Ikona 01:20 min Ikona Sunrise System 30.06.2008

Nie być nudnym – optymalizacja kampanii Google Ads

Sieć nie jest nudna. Internauci stają się coraz bardziej wybredni i kreatywni, dlatego oferty powinny ewoluować wraz z wymaganiami potencjalnych klientów. W przypadku linków jest to stosunkowo proste za sprawą rozbudowanej możliwości ciągłej optymalizacji kampanii. Działania obejmują dostosowywanie poszczególnych elementów konta, aby wyświetlana reklama była maksymalnie skuteczna.

 

Działania optymalizacji kampanii

 

  • całościowa reorganizacja kampanii;
  • jeszcze ściślejsze kierowania na języki i lokalizacje;
  • dookreślenie czasu i pozycji wyświetlania reklam;
  • edycja słów kluczowych;
  • edycja tekstu reklamy;
  • organizacja grup reklam według poszczególnych fraz, odzwierciedlających część oferty;
  • zmiana cen ofertowych;
  • korzystanie z opcji dopasowania słów kluczowych;
  • wybór stron docelowych;
  • edycja witryny pod kątem płynności i trafności.
Optymalizacja umożliwia poprawę Wyniku jakości reklam, a co za tym idzie – pożądanej skuteczności. Raz ustalona forma kampanii z czasem może się dezaktualizować. Dynamiczna reakcja na zmiany w Sieci to znamię nowoczesnego reklamodawcy. Aby wiedzieć, które elementy kampanii wymagają odświeżenia, warto:
  • spojrzeć na witrynę z perspektywy użytkownika, czyli szczerze odpowiedzieć sobie na pytanie, na ile jest ona spójna, czytelna i zachęcająca;
  • poprzez analizę statystyk sprawdzić skuteczność poszczególnych słów kluczowych i reklam w różnych kampaniach na koncie;
  • przyjrzeć się konkurencji – zawsze to dobra podpowiedź.
Jak wyciągnąć wnioski i jaki zrobić z nich użytek? Kampania Google Ads.
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź
Efektywna firma w necie – kanał You Tube

Wskazówki, rozmowy, inspiracje

Oglądaj na YouTube!

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:40 min 07.07.2008 Witryna już jest, teraz wystarczy czekać, aż ktoś ją odwiedzi... warto jednak wiedzieć, kto i dlaczego to robi. Takie informacje są bardzo cenne, ponieważ pozwalają w porę reagować na zmiany, a także dopasowywać zawartość strony do potrzeb klientów. W tym pomoże niezastąpiony Google Analytics - narzędzie do analizowania, w jaki sposób użytkownicy korzystają z Twojej strony. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 02:50 min 21.07.2008 Kampania AdWords sprawdza się jako nośnik wielu reklam - także tych, które mają wzbudzić w odbiorcach więcej emocji niż zwykle. Mowa oczywiście o promocjach, zniżkach, upustach i innych pozytywnych elementach przekazu. Ważne jednak, aby w projektowaniu kampanii zachować pewien umiar, a także dostosować się do aktualnych wymogów. To będzie już połowa sukcesu! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:55 min 16.06.2008 Wybór słowa kluczowego nie wystarczy - warto nieco wczuć się w rolę internauty i spróbować odgadnąć, co pomyśli na temat przygotowywanej kampanii. Na szczęście przedsiębiorca nie musi robić tego sam. Pomoże mu w tym narzędzie prognozowania odwiedzin. Jest ono dostępne dla każdego reklamodawcy w kampanii AdWords. Wystarczy wpisać słowo kluczowe, aby zyskać mnóstwo cennych informacji. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.6 / 5. Vote count: 24

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700