Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 4:15 min Ikona 04.02.2019

Jak skutecznie stosować fitness marketing?

Rozrastające się sieci siłowni na różne sposoby próbują przyciągnąć nowych klientów, dlatego fitness marketing jest dla nich bardzo ważny. Możesz wykorzystywać go na różne sposoby, ważne jednak, żeby wiedzieć kiedy i jak fitness marketing zastosować.

Czym jest fitness marketing?

Jak wiadomo pierwsze miesiące roku wiążą się z tworzeniem noworocznych postanowień, a nawet jeśli już dawno z nich zrezygnowałaś to gdzieś w podświadomości pewnie myślisz sobie, że w nowym roku warto wprowadzić jakieś zmiany, w końcu „nowy rok, nowa ja”.

Fitness marketing to pojęcie, które dotyczy nie tylko siłowni, ale również wszystkiego, co z nią związane. Jest to między innymi:
1) zdrowa żywność, no bo przecież jeśli ćwiczymy, to musimy zdrowo jeść,
2) aplikacje żywieniowe, bo skoro trzeba zdrowo jeść, to trzeba wiedzieć jak,
3) sprzęt sportowy, bo przecież nie można ćwiczyć bez profesjonalnego wyposażenia!
Oczywiście wiadomo, że tak naprawdę nie potrzebujemy tych wszystkich markowych dodatków, aby ulepszyć naszą formę. Bardziej potrzebuje ich nasz mózg, który podpowiada, że przecież trzeba pokazać innym, jak fajni jesteśmy i najczęściej to robimy.
Ilu z Was kupiło pełen strój sportowy, żeby iść w nim na siłownię tylko raz? A ilu z Was uznało, że chętnie by poćwiczyło, ale przecież nie ma odpowiedniego stroju? No właśnie… 🙂

Skoro pójście na siłownię wymaga od nas tylu wyrzeczeń, inwestycji i silnej woli to jakim cudem mimo niechęci ćwiczy na nich coraz więcej ludzi? Czy to zasługa fitness marketingu?

 

Co zrobić, aby odnieść sukces w branży fitness?

Jest na to kilka skutecznych sposobów, które wykorzystując fitness marketing pomogą nam przyciągnąć odbiorców. Przede wszystkim:

1. Wprowadź zniżki dla nowych klientów

Możesz w tym celu wykorzystać różne formy, na przykład obniżyć cenę za pierwszy miesiąc korzystania z siłowni, albo osobom, które kupiły w określonym czasie karnet zaoferować dodatkowe zajęcia. Dobrym pomysłem będzie też zorganizowanie dni otwartych podczas, których Twoi klienci będą mogli za darmo skorzystać z różnego rodzaju zajęć i wybrać najlepsze dla siebie.

2.  Pokaż swoją siłownię z dobrej strony

Przede wszystkim pozycjonowanie strony w Google! Im wyżej Twoja witryna będzie wyświetlała się w wyszukiwarce tym więcej osób ją zobaczy. Ponadto jeśli w bieżącym rankingu najlepszych klubów fitness wyświetla się również Twój to warto podzielić się tym z odbiorcami, np. umieścić informacje na ten temat na fanpagu w postaci grafiki lub wykresu. Jeśli klientom siłownia wyda się interesująca, to na pewno ją odwiedzą, chociażby z ciekawości.

3. Podziel się z innymi sukcesami swoich klientów

Umieszczaj zdjęcia, na których widoczne są przemiany osób ćwiczących w Twoim klubie (oczywiście tylko jeśli wyrażą na to zgodę). Takie fotografie mogą zdziałać cuda! W końcu nic nas tak nie inspiruje jak ludzie, którzy osiągnęli sukces.
4. Daj klientom łatwy dostęp do ceny
Na pewno doskonale wiesz, jak irytujące jest szukanie ceny konkretnej usług w internecie, dlatego zadbaj o to, żeby Twoi klienci mogli znaleźć je zarówno na stronie internetowe, jak i w mediach społecznościowych. Udostępnij dokładne ceny wszystkich dostępnych pakietów. Umieść je też w reklamach, dzięki temu klient który w nią kliknie będzie świadomy kosztów usługi.
5. Dopasuj marketing do czasu
Wykorzystaj go na swoją korzyść, przecież kilka razy do roku zainteresowanie ćwiczeniami rośnie, dlatego postaw na reklamy właśnie w tym okresie. Takim okresem będzie najczęściej początek roku, ale również wiosna i cały okres poprzedzający wakacje. Sprawdź też w jakim czasie Twoja siłownia ma największe zainteresowanie, bo z różnych przyczyn może być ono inne niż standardowe.
Pamiętaj!
Powyżej przedstawione wskazówki mogą pomóc Twojej firmie lepiej funkcjonować, musisz jednak pamiętać, żeby dokładnie je przeanalizować i wpasować w Twoje wcześniejsze działania, ponieważ nie ma nic gorszego dla Twojej strony niż źle dopasowany fitness marketing oraz niewłaściwe pozycjonowanie, Źródła: Worldstream, Forbes, Newsweek
Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:30 min 19.05.2017 Jak wyprzedzić konkurencję i zdobyć zainteresowanie potencjalnych Klientów? Na to pytanie marketingowcy stale poszukują odpowiedzi. Jedną z ciekawszych jest interaktywne wideo. Popularne marki stworzyły kreatywne filmiki, angażujące odbiorców w powstawanie ich treści. Czy taki pomysł sprawdzi się na dłużej? Przeczytajcie artykuł, obejrzyjcie filmiki i oceńcie sami. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Zaplanuj kolejny rok zawodowy w zgodzie ze swoimi marzeniami. To możliwe! Ikona 5:35 min 29.12.2022 Koniec roku kalendarzowego zbliża się wielkimi krokami. Właśnie dlatego, w tym artykule podzielę się z Tobą moim sposobem na to, jak podsumować rok zawodowy oraz pokrótce przedstawię Ci jedną ze skutecznych metod, z której korzystam planując pracę na przyszły rok. To doskonały sposób na sprawdzenie swoich dotychczasowych osiągnięć oraz zweryfikowanie błędów, a także punkt zwrotny, jeśli chodzi o wprowadzanie zmian. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 04:10 min 10.09.2018 Niepochlebne komentarze na temat firmy pozostawione w Internecie spędzają sen z powiek wielu przedsiębiorcom. Przerażają, niepokoją, najczęściej jednak wywołują gniew – zupełnie niepotrzebnie. Czas przymierzyć na chwilę różowe okulary i spojrzeć na negatywne opinie jak na coś, co może przynieść mnóstwo korzyści. Wystarczy tylko podejść do nich nieco inaczej niż zwykle. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700