Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Każdego dnia powstają nowe biznesy online, które zabiegają o zainteresowanie klientów i realne korzyści z niego płynące. Podstawą do budowania ich obecności w sieci jest strona internetowa. Samo jej posiadanie nie przyciągnie klientów, konieczna jest stała praca nad zawartością, aby spełniała zarówno potrzeby użytkowników, jak i oczekiwania wyszukiwarek internetowych.
Wirtualna strona Twojego biznesu
Czyli jakie znacznie dla Twojej firmy ma strona www?
Strona internetowa bądź sklep online stanowią w świecie wirtualnym miejsce spotkania potrzeb użytkownika z ofertą firmą. To przestrzeń, która pełni dla Twojego biznesu różne funkcje, w tym m.in.:
W tym świetle firmowa strona internetowa prezentuje się jako ważny element strategii rozwoju firmy, który wymaga – podobnie jak biznes – monitorowania, rozbudowy i optymalizacji działań, aby przynosić jeszcze lepsze efekty. Nawet świetnie prezentująca się witryna internetowa ma niewielką wartość, jeśli nie jest widoczna dla użytkowników na wpisywane w wyszukiwarkę Google zapytania. Jakie działania można podjąć w tym kierunku?
Pozycjonowanie wsparciem dla biznesu online
Czyli dlaczego trzeba się liczyć z Google w dzisiejszych czasach?
Google to naprawdę potężny gracz na rynku światowym i nie kryje się z tym. Już sama nazwa wskazuje na gigantyczne ambicje twórców. W założeniu ich wyszukiwarka miała pomieścić (zaindeksować) liczbę stron równą 1 gogolowi, a jest to niewyobrażalnie duża liczba wyrażona wartością 10^100. Nie wygląda imponująco? W takim razie dodamy, że gwiazd na niebie jest „tylko” między 10^22 a 10^32. Teraz robi większe wrażenie, prawda?
Potęga Google opiera się także na ogromnej popularności stworzonej przez niego wyszukiwarki, z której korzysta około 42% całej populacji świata, która liczy obecnie blisko 8 mld ludzi. Jeśli prawie połowa ludzkości korzysta z Google, to warto zaangażować się w działania, które zwiększą rozpoznawalność Twojej firmy w wyszukiwarce internetowej Google. SEO pomaga w skierowaniu ruchu użytkowników do Twojego biznesu online i pozyskiwaniu klientów, zainteresowanych Twoją ofertą.
SEO pomocne w budowaniu widoczności w sieci?
Czyli jak poprawić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce Google?
Kluczem do sukcesu na tym polu jest odpowiadanie na potrzeby klienta. Wszystkie te skomplikowane działania jak optymalizacja, indeksowanie, crawlowanie, zmiany algorytmiczne sprowadzają się do jednego – zadowolenia użytkownika wyszukiwarki.
Wyobraźmy sobie, że Jan Kowalski poszukuje dla swojej żony prezentu z okazji rocznicy ślubu. Przeszukuje w tym celu internet i trafia na Twoją stronę z biżuterią, do sekcji dedykowanej “na rocznicę ślubu”. Znajduje w niej kolczyki diamentowe, które nie zrujnują jego portfela, a wie, że połączenie białego złota ze szlachetnym kamieniem z pewnością spodoba się jego małżonce. Przegląda wszystkie modele, więc spędza trochę więcej czasu na stronie, aż wreszcie decyduje się na zakup.
Temu wszystkiemu “przygląda się” Google i widzi, że Twoja strona internetowa pomogła Janowi Kowalskiemu rozwiązać jego problem. To oznacza, że jest wartościowa, a skoro tak, to ważna dla wyszukiwarki. Google docenia takie strony, co okazuje w sobie właściwy sposób, wyświetlając je wyżej w naturalnych wynikach wyszukiwania. Jeśli więc Twoja strona internetowa będzie odpowiadała na potrzeby użytkowników ma szansę zyskać większą widoczność, a większa widoczność to większa rozpoznawalność. Dalsze równanie jest już proste, ponieważ im więcej użytkowników rozpoznaje Twoją firmę w sieci, tym większa szansa, że na tym realnie zarobisz. Jak wobec tego budować dziś tę widoczność w sieci?
Nowy wymiar pozycjonowania odpowiedzią na nowe potrzeby klientów
Czyli dlaczego SEO nowej dekady jest skuteczne?
Nowoczesne, wielowymiarowe SEO ma na celu pokazanie Twojej strony internetowej wszystkim użytkownikom, którzy wpisują zapytania związane z działalnością Twojej firmy, bez ograniczania się do kilku fraz. Obecnie sama pozycja w top 10 nie gwarantuje nowych klientów. Większe znaczenie ma przyciągnięcie osób faktycznie zainteresowanych ofertą, a każdy z nich może wpisywać w wyszukiwarkę inne słowa. Dlatego wielowymiarowe SEO rozpatruje szereg możliwości i dąży do wypromowania całego serwisu internetowego na jak największą liczbę zapytań użytkowników.
Takie podejście sprawdza się szczególnie teraz:
Dajemy więcej niż SEO!
Rosnące potrzeby klientów sprawiły, że na skuteczność SEO wpływają już nie tylko działania w zakresie optymalizacji. Ogromnego znaczenia nabrała także technologia strony, dlatego dla osiągnięcia jak najlepszej skuteczności w obszarze pozycjonowania warto zadbać również o ten aspekt swojej witryny.
Dajemy więcej niż pozycjonowanie – stawiamy na kompleksowe wsparcie, które łączy standardy wielowymiarowego SEO z nowoczesną technologią strony. Nasze rozwiązanie zostało zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb i oczekiwań wszystkich, którzy:
Projekt wielowymiarowego SEO wspartego nowoczesną technologią strony powstał w wyniku obserwacji zmieniających się tendencji w obszarze optymalizacji i potrzeb klientów. Dzięki temu stworzyliśmy usługę:
SEO to nie chwilowy trend, to inwestycja w przyszłość
Konkurencja w internecie stale rośnie, a sytuacja wywołana pandemią COVID-19 sprawiła, że w sieci pojawia się coraz więcej nowych firm. Dlatego praca nad widocznością własnego biznesu online jest naprawdę ważna. SEO w obliczu takiej sytuacji stanowi faktyczną inwestycję w przyszłość, ponieważ buduje sieć dróg, którymi użytkownicy będą mogli trafić właśnie do Twojej strony internetowej. Nowoczesne, wielowymiarowe pozycjonowanie nie koncentruje się na wybranych elementach Twojego biznesu a na promowaniu całego serwisu, aby w ten sposób odpowiadać na różne potrzeby różnych użytkowników. Zwiększa w ten sposób szansę na konwersję, czyli na realne korzyści dla Ciebie w postaci zwiększenia liczby zakupów, wzrostu rezerwacji online, czy większej liczby kontaktów od potencjalnych klientów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: