Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Osoby, które niosą pomoc innym, czasami również potrzebują wsparcia w prowadzonych działaniach. Donatorzy, sponsorzy i prezesi organizacji użytku publicznego bezinteresownie pomagają innym, wkładając własne środki finansowe, cenny czas oraz ciężką pracę. Pomocną dłoń wyciąga tym razem Google we współpracy z Fundacją TechSoup. Wsparcie polega na tym, że organizacje non-profit mają bezpłatny dostęp do wielu przydatnych narzędzi, aplikacji oraz usług Google, takich jak:
Google Ad Grants Dzięki temu narzędziu, możliwe jest prowadzenie przez organizacje użytku publicznego bezpłatnych kampanii reklamowych AdWords. Na reklamę w wyszukiwarce Google dana organizacja może przeznaczyć 10 000 dolarów amerykańskich.
Google Apps dla Organizacji Non-profit Usprawnienia w codziennej pracy i zarządzaniu organizacją: Kalendarz, Dysk i Gmail. Darmowy pakiet Google Apss dla firm z pewnością wpłyną na sprawne działania fundacji, stowarzyszeń i innych instytucji.
Program YouTube dla Organizacji Non-profit Ogłaszanie akcji charytatywnych może odbywać się również za pośrednictwem serwisu YouTube. Nagranie filmu przedstawiającego prawdziwy obraz danego zdarzenia może w większym stopniu wpłynąć na odbiorcę i podejmowane przez niego decyzje o niesieniu pomocy. Program pozwala na efektywne budowanie marki, a także dotarcie do szerszego grona odbiorców.
Wielu organizacji nie stać na to, aby reklamować swoją działalność. Dzięki wsparciu stowarzyszeń oraz fundacji, pomaga się także ich podopiecznym – a to jest przecież celem końcowym. Wszystko zostało zorganizowane po to, aby świat mógł dowiedzieć się o licznych akcjach charytatywnych na rzecz potrzebujących.
Jakie organizacje mogą wziąć udział w programie Google dla Organizacji Non-profit? Organizacje Pożytku Publicznego, fundacje i stowarzyszenia zarejestrowane w Krajowym Rejestrze Sądowym oraz organizacje religijne. Ponadto, program skierowany jest do organizacji posiadających siedzibę w: Polsce, Australii, Kanadzie, Anglii, Czechach, Francji, Słowacji, Walii, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Nowej Zelandii i na Węgrzech.
Aby zapisać się do programu, należy zapoznać się z warunkami udziału, zgłosić organizację poprzez wypełnienie wniosku oraz „potwierdzić i zaakceptować wymagane w zgłoszeniu oświadczenia dotyczące niestosowania dyskryminacji oraz przyjmowania i wykorzystywania darowizn”.
A na koniec „We are the World” – dla inspiracji, chwili refleksji i, może, motywacji do działania?
„It’s true we’ll make a better day, just you and me”
Źródła: Blog Google Polska, Google dla Organizacji Non-profit
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: