Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:55 min Ikona 25.01.2011

Google Offers, czyli kupuj za pół ceny

Jak wszystkim zepewne wiadomo, nie tak dawno Grupon odrzucił kilkumiliardową ofertę od Google. Wyszukiwarkowy gigant doszedł więc do wniosku, że skoro nie udało się kupić gotowego rozwiązania…. to należy stworzyć własne.

Serwis mashable.com dotarł do informacji, że w Mountain View trwają prace nad serwisem Google Offers. Udało się nawet uzyskać screen nowego serwisu!

 

Źródło: 6mhshcdn

Zasada działania platformy nie odbiega niczym od Grupona- użytkownicy codziennie będą informowani o nowych, promocyjnych ofertach restauracji, hoteli, salonów SPA itp.

Silnik serwisu oparty będzie o Google Checkout. Użytkownicy będą mogli też dzielić się informacjami o promocjach ze znajomymi poprzez: Facebook, Twitter, Google Reader, Google Buzz oraz polecenie e-mailowe.

Rynek tego typu zakupów grupowych rozwija się bardzo dynamicznie. Liderzy wciąż zyskują nowych i wiernych użytkowników. Google, według nieoficjalnych danych, w grudniu 2010 oferowało za Grupon około 6 miliardów dolarów. Dziś serwis wyceniany jest przez analityków na około 15 miliardów USD.

Źródło: Mashable.com

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:30 min 31.03.2009 Kryzys, kryzys, kryzys... słowo, które pobudza wyobraźnię, przeraża, daje do myślenia... ale czy rzeczywiście jest się czego obawiać? Najnowszy raport Amerykańskiego Biura Reklamy Interaktywnej (IAB) zaprzecza, jakoby reklama w Internecie miałaby nieść spustoszenie, wręcz przeciwnie - ma się znakomicie. Skąd więc pogłoski o kryzysie? Tego nikt nie wie i może lepiej, aby włożyć je między bajki. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 03:35 min 20.12.2011 Koniec roku to tradycyjny czas podsumowań, lecz również snucia prognoz na przyszłość. Jakie będą media cyfrowe w 2012 roku? O odpowiedź na to pytanie pokusiła się prestiżowa grupa Millward Brown. Specjaliści tej ogólnoświatowej agencji, istniejącej na rynku już od 35 lat, przedstawili swoje typy. Powstała dzięki temu zwięzła lista dwunastu przepowiedni dla branży cyfrowej na nadchodzący rok. Czy rzeczywiscie się one spełnią? Tego oczywiscie nie wiemy, ale na pewno warto się z nimi zapoznać. Choćby po to, aby móc niektóre pomysły wykorzystać do własnych celów. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:20 min 05.02.2008 XIII edycja ogólnopolskiego konkursu Grasz o staż już ruszyła! Grono tegorocznych fundatorów zasiliła firma Sunrise System. Konkurs jest świetną szansą dla studentów, którzy myślą o tym, aby rozwijać się w takich dziedzinach, jak marketing, reklama oraz public relations. Wystarczy przyjść na rozmowę rekrutacyjną i spełnić nasze oczekiwania. Staże dla tych najlepszych czekają! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700