Ikona 00:50 min Ikona 23.10.2008

Google Analytics – obserwacja kampanii Google AdWords

Analytics służy kontroli – efektywności kampanii linków sponsorowanych, skuteczności słów kluczowych, tendencji odwiedzania strony, lokalizowania momentów i znajdowania przyczyn największego ruchu na stronie.

Czy się reklamować, czy kampania jest dobrze konstruowana? Czy klienci klikają w link na banerze, billboardzie, w e-mailingu, w biuletynie firmowym?

Analytics odpowiada na te pytania. Wystarczy właściwie interpretować dane liczbowe. Aby zyskać właściwy obraz, należy stosować zmienne śledzenia kampanii. Są to identyfikatory skojarzone z hiperlinkami, prowadzącymi do strony reklamodawcy. Dzięki zmiennym można „namierzyć” wszystkie źródła odwiedzin witryny i przygotować raport obrazujący popularność witryny.

Dołączanie zmiennych do hiperlinków to tagowanie. Prowadząc kampanię AdWords można ustawić automatyczne tagowanie linków i śledzić różne kampanie, źródła odwiedzin, popularność konkretnego linku i słowa kluczowe prowadzące do kliknięcia strony reklamodawcy.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Bezpłatny audyt SEO

Sprawdź w 90 sekund, jak Twoja strona radzi sobie w sieci!
Pod lupę bierzemy aż 70 różnych parametrów.

 

Zapisz się do newslettera

Odbieraj regularną dawkę wiedzy i nowości ze świata digital marketingu!

Zero spamu, tylko konkrety!

Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Udostępnij:
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 24.10.2008 Za co płacimy, decydują się na linki sponsorowane? Za kliknięcie. To proste wyjaśnienie kryje za sobą cały szereg udogodnień, dzięki którym Google AdWords stało się tak rewolucyjnym rozwiązaniem. Opcja CPC (Cost per click) pozwala płacić za reklamę, która jest klikana - i za nic więcej. To znacznie bardziej konkurencyjne rozwiązanie dla reklamy, niż np. spot w telewizji czy komunikat w radiu. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 00:40 min 27.10.2008 Co sprawia, że Polki coraz chętniej robią zakupy za pośrednictwem Sieci? Ogromnym udogodnieniem jest przede wszystkim... dostępność. W sklepie internetowym zakupy można robić przez całą dobę, korzystać z atrakcyjnych promocji oraz z porównywarki cen, a także zamówić wymarzony produkt w mgnieniu oka. Popularność internetowego shoppingu wcale nas nie dziwi! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 1 / 5. Vote count: 2

No votes so far! Be the first to rate this post.

Z życia firmy Ikona 00:40 min 21.10.2008 Certyfikat Google AdWords Professional to wspaniałe wyróżnienie, zdobywanie którego było nie tylko wymagającą pracą, ale także ogromną przyjemnością. Wyróżnienie to cieszy, ponieważ niesie za sobą mnóstwo cennych informacji dotyczących funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Więcej wiedzy, więcej narzędzi, a co za tym idzie, więcej inspiracji do dalszego kształcenia się! Czytaj więcej
Polecane
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 3.8 / 5. Vote count: 16

No votes so far! Be the first to rate this post.

Co to jest SEO? Ikona 20:00 min 28.09.2023 Optymalizacja strony pod kątem SEO to proces długofalowy. Wymaga umieszczenia każdej nowej treści w odpowiednim miejscu struktury. Jak wesprzeć proces pozycjonowania? Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Jak Skutecznie Samemu Pozycjonować Strony (SEO)? Ikona 15:00 min 28.09.2023 Skuteczne pozycjonowanie to także działania off-site, czyli takie, które wykonywane są poza samą stroną internetową. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700