Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:00 min Ikona 04.04.2014

Facebook rządzi w Turcji i na Węgrzech!

Facebook stał się medium, które towarzyszy zarówno kobietom, jak i mężczyznom, osobom młodym i starszym. W każdym kraju ma on jednak grupy odbiorców, wśród których cieszy się największą popularnością.

 

Zasięg

 

Źródło: Nowy Marketing

 

Kobiety kontra mężczyźni

 

W Polsce aż 75% osób serfujących po stronach internetowych loguje się na Facebooku, co oznacza, że korzystają z niego wszystkie grupy wiekowe. Podobnie jak w innych krajach, biorących udział w badaniu, w naszym kraju podział płciowy użytkowników tegoż portalu społecznościowego oscyluje wokół 50% (52% użytkowników to kobiety, 48%- mężczyźni).

 

Źródło: Nowy Marketing

 

Kwestia wieku

 

Struktura wiekowa polskich Facebookowiczów wskazuje na największe zainteresowanie ze strony osób w przedziale 19-25 lat, gdzie aż 80% młodych ludzi posiada własne konto. 75% użytkowników między 7 a 18, rokiem życia oraz 76% w wieku 26-35 lat również odwiedza tę stronę.

 

Zaskakujące wyniki pojawiają się w przypadku Danii, gdzie blisko połowa użytkowników Facebooka to osoby powyżej 45 lat. Najmniejszą popularnością cieszy portal cieszy się na Białorusi, gdzie korzysta z niego zaledwie 19% internautów. Niski wynik w krajach takich jak Białoruś, Ukraina czy Rosja tłumaczyć należy tamtejszym odpowiednikiem Naszej Klasy- Vkontaktie.

 

Znamiennym jest także fakt, iż prawie połowa użytkowników Facebooka loguje się na urządzeniach mobilnych.

 

Źródła: Nowy Marketing

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 01:20 min 19.04.2013 W świecie celebrytów goszczących na okładkach kolorowych magazynów króluje przeświadczenie, że nieważne jak o nas mówią, ważne że mówią i nie przekręcają nazwiska. W marketingu internetowym i pozycjonowaniu natomiast zarządzanie reputacją w sieci jest procesem skrupulatnie zaplanowany. Orężem wykorzystywanym do budowania wizerunku jest SEO Copywriting. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:25 min 19.05.2008 Przemyślana strategia - to słowo-klucz we wszelkiego rodzaju kampaniach reklamowych. Zanim podejmiemy jakiekolwiek działania, musimy się dokładnie zastanowić nad tym, co, komu i w jakim celu chcemy przekazać. Następnym krokiem będzie dopasowanie przekazu do celu oraz grupy odbiorców. Proste i logiczne, prawda? W artykule wyjaśniamy, jak to wygląda w kampanii AdWords. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Linki sponsorowane Ikona 01:05 min 13.10.2008 Google Analytics to praktyczne narzędzie służące do analizowania statystyk stron internetowych, które do bezpłatnego użytku zostało przekazane już w 2005 roku. Ułatwia generowanie raportów, uzyskiwanie informacji o ruchu na stronie, a także zbieranie niezliczonych ilości danych. Nie da się zaprzeczyć, że jest pożytecznym rozwiązaniem dla każdego posiadacza strony www. Podpowiadamy, jak je zainstalować. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700