Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Metoda Long Tail czyli tzw. pozycjonowanie szerokie ma jeszcze jedną, bardzo ważną zaletę. Z powodu bardzo dużej liczby użytych haseł kluczowych, spadek pozycji na jednej, czy nawet kilku z nich, nie powoduje nam od razu spadku w odwiedzalności strony. W pozycjonowaniu tradycyjnym, kiedy promujemy się tylko na pięć czy dziesięć wyrażeń, taki spadek pozycji od razu może negatywnie odbić się na liczbie użytkowników, którzy nas odwiedzą. Długi ogon zapewnia nam więc nie tylko większą skuteczność, ale także większe bezpieczeństwo.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: