż z nas nie obiecał sobie kiedyś, że w końcu przełamie własne bariery i wyjdzie nieco do ludzi? Niestety, nie możemy raczej liczyć, że niczym w romantycznym filmie podejdzie do nas Patrick Swayze, który powie “Nikt nie będzie stawiał Baby w kącie” – ten pierwszy krok trzeba będzie zrobić samemu. Jak odnieść to do naszej strony internetowej? Dać się poznać odwiedzającym witrynę osobom. Umieszczenie podstrony z historią firmy, napisanie czegoś o wyznawanych wartościach, przedstawienie budujących zespół osób, pochwalenie się zdobytymi osiągnięciami – takie informacje często interesują użytkowników na równi ze świadczonymi usługami i asortymentem produktów. Uzupełniona o nie strona nie tylko wydaje się pełniejsza, ale również wzbudza zaufanie.

NAUCZĘ SIĘ CZEGOŚ NOWEGO

Mówi się czasem, że ten, kto się nie rozwija, zaczyna się cofać. Lekcje tańca, kurs językowy – jest wiele możliwości, aby w nowym roku odkryć w sobie nową pasję. Na naszej stronie internetowej też od czasu do czasu dobrze będzie zamieścić coś nowego. Treści staną się dzięki temu bardziej aktualne i będą miały większą szansę na wzbudzenie w użytkownikach zainteresowania. Doskonale służą do tego blogi, podstrony z aktualnościami oraz sekcje poradnikowe.

BĘDĘ BARDZIEJ OBECNY

Chciałbym, aby w tym nowym roku ludzie z mojego otoczenia wiedzieli, że jestem tutaj i w razie potrzeby mogą na mnie liczyć – również i taka obietnica pojawia się wśród podejmowanych postanowień i warto przełożyć ją także na grunt naszej strony internetowej. Zakładka “Kontakt”, w której znajdą się dane teleadresowe sprawia, że w oczach naszych potencjalnych klientów stajemy się bardziej wiarygodni, potwierdza bowiem, że firma istnieje, posiada fizyczną siedzibę i w razie potrzeby można telefonicznie lub mailowo uzyskać potrzebne informacje.

ZADBAM WRESZCIE O SWÓJ WYGLĄD

Wzrokowcy, ręka do góry! Chociaż od dziecka wpaja się nam, że nie powinno się oceniać książki po okładce, często trudno jest oprzeć się pierwszemu wrażeniu. Zmiany w wyglądzie mają olbrzymi wymiar symboliczny – to dzięki nim stajemy się zupełnie nowymi ludźmi i możemy zostawić za sobą to, co było. Właśnie dlatego wielu z nas wkracza w kolejny rok z nową fryzurą lub ubraniami i koniecznie również postanowieniem, by w przyszłości przywiązywać do tych elementów większą wagę. W dbaniu o atrakcyjny wygląd strony internetowej nie ma niczego płytkiego ani powierzchownego. Aby zainteresować nią internautów mamy tylko kilka sekund – przestarzała szata graficzna, chaotyczna, pozbawiona przejrzystości struktura oraz ściana tekstu sprawią, że użytkownik momentalnie się od niej odbije.

BĘDĘ MILSZY DLA INNYCH

Czasem nawet tym najbardziej kochającym i przyjaznym duszom wydaje się, że to i owo w kontaktach międzyludzkich można byłoby poprawić. Większość z nas uważa siebie za dobrych ludzi, dlatego tym bardziej pamiętamy sytuacje, w którym zdarzyło się nam być złośliwym lub wyrządzić komuś drobną przykrość. Z początkiem nowego roku również i nasza strona internetowa może stać się milsza, czyli bardziej przyjazna użytkownikowi. Warto pochylić się nad jej strukturą i zastanowić…

Czy nawigacja umożliwia swobodne przemieszczanie się po poszczególnych podstronach?

Czy dodawanie produktów do koszyka jest proste i intuicyjne?
Czy poszczególne elementy szybko się ładują?

Zdarza się, że nawet z pozoru nieistotne szczegóły będą dla odwiedzających stronę na tyle zniechęcające, że postanowią oni zwrócić się ku konkurencji.

Tym, co przesądza o sukcesie naszych noworocznych postanowień jest przede wszystkim wytrwałość. Zdarza się, że początkowe trudności i brak natychmiastowych, widocznych efektów będą dla nas demotywujące. Nie należy się jednak zniechęcać, a wytrwale dążyć do celu. Podobnie wygląda tworzenie wartościowej strony internetowej – nie jest to jednorazowa czynność, a rozłożony w czasie proces, który wymaga stałej uwagi i poświęcenia nieco pracy.

W tym nowym roku życzymy wszystkim dużo wytrwałości i samozaparcia. Zarówno w realizowaniu swoich osobistych celów, jak i w dążeniu do stworzenia atrakcyjnej i skutecznej strony internetowej.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 6

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania? Ikona 4:40 min 22.05.2023

Jak skracać linki, by zachęcały do klikania?

Często okazuje się, że linki są za długie i zajmują zbyt wiele miejsca we wpisach w social mediach albo wiadomościach wysyłanych do klientów. Nie wyglądają estetycznie, a przez to nie zachęcają do klikania. Jest na to sposób – skracanie linków przy użyciu specjalistycznych narzędzi. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55