Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Z technicznego punktu widzenia – zostały zastąpione nową, wygenerowaną przez Google zawartością. Według Google zmiany dotyczą zaledwie 20% wyświetlanych stron, ale obserwujemy ich znacznie więcej. Od teraz tytuły będą inspirowane całą treścią witryny, która jest dla użytkownika dostępna i wyświetla się od razu po wejściu na stronę. Google poprzez nowe metody wyświetlania title dąży do jeszcze trafniejszego łączenia użytkowników wyszukiwarki z tematyką poszukiwanych witryn.
Jeżeli tytuł Twojej strony opisany za pomocą znacznika HTML jest za długi, nietematyczny lub zawiera zbyt dużą liczbę wyrażeń kluczowych, to automatycznie staje się podejrzany i jest kandydatem do zastąpienia.
Sprawdzenie czy algorytm dotarł już do witryny jest banalnie proste. Wystarczy porównać zawartość kodu źródłowego z wyświetlonym wynikiem zapytania. Skalę zjawiska w szybki sposób zaobserwujesz dzięki darmowemu narzędziu, jakim jest Keyword Surfer dla Chrome, które w trybie rzeczywistym analizuje zmiany tytułów w obrębie wyników wyszukiwania.
Zmiany wyświetlania tytułów nie oznaczają konieczności wprowadzania gwałtownych modyfikacji. Google nadal twierdzi, że przy generowaniu tytułu będzie brał pod uwagę głównie zawartość znacznika HTML. Zmienił się przede wszystkim sposób wyświetlenia, a nie sama ocena witryny w kontekście ustalania rankingu. Informuje o tym na mediach społecznościowych łącznik ze światem Google – John Mueller.
Bartek – od 10 lat związany z branżą SEO, Team Leader w Dziale Pozycjonowania, na co dzień doradza, pomaga i dogląda kampanii promocyjnych Klientów. Spełnia się w szkoleniach i optymalizacji procesów SEO. Hobystycznie pochłaniają go liczby, a liczby to pozycje – zwłaszcza te w top 10 w Google, ale nie tylko. Liczby to też: gole w ukochanej piłce nożnej, zero-jedynkowa rzeczywistość w cyfrowym świecie, moc silnika w tłokach motocykli, a nade wszystko jedna córka i jedna żona. Liczby to cały jego świat.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: