Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 07:25 min Ikona 06.05.2020

Jak przyciągnąć użytkowników do strony internetowej? Kilka słów o SEO nowej dekady!

Każdego dnia powstają nowe biznesy online, które zabiegają o zainteresowanie klientów i realne korzyści z niego płynące. Podstawą do budowania ich obecności w sieci jest strona internetowa. Samo jej posiadanie nie przyciągnie klientów, konieczna jest stała praca nad zawartością, aby spełniała zarówno potrzeby użytkowników, jak i oczekiwania wyszukiwarek internetowych.

Wirtualna strona Twojego biznesu

Czyli jakie znacznie dla Twojej firmy ma strona www?

Strona internetowa bądź sklep online stanowią w świecie wirtualnym miejsce spotkania potrzeb użytkownika z ofertą firmą. To przestrzeń, która pełni dla Twojego biznesu różne funkcje, w tym m.in.:

  • informacyjną, ponieważ prezentuje odbiorcom czym się zajmujesz, wizję i misję Twojej firmy, a także historię jej powstania i rozwoju; 
  • komunikacyjną, gdyż wskazuje odbiorcom w jaki sposób mogą się skontaktować z Twoją firmą;
  • marketingową, promuje bowiem Twoją firmę oraz pozwala budować świadomość marki wśród użytkowników;
  • biznesową, ponieważ generuje konwersje w postaci zapytań ofertowych czy konkretnych zakupów. 

W tym świetle firmowa strona internetowa prezentuje się jako ważny element strategii rozwoju firmy, który wymaga – podobnie jak biznes – monitorowania, rozbudowy i optymalizacji działań, aby przynosić jeszcze lepsze efekty. Nawet świetnie prezentująca się witryna internetowa ma niewielką wartość, jeśli nie jest widoczna dla użytkowników na wpisywane w wyszukiwarkę Google zapytania. Jakie działania można podjąć w tym kierunku?

Pozycjonowanie wsparciem dla biznesu online

Czyli dlaczego trzeba się liczyć z Google w dzisiejszych czasach?

Google to naprawdę potężny gracz na rynku światowym i nie kryje się z tym. Już sama nazwa wskazuje na gigantyczne ambicje twórców. W założeniu ich wyszukiwarka miała pomieścić (zaindeksować) liczbę stron równą 1 gogolowi, a jest to niewyobrażalnie duża liczba wyrażona wartością 10^100. Nie wygląda imponująco? W takim razie dodamy, że gwiazd na niebie jest „tylko” między 10^22 a 10^32. Teraz robi większe wrażenie, prawda?

Potęga Google opiera się także na ogromnej popularności stworzonej przez niego wyszukiwarki, z której korzysta około 42% całej populacji świata, która liczy obecnie blisko 8 mld ludzi. Jeśli prawie połowa ludzkości korzysta z Google, to warto zaangażować się w działania, które zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej Google. SEO pomaga w skierowaniu ruchu użytkowników do Twojego biznesu online i pozyskiwaniu klientów, zainteresowanych Twoją ofertą.

SEO pomocne w budowaniu widoczności w sieci?

Czyli jak poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google?

Kluczem do sukcesu na tym polu jest odpowiadanie na potrzeby klienta. Wszystkie te skomplikowane działania jak optymalizacja, indeksowanie, crawlowanie, zmiany algorytmiczne sprowadzają się do jednego – zadowolenia użytkownika wyszukiwarki.

Wyobraźmy sobie, że Jan Kowalski poszukuje dla swojej żony prezentu z okazji rocznicy ślubu. Przeszukuje w tym celu internet i trafia na Twoją stronę z biżuterią, do sekcji dedykowanej “na rocznicę ślubu”. Znajduje w niej kolczyki diamentowe, które nie zrujnują jego portfela, a wie, że połączenie białego złota ze szlachetnym kamieniem z pewnością spodoba się jego małżonce. Przegląda wszystkie modele, więc spędza trochę więcej czasu na stronie, aż wreszcie decyduje się na zakup.

Temu wszystkiemu “przygląda się” Google i widzi, że Twoja strona internetowa pomogła Janowi Kowalskiemu rozwiązać jego problem. To oznacza, że jest wartościowa, a skoro tak, to ważna dla wyszukiwarki. Google docenia takie strony, co okazuje w sobie właściwy sposób, wyświetlając je wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc Twoja strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników ma szansę zyskać większą widoczność, a większa widoczność to większa rozpoznawalność. Dalsze równanie jest już proste, ponieważ im więcej użytkowników rozpoznaje Twoją firmę w sieci, tym większa szansa, że na tym realnie zarobisz. Jak wobec tego budować dziś tę widoczność w sieci?

Nowy wymiar pozycjonowania odpowiedzią na nowe potrzeby klientów

Czyli dlaczego SEO nowej dekady jest skuteczne?

Nowoczesne, wielowymiarowe SEO ma na celu pokazanie Twojej strony internetowej wszystkim użytkownikom, którzy wpisują zapytania związane z działalnością Twojej firmy, bez ograniczania się do kilku fraz. Obecnie sama pozycja w top 10 nie gwarantuje nowych klientów. Większe znaczenie ma przyciągnięcie osób faktycznie zainteresowanych ofertą, a każdy z nich może wpisywać w wyszukiwarkę inne słowa.  Dlatego wielowymiarowe SEO rozpatruje szereg możliwości i dąży do wypromowania całego serwisu internetowego na jak największą liczbę zapytań użytkowników.

Takie podejście sprawdza się szczególnie teraz: 

  • …dlatego, że jest to rozwiązanie, które koncentruje się na pokazywaniu strony internetowej zawsze wtedy, gdy poszukują jej użytkownicy – nie tylko na wyrażenia z krótkiej listy fraz kluczowych;
  • …ponieważ nadąża za trendami wyszukiwania. Czy wiesz, że aż 40% ruchu na stronie pochodzi z fraz składających się z 3 lub więcej wyrazów? Pokazuje to, jak precyzyjnych wyników zaczęli oczekiwać użytkownicy. Nie warto więc koncentrować się wyłącznie na ogólnych wyrażeniach i ignorować wartościowy ruch z dłuższych, bardziej precyzyjnych fraz.
  • … dlatego, że jest elastyczne i otwarte na nowości, a jak pokazują dane aż 15% wyrażeń stanowią zupełnie nowe zapytania Użytkownicy coraz chętniej stosują naturalny język przy wprowadzaniu słów do wyszukiwarki Google i są w tym spontaniczni. Promowanie strony na zamkniętą, sztywną listę fraz ogranicza możliwości dotarcia do witryny z tych zupełnie nowych zapytań.
  • …ponieważ jest tanie. SEO w porównaniu z innymi formami reklamy (spoty reklamowe wideo, kampanie w social mediach, itp.) nie wymaga gigantycznych nakładów.  
  • …dlatego, że internauci mają największe zaufanie do naturalnych wyników wyszukiwania.  
  • …ponieważ działa długofalowo. Oznacza to, że inwestujesz nie w jedną kampanię o ograniczonym czasie trwania a w budowanie świadomości marki i jej trwałą obecność oraz rozpoznawalność w internecie.  

Dajemy więcej niż SEO!

Rosnące potrzeby klientów sprawiły, że na skuteczność SEO wpływają już nie tylko działania w zakresie optymalizacji. Ogromnego znaczenia nabrała także technologia strony, dlatego dla osiągnięcia jak najlepszej skuteczności w obszarze pozycjonowania warto zadbać również o ten aspekt swojej witryny. 

Dajemy więcej niż pozycjonowanie – stawiamy na kompleksowe wsparcie, które łączy standardy wielowymiarowego SEO z nowoczesną technologią strony. Nasze rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań wszystkich, którzy: 

  • poszukują kompleksowej obsługi swojej strony internetowej,  
  • oczekują profesjonalnego traktowania ich troski o wizerunek w sieci,
  • liczą na konkretne i skuteczne rozwiązania w obszarze pozyskiwania klientów przez internet,
  • lubią być o krok przed innymi i chętnie angażują się w innowacyjne rozwiązania. 

Projekt wielowymiarowego SEO wspartego nowoczesną technologią strony powstał w wyniku obserwacji zmieniających się tendencji w obszarze optymalizacji i potrzeb klientów.  Dzięki temu stworzyliśmy usługę: 

  • bezpieczną – dzięki synchronizacji działań u jednego dostawcy oraz najnowocześniejszym zabezpieczeniom;
  • komfortową – dzięki możliwości szybkiego kontaktu z gronem specjalistów i błyskawicznemu tempu wprowadzania zmianie na stronie; 
  • opłacalną – dzięki maksymalizacji działań w atrakcyjnym cenowo budżecie;
  • prestiżową – dzięki korzystaniu z najnowszych technologii i funkcjonalności, jak np. asystentka online! 

SEO to nie chwilowy trend, to inwestycja w przyszłość

Konkurencja w internecie stale rośnie, a sytuacja wywołana pandemią COVID-19 sprawiła, że w sieci pojawia się coraz więcej nowych firm. Dlatego praca nad widocznością własnego biznesu online jest naprawdę ważna. SEO w obliczu takiej sytuacji stanowi faktyczną inwestycję w przyszłość, ponieważ buduje sieć dróg, którymi użytkownicy będą mogli trafić właśnie do Twojej strony internetowej. Nowoczesne, wielowymiarowe pozycjonowanie nie koncentruje się na wybranych elementach Twojego biznesu a na promowaniu całego serwisu, aby w ten sposób odpowiadać na różne potrzeby różnych użytkowników. Zwiększa w ten sposób szansę na konwersję, czyli na realne korzyści dla Ciebie w postaci zwiększenia liczby zakupów, wzrostu rezerwacji online, czy większej liczby kontaktów od potencjalnych klientów.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55