Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:50 min Ikona 31.01.2020

Noworoczne postanowienia dla Twojej strony internetowej

Mądrzy tego świata twierdzą, że każdy moment jest dobry, aby wprowadzić w życie zmiany na lepsze, jednak z bliżej nieznanych powodów upodobaliśmy sobie początki. W pierwszy dzień nowego roku każdy z nas budzi się niczym tabula rasa – czasem trochę pognieciona po Sylwestrze, ale gotowa, aby z zapałem i optymizmem kreować swoje nowe, lepsze ja. Z realizacją powziętych założeń bywa różnie – ci mniej wytrwali czasem już 2 stycznia stwierdzają, że po staremu wcale nie było tak źle. Bardziej zdeterminowane jednostki sukcesywnie dążą do wyznaczonego sobie celu. Postanowienia bywają różne – jedni chcą robić sylwetkę bikini lub gubić brzuszek na siłowni, drudzy będą szukać nowej pracy. Ważne, aby wyznaczone cele były realne i ambitne.

Każda osoba, która posiada własną firmę, z pewnością wpisuje na listę swoich noworocznych postanowień poprawę wyników biznesowych. Jednym z niezbędnych elementów prowadzenia przedsiębiorstwa jest strona internetowa. W nowym roku również i w niej warto wprowadzić kilka zmian, które uczynią ją bardziej atrakcyjną.

 

BĘDĘ BARDZIEJ OTWARTY

Któż z nas nie obiecał sobie kiedyś, że w końcu przełamie własne bariery i wyjdzie nieco do ludzi? Niestety, nie możemy raczej liczyć, że niczym w romantycznym filmie podejdzie do nas Patrick Swayze, który powie “Nikt nie będzie stawiał Baby w kącie” – ten pierwszy krok trzeba będzie zrobić samemu. Jak odnieść to do naszej strony internetowej? Dać się poznać odwiedzającym witrynę osobom. Umieszczenie podstrony z historią firmy, napisanie czegoś o wyznawanych wartościach, przedstawienie budujących zespół osób, pochwalenie się zdobytymi osiągnięciami – takie informacje często interesują użytkowników na równi ze świadczonymi usługami i asortymentem produktów. Uzupełniona o nie strona nie tylko wydaje się pełniejsza, ale również wzbudza zaufanie.

 

NAUCZĘ SIĘ CZEGOŚ NOWEGO

 

Mówi się czasem, że ten, kto się nie rozwija, zaczyna się cofać. Lekcje tańca, kurs językowy – jest wiele możliwości, aby w nowym roku odkryć w sobie nową pasję. Na naszej stronie internetowej też od czasu do czasu dobrze będzie zamieścić coś nowego. Treści staną się dzięki temu bardziej aktualne i będą miały większą szansę na wzbudzenie w użytkownikach zainteresowania. Doskonale służą do tego blogi, podstrony z aktualnościami oraz sekcje poradnikowe.

BĘDĘ BARDZIEJ OBECNY

 

Chciałbym, aby w tym nowym roku ludzie z mojego otoczenia wiedzieli, że jestem tutaj i w razie potrzeby mogą na mnie liczyć – również i taka obietnica pojawia się wśród podejmowanych postanowień i warto przełożyć ją także na grunt naszej strony internetowej. Zakładka “Kontakt”, w której znajdą się dane teleadresowe sprawia, że w oczach naszych potencjalnych klientów stajemy się bardziej wiarygodni, potwierdza bowiem, że firma istnieje, posiada fizyczną siedzibę i w razie potrzeby można telefonicznie lub mailowo uzyskać potrzebne informacje.

