Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 00:00 min Ikona 23.02.2015

Google dla Organizacji Non-profit

Osoby, które niosą pomoc innym, czasami również potrzebują wsparcia w prowadzonych działaniach. Donatorzy, sponsorzy i prezesi organizacji użytku publicznego bezinteresownie pomagają innym, wkładając własne środki finansowe, cenny czas oraz ciężką pracę. Pomocną dłoń wyciąga tym razem Google we współpracy z Fundacją TechSoup. Wsparcie polega na tym, że organizacje non-profit mają bezpłatny dostęp do wielu przydatnych narzędzi, aplikacji oraz usług Google, takich jak:

Google Ad Grants
Dzięki temu narzędziu, możliwe jest prowadzenie przez organizacje użytku publicznego bezpłatnych kampanii reklamowych AdWords. Na reklamę w wyszukiwarce Google dana organizacja może przeznaczyć 10 000 dolarów amerykańskich.

Google Apps dla Organizacji Non-profit
Usprawnienia w codziennej pracy i zarządzaniu organizacją: Kalendarz, Dysk i Gmail. Darmowy pakiet Google Apss dla firm z pewnością wpłyną na sprawne działania fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji.

Program YouTube dla Organizacji Non-profit
Ogłaszanie akcji charytatywnych może odbywać się również za pośrednictwem serwisu YouTube. Nagranie filmu przedstawiającego prawdziwy obraz danego zdarzenia może w większym stopniu wpłynąć na odbiorcę i podejmowane przez niego decyzje o niesieniu pomocy. Program pozwala na efektywne budowanie marki, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.

Wielu organizacji nie stać na to, aby reklamować swoją działalność. Dzięki wsparciu stowarzyszeń oraz fundacji, pomaga się także ich podopiecznym – a to jest przecież celem końcowym. Wszystko zostało zorganizowane po to, aby świat mógł dowiedzieć się o licznych akcjach charytatywnych na rzecz potrzebujących.

Jakie organizacje mogą wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-profit?
Organizacje Pożytku Publicznego, fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz organizacje religijne. Ponadto, program skierowany jest do organizacji posiadających siedzibę w: Polsce, Australii, Kanadzie, Anglii, Czechach, Francji, Słowacji, Walii, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Nowej Zelandii i na Węgrzech.

Aby zapisać się do programu, należy zapoznać się z warunkami udziału, zgłosić organizację poprzez wypełnienie wniosku oraz „potwierdzić i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn”.

 

A na koniec „We are the World” – dla inspiracji, chwili refleksji i, może, motywacji do działania?

 

 

 

 

„It’s true we’ll make a better day, just you and me”

 

 

Źródła: Blog Google Polska, Google dla Organizacji Non-profit

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing! Ikona 4:00 min 05.06.2023

Trochę humoru, trochę zaskoczenia – poznaj ambient marketing!

Nie od dziś wiadomo, że kreatywność w branży reklamowej to duża zaleta. Istnieje dziedzina, w której jest ona szczególnie pożądana - ambient marketing. Czym dokładnie jest? Jakie są jego rodzaje? Dowiesz się w tym artykule! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 12

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55