Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 23.02.2015

Google dla Organizacji Non-profit

Osoby, które niosą pomoc innym, czasami również potrzebują wsparcia w prowadzonych działaniach. Donatorzy, sponsorzy i prezesi organizacji użytku publicznego bezinteresownie pomagają innym, wkładając własne środki finansowe, cenny czas oraz ciężką pracę. Pomocną dłoń wyciąga tym razem Google we współpracy z Fundacją TechSoup. Wsparcie polega na tym, że organizacje non-profit mają bezpłatny dostęp do wielu przydatnych narzędzi, aplikacji oraz usług Google, takich jak:

Google Ad Grants Dzięki temu narzędziu, możliwe jest prowadzenie przez organizacje użytku publicznego bezpłatnych kampanii reklamowych AdWords. Na reklamę w wyszukiwarce Google dana organizacja może przeznaczyć 10 000 dolarów amerykańskich.

Google Apps dla Organizacji Non-profit Usprawnienia w codziennej pracy i zarządzaniu organizacją: Kalendarz, Dysk i Gmail. Darmowy pakiet Google Apss dla firm z pewnością wpłyną na sprawne działania fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji.

Program YouTube dla Organizacji Non-profit Ogłaszanie akcji charytatywnych może odbywać się również za pośrednictwem serwisu YouTube. Nagranie filmu przedstawiającego prawdziwy obraz danego zdarzenia może w większym stopniu wpłynąć na odbiorcę i podejmowane przez niego decyzje o niesieniu pomocy. Program pozwala na efektywne budowanie marki, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Wielu organizacji nie stać na to, aby reklamować swoją działalność. Dzięki wsparciu stowarzyszeń oraz fundacji, pomaga się także ich podopiecznym – a to jest przecież celem końcowym. Wszystko zostało zorganizowane po to, aby świat mógł dowiedzieć się o licznych akcjach charytatywnych na rzecz potrzebujących.

Jakie organizacje mogą wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-profit? Organizacje Pożytku Publicznego, fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz organizacje religijne. Ponadto, program skierowany jest do organizacji posiadających siedzibę w: Polsce, Australii, Kanadzie, Anglii, Czechach, Francji, Słowacji, Walii, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Nowej Zelandii i na Węgrzech.

Aby zapisać się do programu, należy zapoznać się z warunkami udziału, zgłosić organizację poprzez wypełnienie wniosku oraz „potwierdzić i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn”.

A na koniec „We are the World” – dla inspiracji, chwili refleksji i, może, motywacji do działania?

„It’s true we’ll make a better day, just you and me”

Źródła: Blog Google Polska, Google dla Organizacji Non-profit

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 01:50 min 30.09.2010 Od października internauci z województwa wielkopolskiego mogą rejestrować się na wizyty lekarskie za pośrednictwem portalu internetowego www.twoja-poradnia.pl. To pierwszy tego typu serwis w regionie oferujący pacjentom całkowicie bezpłatny dostęp do internetowej rejestracji na wizyty do specjalistów. Szybko, wygodnie i bez konieczności stania w kolejce. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 07:05 min 07.11.2017 "Obrażalski", niecierpliwy, oczekujący wyczerpującej odpowiedzi na swoje potrzeby tu i teraz. Taki jest nowoczesny konsument i dla takiego konsumenta powinniśmy tworzyć swoje strony internetowe. W rezultacie również pozycjonowanie, jak i cała nasza promocja online (i offline), powinna być prowadzona na szerszą skalę. Jak nie pogubić się w wymaganiach użytkownika A.D. 2018? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:10 min 30.12.2009 Koniec roku to zawsze czas podsumowań. Także w naszej branży. Rok 2009 mimo wielu różnych zawirowań, okazał się być łaskawy dla rynku internetowego. Co więcej właśnie w tym roku mogliśmy zaobserwować spory wzrost znaczenia Internetu jako medium - służącego zarówno reklamodawcom, przedsiębiorcom, jak i konsumentom. A więc jak - gotowi na podsumowanie? Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700