Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Jak wszystkim zepewne wiadomo, nie tak dawno Grupon odrzucił kilkumiliardową ofertę od Google. Wyszukiwarkowy gigant doszedł więc do wniosku, że skoro nie udało się kupić gotowego rozwiązania…. to należy stworzyć własne.
Serwis mashable.com dotarł do informacji, że w Mountain View trwają prace nad serwisem Google Offers. Udało się nawet uzyskać screen nowego serwisu!
Źródło: 6mhshcdn
Zasada działania platformy nie odbiega niczym od Grupona- użytkownicy codziennie będą informowani o nowych, promocyjnych ofertach restauracji, hoteli, salonów SPA itp.
Silnik serwisu oparty będzie o Google Checkout. Użytkownicy będą mogli też dzielić się informacjami o promocjach ze znajomymi poprzez: Facebook, Twitter, Google Reader, Google Buzz oraz polecenie e-mailowe.
Rynek tego typu zakupów grupowych rozwija się bardzo dynamicznie. Liderzy wciąż zyskują nowych i wiernych użytkowników. Google, według nieoficjalnych danych, w grudniu 2010 oferowało za Grupon około 6 miliardów dolarów. Dziś serwis wyceniany jest przez analityków na około 15 miliardów USD.
Źródło: Mashable.com
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: