Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
W zeszłym tygodniu Google zaprezentował nową, uproszczoną wersję strony. Odwiedzając adres www.google.pl nie zobaczymy już, jak dotąd, szeregu produktów, takich jak gmail, tłumacz czy wiadomości oraz innych dotychczas widocznych funkcji.
Firma postawiła na przejrzystość wyszukiwarki – zauważywszy, że zdecydowana większość użytkowników wchodzi na ich stronę, aby znaleźć interesujące ich treści, usunęła wspomniane wyżej elementy.
W tej chwili na głównej stronie umieszczone jest jedynie logo, pole do wpisania zapytania oraz dwa przyciski aktywujące wyszukiwanie („szukaj w Google” i „szczęśliwy traf”).
Takie rozwiązanie jest według firmy bardziej eleganckie. Ci jednak, którzy przyzwyczaili się do starego wyglądu wyszukiwarki i już zaczynają tęsknić za szybkim dostępem do aplikacji, nie muszą się martwić – wystarczy poruszyć myszką, aby wyświetlił się dotychczasowy obraz.
Zmiana wyglądu samej stron nie wpływa też (przynajmniej na razie) na pozycjonowanie i wyniki wyszukiwania.
Źródło: Google Blogspot
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: