Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:05 min Ikona

Lepsza widoczność = więcej zleceń, czyli studium przypadku współpracy z firmą Finnopol

Kooperacja z Finnopol dowodzi, że pozycjonowanie pomaga nie tylko wielkim przedsiębiorstwom. Przemyślana strategia i dobra optymalizacja SEO pozwalają osiągnąć pożądane cele biznesowe także małym, jednoosobowym firmom.

 

 

 

Kilka słów o firmie

 

Finnopol – kompleksowe tłumaczenia w zakresie języka fińskiego

 

Od 1996 roku firma Finnopol działa na polskim rynku świadcząc usługi tłumaczeń przysięgłych i zwykłych w zakresie języka fińskiego między innymi dokumentów samochodowych, tekstów prawniczych i zwykłych na zlecenie instytucji państwowych, klientów indywidualnych i biznesowych. W ramach świadczonych usług wykonywane są również przekłady poświadczone przez tłumacza przysięgłego, posiadającego tytuł nadany przez Ministra Sprawiedliwości. Firma zapewnia szeroki zakres tłumaczeń z różnych dziedzin życia.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów firma wykonuje tłumaczenia dokumentów przesłanych mailowo lub pocztą.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?
Współpracę z Finnopol nawiązaliśmy w listopadzie 2013 roku. Podjęliśmy się działań SEO firmowej witryny internetowej, która wcześniej nie była w żaden sposób promowana w sieci. Głównym celem zleconego pozycjonowania było uzyskanie jak najlepszego efektu promocji, czyli pozyskanie faktycznie większej liczby Klientów zainteresowanych usługami tłumaczeń w zakresie języka fińskiego.
 
Jakie kroki podjęliśmy?
Ściśle sprecyzowana specjalizacja firmy Klienta, czyli tłumaczenia z języka polskiego na fiński oraz w drugim kierunku, wymagała dobrego zaplanowania strategii. Postawiliśmy w pozycjonowaniu przede wszystkim na frazy ogólne, które z jednej strony miały wpływ na budowanie rozpoznawalności marki, z drugiej zaś przyciągały użytkowników faktycznie zainteresowanych ofertą Klienta. W ten sposób chcieliśmy zagwarantować stronie większy potencjał konwersji.

 

 

Efekt I

 

Wzrost ruchu na stronie
Dobór wyrażeń kluczowych oraz odpowiednia optymalizacja witryny, koordynowana przez Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu, przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Poświadcza to wysoka liczba wyświetleń witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, która pomimo chwilowych wahań, wykazuje wyraźną tendencję wzrostową.
Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od stycznia 2016 r. do grudnia 2018 r. Źródło: Google Search Console
 

Zestawiając aktualne dane można zaobserwować, że liczba wyświetleń w niemal każdym dniu listopada 2018 była wyższa niż w tym samym miesiącu 2017 roku.

Wykres przedstawia wzrost łącznej liczby wyświetleń w miesiącu – porównanie wyników z listopada 2017r. z efektami pozycjonowania w listopadzie 2018r. Źródło: Google Search Console

 

Oznacza to, że działania w zakresie pozycjonowania wpływają systematycznie na wzrost liczby wyświetleń, a tym samym poprawiają widoczność witryny w Internecie. Przekłada się to na zwiększoną rozpoznawalność firmy i jej oferty w sieci.

 

 

Efekt II

 

Większa sprzedaż usług

Wzrost ruchu na stronie firmowej Klienta wiąże się z większym zainteresowaniem ofertą. Fakt, iż nie są to przypadkowe wejścia poświadcza średni czas spędzony przez użytkownika na stronie, który wynosi blisko 2 minuty. Świadczy to, że strona zdobyła bardzo duże zainteresowanie osób, które trafiły tu po kliknięciu w jeden z linków na liście wyszukiwarki Google. Potwierdzeniem zainteresowania użytkowników ofertą Klienta jest także łączna liczba wyświetleń witryny na poziomie 204 354 wyświetleń, którą wypracowaliśmy od początku 2016 roku.

Oznacza to duże zainteresowanie witryną, a tym samym prezentowaną na stronie ofertą, co potwierdza wzrost sprzedaży usług dzięki promocji internetowej. Cel współpracy został osiągnięty, dzięki dobrej strategii pozycjonowania, która przyniosła tak wysoką łączną liczbę wyświetleń.

 

 

„Skuteczna promocja potwierdzona większą sprzedażą”
Wzrost ruchu na stronie Klienta, będący wynikiem przemyślanej strategii pozycjonowania witryny, przełożył się na realne zyski, co przyznaje Katarzyna Nowak – właścicielka firmy Finnopol: „Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z Sunrise System. Zdecydowałam się na skorzystanie z Państwa usług licząc na profesjonalizm oraz doradztwo w kwestii promocji internetowej i nie zawiodłam się. Zależało mi także na pozyskaniu większej liczby Klientów i na tym polu także widzę sukces pozycjonowania. Skuteczna promocja potwierdzona jest większą sprzedażą moich usług. Zainteresowanie jest na tyle duże, że wręcz nie nadążam z realizacją zleceń, które do mnie trafiają”.
Udostępnij:
Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

one page Ikona 7:00 min 24.11.2023 Witryna z wieloma zakładkami czy minimalistyczny serwis one page? Sprawdziliśmy wady i zalety tego ostatniego rozwiązania. Sprawdź, czy będzie dla Ciebie odpowiednie. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 45

No votes so far! Be the first to rate this post.

Błędy, których lepiej nie popełniać w kampaniach Facebook Ads Ikona 5:00 min 20.11.2023 Prowadzisz kampanie płatne na Facebooku albo szerzej – w systemie Meta? Sprawdź, czy nie popełniasz błędów, które negatywnie wpływają na Twoje wyniki! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 05:45 min 29.12.2017 Rok 2017 dobiega końca, co dla wyszukiwarki Google, tak jak i większości z nas oznacza czas największych podsumowań. 13 grudnia Google przygotowało dla Internautów spis wszystkich najpopularniejszych zapytań, jakie przez cały rok otrzymywał. Najczęściej chcieliśmy dowiedzieć się „jak”, ale interesowało nas też: „gdzie”, „dlaczego” i „ile”. Ciekawiły nas przepisy, seriale i sławne postaci. Zresztą zobaczcie sami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:40 min 08.07.2016 Google od dłuższego już czasu bawi się pomysłem stworzenia osobnego indeksu mobilnego. Zapewne obecnie nie jest to jeden z priorytetów firmy, choć tak naprawdę niczego nie można wykluczyć. Jeśli jednak taki indeks powstanie, jakich zmian możemy się spodziewać? I czy w ogóle stworzenie indeksu mobilnego, zupełnie odrębnego od zwykłego indeksu stron Google, ma sens? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 27.12.2016 Jeszcze łatwiejszy dostęp do interesujących nas informacji, a także coraz sprawniejsza komunikacja. Gboard czyli nowsza wersja klawiatury od Google, tym razem dostępna jest także na Androida. Poza dotychczasowymi udogodnieniami aplikacja posiada kilka nowości m.in. wbudowaną wyszukiwarkę Google oraz bardzo praktyczną funkcję pisania w kilku językach na raz. Czym jeszcze zaskoczy nas Gboard? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700