ZADBAM WRESZCIE O SWÓJ WYGLĄD

 

Wzrokowcy, ręka do góry! Chociaż od dziecka wpaja się nam, że nie powinno się oceniać książki po okładce, często trudno jest oprzeć się pierwszemu wrażeniu. Zmiany w wyglądzie mają olbrzymi wymiar symboliczny – to dzięki nim stajemy się zupełnie nowymi ludźmi i możemy zostawić za sobą to, co było. Właśnie dlatego wielu z nas wkracza w kolejny rok z nową fryzurą lub ubraniami i koniecznie również postanowieniem, by w przyszłości przywiązywać do tych elementów większą wagę. W dbaniu o atrakcyjny wygląd strony internetowej nie ma niczego płytkiego ani powierzchownego. Aby zainteresować nią internautów mamy tylko kilka sekund – przestarzała szata graficzna, chaotyczna, pozbawiona przejrzystości struktura oraz ściana tekstu sprawią, że użytkownik momentalnie się od niej odbije. BĘDĘ MILSZY DLA INNYCH

 

Czasem nawet tym najbardziej kochającym i przyjaznym duszom wydaje się, że to i owo w kontaktach międzyludzkich można byłoby poprawić. Większość z nas uważa siebie za dobrych ludzi, dlatego tym bardziej pamiętamy sytuacje, w którym zdarzyło się nam być złośliwym lub wyrządzić komuś drobną przykrość. Z początkiem nowego roku również i nasza strona internetowa może stać się milsza, czyli bardziej przyjazna użytkownikowi. Warto pochylić się nad jej strukturą i zastanowić…

Czy nawigacja umożliwia swobodne przemieszczanie się po poszczególnych podstronach?

Czy dodawanie produktów do koszyka jest proste i intuicyjne?

Czy poszczególne elementy szybko się ładują?

Zdarza się, że nawet z pozoru nieistotne szczegóły będą dla odwiedzających stronę na tyle zniechęcające, że postanowią oni zwrócić się ku konkurencji.

Tym, co przesądza o sukcesie naszych noworocznych postanowień jest przede wszystkim wytrwałość. Zdarza się, że początkowe trudności i brak natychmiastowych, widocznych efektów będą dla nas demotywujące. Nie należy się jednak zniechęcać, a wytrwale dążyć do celu. Podobnie wygląda tworzenie wartościowej strony internetowej – nie jest to jednorazowa czynność, a rozłożony w czasie proces, który wymaga stałej uwagi i poświęcenia nieco pracy.

 

W tym nowym roku życzymy wszystkim dużo wytrwałości i samozaparcia. Zarówno w realizowaniu swoich osobistych celów, jak i w dążeniu do stworzenia atrakcyjnej i skutecznej strony internetowej.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Koniec Flasha w reklamach graficznych Google Ikona 01:00 min 02.03.2016 Ze wsparcia technologii Flash na rzecz HTML5 wycofuje się coraz więcej firm tworzących branżę IT. Flasha nie obsługuje już iOS, Android, mobilna wersja Chrome'a, a w przypadku starszych wersji wtyczki Adobe także przeglądarka Mozilla Firefox. Teraz przyszedł czas na Google i AdWords. Gigant z Mountain View jeszcze w pierwszej połowie tego roku ma zamiar zrezygnować z reklam w formacie Flash. Kiedy dokładnie to nastąpi i dlaczego? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Spam na Mapach Google Ikona 02:00 min 13.06.2016 Mapy Google są obecnie na szeroką skalę wykorzystywane przez przedsiębiorców – świetnie sprawdzają się jako narzędzie ułatwiające dotarcie firmom do potencjalnych Klientów. Przez ostatnie lata bardzo się rozwinęły, a ilość zweryfikowanych wizytówek jest olbrzymia. Ta swoista dżungla rozrosła się na tyle, że niejednokrotnie Google nie wyłapuje działań niezgodnych z wytycznymi, co jest bardzo chętnie wykorzystywane przez spamerów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 27.04.2010 Kto z Was pamięta poruszanie się po obcym mieście z mapą? Dzisiaj z powodzeniem mapy zastępuje Internet, dzięki któremu szybko odnajdujemy drogę do swojego hotelu czy restauracji. Niedawno Google przekształcił Centrum Firm Lokalnych w Google Miejsca, gdzie właściciele firm mogą zarejestrować swoją działalność i korzystać z wielu możliwości jej promowania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700