Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Połowa amerykańskich marketerów, pytana przez Forbesa, za najbardziej efektywną formę reklamy uznaje SEO, czyli pozycjonowanie i optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek internetowych.
W dalszej kolejności wysoko oceniany jest e-mail marketing, kampanie typu CPC (cost per click), czyli linki sponsorowane. Według pytanych menedżerów, wymienione formy promocji najskuteczniej zwiększają konwersję.
Firmy o dużych budżetach reklamowych często jeszcze dywersyfikują działania reklamowe, uderzając do różnych mediów, korzystając nie tylko z pozycjonowania, czy kampanii CPC. Deklarowane na kolejny rok budżety będą jednak lokowane inaczej – przynajmniej przez połowę ankietowanych przedsiębiorstw. Te pieniądze mają być przeznaczone na marketing wirusowy, SEO i targetowanie behawioralnie, a więc w dużej mierze na Google.
Źródło: Interaktywnie.com
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: