Ikona 04:05 min Ikona Sunrise System

Lepsza widoczność = więcej zleceń, czyli studium przypadku współpracy z firmą Finnopol

Kooperacja z Finnopol dowodzi, że pozycjonowanie pomaga nie tylko wielkim przedsiębiorstwom. Przemyślana strategia i dobra optymalizacja SEO pozwalają osiągnąć pożądane cele biznesowe także małym, jednoosobowym firmom.

 

 

 

Kilka słów o firmie

 

Finnopol – kompleksowe tłumaczenia w zakresie języka fińskiego

 

Od 1996 roku firma Finnopol działa na polskim rynku świadcząc usługi tłumaczeń przysięgłych i zwykłych w zakresie języka fińskiego między innymi dokumentów samochodowych, tekstów prawniczych i zwykłych na zlecenie instytucji państwowych, klientów indywidualnych i biznesowych. W ramach świadczonych usług wykonywane są również przekłady poświadczone przez tłumacza przysięgłego, posiadającego tytuł nadany przez Ministra Sprawiedliwości. Firma zapewnia szeroki zakres tłumaczeń z różnych dziedzin życia.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych konsumentów firma wykonuje tłumaczenia dokumentów przesłanych mailowo lub pocztą.

 

Filary współpracy

 

Jakie były oczekiwania?
Współpracę z Finnopol nawiązaliśmy w listopadzie 2013 roku. Podjęliśmy się działań SEO firmowej witryny internetowej, która wcześniej nie była w żaden sposób promowana w sieci. Głównym celem zleconego pozycjonowania było uzyskanie jak najlepszego efektu promocji, czyli pozyskanie faktycznie większej liczby Klientów zainteresowanych usługami tłumaczeń w zakresie języka fińskiego.
 
Jakie kroki podjęliśmy?
Ściśle sprecyzowana specjalizacja firmy Klienta, czyli tłumaczenia z języka polskiego na fiński oraz w drugim kierunku, wymagała dobrego zaplanowania strategii. Postawiliśmy w pozycjonowaniu przede wszystkim na frazy ogólne, które z jednej strony miały wpływ na budowanie rozpoznawalności marki, z drugiej zaś przyciągały użytkowników faktycznie zainteresowanych ofertą Klienta. W ten sposób chcieliśmy zagwarantować stronie większy potencjał konwersji.

 

 

Efekt I

 

Wzrost ruchu na stronie
Dobór wyrażeń kluczowych oraz odpowiednia optymalizacja witryny, koordynowana przez Specjalistów ds. Pozycjonowania i ds. Copywritingu, przyczyniły się do zwiększenia ruchu na stronie internetowej. Poświadcza to wysoka liczba wyświetleń witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania, która pomimo chwilowych wahań, wykazuje wyraźną tendencję wzrostową.
Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od stycznia 2016 r. do grudnia 2018 r. Źródło: Google Search Console
 

Zestawiając aktualne dane można zaobserwować, że liczba wyświetleń w niemal każdym dniu listopada 2018 była wyższa niż w tym samym miesiącu 2017 roku.

Wykres przedstawia wzrost łącznej liczby wyświetleń w miesiącu – porównanie wyników z listopada 2017r. z efektami pozycjonowania w listopadzie 2018r. Źródło: Google Search Console

 

Oznacza to, że działania w zakresie pozycjonowania wpływają systematycznie na wzrost liczby wyświetleń, a tym samym poprawiają widoczność witryny w Internecie. Przekłada się to na zwiększoną rozpoznawalność firmy i jej oferty w sieci.

 

 

Efekt II

 

Większa sprzedaż usług

Wzrost ruchu na stronie firmowej Klienta wiąże się z większym zainteresowaniem ofertą. Fakt, iż nie są to przypadkowe wejścia poświadcza średni czas spędzony przez użytkownika na stronie, który wynosi blisko 2 minuty. Świadczy to, że strona zdobyła bardzo duże zainteresowanie osób, które trafiły tu po kliknięciu w jeden z linków na liście wyszukiwarki Google. Potwierdzeniem zainteresowania użytkowników ofertą Klienta jest także łączna liczba wyświetleń witryny na poziomie 204 354 wyświetleń, którą wypracowaliśmy od początku 2016 roku.

Oznacza to duże zainteresowanie witryną, a tym samym prezentowaną na stronie ofertą, co potwierdza wzrost sprzedaży usług dzięki promocji internetowej. Cel współpracy został osiągnięty, dzięki dobrej strategii pozycjonowania, która przyniosła tak wysoką łączną liczbę wyświetleń.

 

 

„Skuteczna promocja potwierdzona większą sprzedażą”
Wzrost ruchu na stronie Klienta, będący wynikiem przemyślanej strategii pozycjonowania witryny, przełożył się na realne zyski, co przyznaje Katarzyna Nowak – właścicielka firmy Finnopol: „Przyznaję, że jestem bardzo zadowolona z efektów współpracy z Sunrise System. Zdecydowałam się na skorzystanie z Państwa usług licząc na profesjonalizm oraz doradztwo w kwestii promocji internetowej i nie zawiodłam się. Zależało mi także na pozyskaniu większej liczby Klientów i na tym polu także widzę sukces pozycjonowania. Skuteczna promocja potwierdzona jest większą sprzedażą moich usług. Zainteresowanie jest na tyle duże, że wręcz nie nadążam z realizacją zleceń, które do mnie trafiają”.
Udostępnij:
Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

Bezpłatne kursy digital marketingu – online!
Sprawdź

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Sezonowy BOOM – czyli jak zwiększyliśmy o 152% liczbę wyświetleń strony PETERSON Ikona 05:05 min Współpraca z firmą z branży sezonowej wymaga szczególnego podejścia, ponieważ zależy nam na zapewnieniu znakomitych rezultatów nie tylko w sezonie, ale również poza nim. Dokładnie to osiągamy za każdym razem przy pomocy usługi SEO Cloud, w ramach której podchodzimy jeszcze szerzej do tematu pozycjonowania. A dzięki temu jesteśmy w stanie zachęcić więcej użytkowników do wejścia na stronę! Czytaj więcej
Porządny content dźwignią sukcesu! Case study ze współpracy ze sklepem internetowym senmalucha.pl Ikona 07:30 min Pozycjonowanie jest pracą wieloetapową: wymaga przemyślanej strategii, elastycznego podejścia oraz trzymania ręki na pulsie.  Wszystkie te elementy ulegają wzmocnieniu, gdy chodzi o branżę e-commerce. Duża konkurencja? Mała widoczność? Niskie zyski? Mamy na to sposób - najnowsze Case Study pokazuje, że z Sunrise System cele biznesowe osiąga się z nawiązką! Czytaj więcej
Hotel Dal zawsze pełen gości, dzięki połączeniu SEO Cloud oraz kampanii Google Ads Ikona 10:15 min Hotelarstwo należy do wyjątkowo konkurencyjnych branż, dlatego tak istotne jest dobranie właściwej formy promocji strony internetowej hotelu. Zadanie staje się jeszcze bardziej skomplikowane, gdy celem jest zapewnienie znacznie większego obłożenia nie jednego, a dwóch obiektów! Jednak udowodniliśmy, że doskonale poradzimy sobie z każdym wyzwaniem - w tym przypadku przy pomocy SEO Cloud oraz kampanii linków sponsorowanych. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 20

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.5 / 5. Vote count: 18

No votes so far! Be the first to rate this post.

Samodzielne pozycjonowanie strony Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700