Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Analytics służy kontroli – efektywności kampanii linków sponsorowanych, skuteczności słów kluczowych, tendencji odwiedzania strony, lokalizowania momentów i znajdowania przyczyn największego ruchu na stronie.
Czy się reklamować, czy kampania jest dobrze konstruowana? Czy klienci klikają w link na banerze, billboardzie, w e-mailingu, w biuletynie firmowym?
Analytics odpowiada na te pytania. Wystarczy właściwie interpretować dane liczbowe. Aby zyskać właściwy obraz, należy stosować zmienne śledzenia kampanii. Są to identyfikatory skojarzone z hiperlinkami, prowadzącymi do strony reklamodawcy. Dzięki zmiennym można „namierzyć” wszystkie źródła odwiedzin witryny i przygotować raport obrazujący popularność witryny.
Dołączanie zmiennych do hiperlinków to tagowanie. Prowadząc kampanię AdWords można ustawić automatyczne tagowanie linków i śledzić różne kampanie, źródła odwiedzin, popularność konkretnego linku i słowa kluczowe prowadzące do kliknięcia strony reklamodawcy.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: