Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W Google łatwo włączysz „play” przy ulubionym kawałku albo najnowszym megahicie. Google ma ułatwić wyszukiwanie plików muzycznych, kupowanie ich i zapisywanie na dysku – nieoficjalne źródła donoszą, że wyszukiwarkowy gigant nawiązał współpracę z serwisami iLike.com i Lala.com i w najbliższych dniach z wyszukiwarką ma zostać zintegrowane wyszukiwanie muzyki.
Czy producenci i wykonawcy muzyki odkryją potencjał pozycjonowania – czy i jak go wykorzystają? Czy gwiazdy będą promować swoją muzykę i lansować swoje osoby poprzez pozycjonowanie i inne kampanie w wyszukiwarce? Czy pozycja w wynikach będzie warunkiem gwiazdorskiej pozycji na rynku muzycznym?
To pytania na pojutrze, na razie czekamy, co wydarzy się jutro – i czym Google nas zaskoczy?
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: