Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 02:47 min Ikona 19.12.2016

Google’owe wspominki – rok 2016

Wspomnień czar…

 

 

Czym żyła Polska w roku 2016? Zróbmy sobie podsumowanie. Wróćmy wspomnieniami do wydarzeń ostatnich 12 miesięcy i sprawdźmy jakie hasła najczęściej wpisywaliśmy w wyszukiwarkę Google. Co nowego się wydarzyło? Co nas rozśmieszyło a co zasmuciło? Jakie gry nas wciągnęły? Które postaci wzbudziły największe zainteresowanie? Google wszystko wyśpiewa.

Powrót Pokemonów, Donald Trump i Singielka

 

Tym co zainteresowało nas w 2016 roku była gra, która zyskała na popularności w zawrotnym tempie – Pokemon Go! Świat na wiele lat zapomniał o Pokemonach, kiedy przestaliśmy oglądać kreskówki z udziałem tych stworków. Teraz jednak powróciły w wielkim stylu – każdy może mieć swojego Poke Balla, dzięki aplikacji na smartfona.

A skoro już o kulach mowa – ukazała się także gra slither.io. Zjadasz świecące kule i stajesz się czarnym wężem… Kto by o tym nie marzył? Nic więc dziwnego, że tak wielu internautów chciało ją przetestować…

Zainteresowaniem cieszyły się naturalnie także Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej. Cała masa polskich kibiców wyszukiwała w tym roku hasła Euro 2016. Podobnie było z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi – Rio 2016 to kolejne na liście najpopularniejszych haseł.

Interesował nas także Brexit w Wielkiej Brytanii, Zamach w Nicei, Czarny protest czy Program 500+.

 

Zapewne zaskoczeniem nie będzie, że jeśli chodzi o wydarzenia, ciekawość wzbudzała również Eurowizja 2016.

Nie można oczywiście zapomnieć, że każdy fan Apple z utęsknieniem czekał na nowy model iPhone’a. Dlatego też z niecierpliwością wklepywaliśmy w wyszukiwarkę hasło iPhone 7. Podobno jest jeszcze bardziej wypasiony niż poprzednie wersje i radykalnie ulepszony. Kto sprawdził, ten wie.

Wybory w USA oraz postać Donalda Trumpa również wzbudziły wielkie zainteresowanie wśród Polaków. Za pośrednictwem Internetu śledziliśmy wydarzenia w Ameryce i szukaliśmy informacji na temat nowego prezydenta oraz jego żony – Melanii Trump.

 

 

Najwyraźniej cała Polska pokochała także nowy serial TVN’u – Singielka oraz film Deadpool – wielokrotnie wpisywaliśmy te hasła w wyszukiwarkę.

Zagadkowe zaginięcie, pożegnanie tych którzy odeszli i kontrowersyjni celebryci

 

Jako że w tym roku zmarło wielu artystów – Prince, David Bowie, Alan Rickman, Maria CzubaszekAndrzej Wajda – wielu z nas przeczesywało Internet by przypomnieć sobie ich biografie oraz twórczość i wrócić do niej z sentymentem.

Lubimy także zagadki i jesteśmy ciekawscy, dlatego wszyscy przez pewien czas żyliśmy sprawą tajemniczego zaginięcia Ewy Tylman i bez przerwy wpisywaliśmy jej nazwisko w Google, żądni nowych informacji.

A jako że kochamy kontrowersje, wśród najczęściej wyszukiwanych przez nas haseł nie mogło zabraknąć Michała Szpaka.

Rok w pigułce

 


Takie zestawienie najpopularniejszych haseł, wpisywanych w wyszukiwarkę, to idealne podsumowanie najważniejszych wydarzeń ostatnich 12 miesięcy. Pokazuje czym żyliśmy, co nas ciekawiło, bawiło, smuciło i przerażało… Pozwala nam wrócić do tego pamięcią.

Nie wiem w jaki sposób ludzie robili podsumowanie na koniec roku, gdy nie było Internetu. Na szczęście my nie musimy się tym martwić!

 

Źródła: The Keyword ; Google Blog Polska

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55