Ikona 07:25 min Ikona 06.05.2020

Każdego dnia powstają nowe biznesy online, które zabiegają o zainteresowanie klientów i realne korzyści z niego płynące. Podstawą do budowania ich obecności w sieci jest strona internetowa. Samo jej posiadanie nie przyciągnie klientów, konieczna jest stała praca nad zawartością, aby spełniała zarówno potrzeby użytkowników, jak i oczekiwania wyszukiwarek internetowych.

 

Wirtualna strona Twojego biznesu

 

Czyli jakie znacznie dla Twojej firmy ma strona www?

 

Strona internetowa bądź sklep online stanowią w świecie wirtualnym miejsce spotkania potrzeb użytkownika z ofertą firmą. To przestrzeń, która pełni dla Twojego biznesu różne funkcje, w tym m.in.:

  • informacyjną, ponieważ prezentuje odbiorcom czym się zajmujesz, wizję i misję Twojej firmy, a także historię jej powstania i rozwoju;
  • komunikacyjną, gdyż wskazuje odbiorcom w jaki sposób mogą się skontaktować z Twoją firmą;
  • marketingową, promuje bowiem Twoją firmę oraz pozwala budować świadomość marki wśród użytkowników;
  • biznesową, ponieważ generuje konwersje w postaci zapytań ofertowych czy konkretnych zakupów.

W tym świetle firmowa strona internetowa prezentuje się jako ważny element strategii rozwoju firmy, który wymaga – podobnie jak biznes – monitorowania, rozbudowy i optymalizacji działań, aby przynosić jeszcze lepsze efekty. Nawet świetnie prezentująca się witryna internetowa ma niewielką wartość, jeśli nie jest widoczna dla użytkowników na wpisywane w wyszukiwarkę Google zapytania. Jakie działania można podjąć w tym kierunku?

 

Pozycjonowanie wsparciem dla biznesu online

 

Czyli dlaczego trzeba się liczyć z Google w dzisiejszych czasach?

 

Google to naprawdę potężny gracz na rynku światowym i nie kryje się z tym. Już sama nazwa wskazuje na gigantyczne ambicje twórców. W założeniu ich wyszukiwarka miała pomieścić (zaindeksować) liczbę stron równą 1 gogolowi, a jest to niewyobrażalnie duża liczba wyrażona wartością 10^100. Nie wygląda imponująco? W takim razie dodamy, że gwiazd na niebie jest „tylko” między 10^22 a 10^32. Teraz robi większe wrażenie, prawda?

Potęga Google opiera się także na ogromnej popularności stworzonej przez niego wyszukiwarki, z której korzysta około 42% całej populacji świata, która liczy obecnie blisko 8 mld ludzi. Jeśli prawie połowa ludzkości korzysta z Google, to warto zaangażować się w działania, które zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej Google. SEO pomaga w skierowaniu ruchu użytkowników do Twojego biznesu online i pozyskiwaniu klientów, zainteresowanych Twoją ofertą.

 

 

SEO pomocne w budowaniu widoczności w sieci?

 

Czyli jak poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google?

 

Kluczem do sukcesu na tym polu jest odpowiadanie na potrzeby klienta. Wszystkie te skomplikowane działania jak optymalizacja, indeksowanie, crawlowanie, zmiany algorytmiczne sprowadzają się do jednego – zadowolenia użytkownika wyszukiwarki.

Wyobraźmy sobie, że Jan Kowalski poszukuje dla swojej żony prezentu z okazji rocznicy ślubu. Przeszukuje w tym celu internet i trafia na Twoją stronę z biżuterią, do sekcji dedykowanej “na rocznicę ślubu”. Znajduje w niej kolczyki diamentowe, które nie zrujnują jego portfela, a wie, że połączenie białego złota ze szlachetnym kamieniem z pewnością spodoba się jego małżonce. Przegląda wszystkie modele, więc spędza trochę więcej czasu na stronie, aż wreszcie decyduje się na zakup.

Temu wszystkiemu “przygląda się” Google i widzi, że Twoja strona internetowa pomogła Janowi Kowalskiemu rozwiązać jego problem. To oznacza, że jest wartościowa, a skoro tak, to ważna dla wyszukiwarki. Google docenia takie strony, co okazuje w sobie właściwy sposób, wyświetlając je wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc Twoja strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników ma szansę zyskać większą widoczność, a większa widoczność to większa rozpoznawalność. Dalsze równanie jest już proste, ponieważ im więcej użytkowników rozpoznaje Twoją firmę w sieci, tym większa szansa, że na tym realnie zarobisz. Jak wobec tego budować dziś tę widoczność w sieci?

 

Nowy wymiar pozycjonowania odpowiedzią na nowe potrzeby klientów

 

Czyli dlaczego SEO nowej dekady jest skuteczne?

 

Nowoczesne, wielowymiarowe SEO ma na celu pokazanie Twojej strony internetowej wszystkim użytkownikom, którzy wpisują zapytania związane z działalnością Twojej firmy, bez ograniczania się do kilku fraz. Obecnie sama pozycja w top 10 nie gwarantuje nowych klientów. Większe znaczenie ma przyciągnięcie osób faktycznie zainteresowanych ofertą, a każdy z nich może wpisywać w wyszukiwarkę inne słowa.  Dlatego wielowymiarowe SEO rozpatruje szereg możliwości i dąży do wypromowania całego serwisu internetowego na jak największą liczbę zapytań użytkowników.

Takie podejście sprawdza się szczególnie teraz:

  • …dlatego, że jest to rozwiązanie, które koncentruje się na pokazywaniu strony internetowej zawsze wtedy, gdy poszukują jej użytkownicy – nie tylko na wyrażenia z krótkiej listy fraz kluczowych;
  • …ponieważ nadąża za trendami wyszukiwania. Czy wiesz, że aż 40% ruchu na stronie pochodzi z fraz składających się z 3 lub więcej wyrazów? Pokazuje to, jak precyzyjnych wyników zaczęli oczekiwać użytkownicy. Nie warto więc koncentrować się wyłącznie na ogólnych wyrażeniach i ignorować wartościowy ruch z dłuższych, bardziej precyzyjnych fraz.
  • … dlatego, że jest elastyczne i otwarte na nowości, a jak pokazują dane aż 15% wyrażeń stanowią zupełnie nowe zapytania Użytkownicy coraz chętniej stosują naturalny język przy wprowadzaniu słów do wyszukiwarki Google i są w tym spontaniczni. Promowanie strony na zamkniętą, sztywną listę fraz ogranicza możliwości dotarcia do witryny z tych zupełnie nowych zapytań.
  • …ponieważ jest tanie. SEO w porównaniu z innymi formami reklamy (spoty reklamowe wideo, kampanie w social mediach, itp.) nie wymaga gigantycznych nakładów.
  • …dlatego, że internauci mają największe zaufanie do naturalnych wyników wyszukiwania.
  • …ponieważ działa długofalowo. Oznacza to, że inwestujesz nie w jedną kampanię o ograniczonym czasie trwania a w budowanie świadomości marki i jej trwałą obecność oraz rozpoznawalność w internecie.

 

Dajemy więcej niż SEO!

 

Rosnące potrzeby klientów sprawiły, że na skuteczność SEO wpływają już nie tylko działania w zakresie optymalizacji. Ogromnego znaczenia nabrała także technologia strony, dlatego dla osiągnięcia jak najlepszej skuteczności w obszarze pozycjonowania warto zadbać również o ten aspekt swojej witryny.

Dajemy więcej niż pozycjonowanie – stawiamy na kompleksowe wsparcie, które łączy standardy wielowymiarowego SEO z nowoczesną technologią strony. Nasze rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań wszystkich, którzy:

  • poszukują kompleksowej obsługi swojej strony internetowej,
  • oczekują profesjonalnego traktowania ich troski o wizerunek w sieci,
  • liczą na konkretne i skuteczne rozwiązania w obszarze pozyskiwania klientów przez internet,
  • lubią być o krok przed innymi i chętnie angażują się w innowacyjne rozwiązania.

Projekt wielowymiarowego SEO wspartego nowoczesną technologią strony powstał w wyniku obserwacji zmieniających się tendencji w obszarze optymalizacji i potrzeb klientów.  Dzięki temu stworzyliśmy usługę:

  • bezpieczną – dzięki synchronizacji działań u jednego dostawcy oraz najnowocześniejszym zabezpieczeniom;
  • komfortową – dzięki możliwości szybkiego kontaktu z gronem specjalistów i błyskawicznemu tempu wprowadzania zmianie na stronie;
  • opłacalną – dzięki maksymalizacji działań w atrakcyjnym cenowo budżecie;
  • prestiżową – dzięki korzystaniu z najnowszych technologii i funkcjonalności, jak np. asystentka online!

 

SEO to nie chwilowy trend, to inwestycja w przyszłość

 

Konkurencja w internecie stale rośnie, a sytuacja wywołana pandemią COVID-19 sprawiła, że w sieci pojawia się coraz więcej nowych firm. Dlatego praca nad widocznością własnego biznesu online jest naprawdę ważna. SEO dla witryn firmowych, czy pozycjonowanie sklepu internetowego w obliczu takiej sytuacji stanowi faktyczną inwestycję w przyszłość, ponieważ buduje sieć dróg, którymi użytkownicy będą mogli trafić właśnie do Twojej strony. Nowoczesne, wielowymiarowe pozycjonowanie nie koncentruje się na wybranych elementach Twojego biznesu a na promowaniu całego serwisu, aby w ten sposób odpowiadać na różne potrzeby różnych użytkowników. Zwiększa w ten sposób szansę na konwersję, czyli na realne korzyści dla Ciebie w postaci zwiększenia liczby zakupów, wzrostu rezerwacji online, czy większej liczby kontaktów od potencjalnych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.5 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 03:10 min 21.05.2020 Wydawać by się mogło, że ukrywanie treści przed wyszukiwarkami jest zbędne. Istnieje jednak wiele powodów, dla których warto a wręcz należy ograniczyć dostęp robotów do części contentu znajdującego się na naszej witrynie internetowej. Jak zrobić to najefektywniej? Jakie metody są najlepsze i kiedy zaleca się ich stosowanie? Wyjaśniamy, edukujemy i radzimy w tych kwestiach. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 4:15 min 16.06.2020 Google oficjalnie ogłosiło zamiar wdrożenia aktualizacji w wyszukiwarce pod nazwą Page Experience Update. Jak przygotować się do nadchodzącej aktualizacji algorytmu? Kiedy nastąpi wdrożenie i co odgrywa najistotniejszą rolę w tej zmianie? W tym artykule omówimy najistotniejsze elementy Page Experience. Przygotuj się do aktualizacji jeszcze przed jej wdrożeniem. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 7:45 min 28.04.2020 Wyszukiwarka semantyczna jest pojęciem wprowadzającym w błąd. Wynika on z zastosowania skrótu myślowego. W istocie mamy do czynienia z wyszukiwarką internetową, która pracuje w oparciu o wyszukiwanie semantyczne. Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700