Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:20 min Ikona 14.05.2013

Facebook Home, czyli społecznościowe smartfony

W wielkim skrócie, nowa propozycja Facebooka to interfejs zamieniający ekran główny smartfona w cover feed – miejsce wyświetlania się wpisów naszych znajomych, pojedynczo w formie zdjęć i tekstu, który zajmuje całą przestrzeń androidowego ekranu.

 

Powiadomienia z Facebooka pojawiają się na wyświetlaczu razem z miniaturami zdjęć osób, z którymi są związane. Jednym ruchem można je otworzyć lub odsunąć na bok. Jednym ruchem można również przejść z poziomu cover feedu do innych aplikacji zainstalowanych na urządzeniu, nie ogranicza to więc w żaden sposób korzystania z pozostałych funkcji telefonu.

Facebook Home dostępny jest już także w Polsce, znajdziemy go w Google Play. Aplikację może zainstalować każdy, kto ma odpowiednią wersję systemu Android lub jeden z wybranych modeli smartfonów (HTC One, HTC One X, HTC X+, HTC First, Samsung Galaxy S III, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy Note II).

 

Warto zauważyć, że Facebook umożliwia tym samym jeszcze szybszy i prostszy kontakt nie tylko facebookowiczów między sobą, ale i chociażby firmowych fanpage’y ze swoimi użytkownikami. Skorzystają więc na tym firmy posługujące się tym serwisem do komunikacji ze swoimi klientami, co znacznie może ułatwić dotarcie z  ciekawymi wiadomościami do naszych odbiorców.

Reasumumąc, opublikowanie nowego „dziecka” swiatoweg giganta ucięło tym samym wszelkie spekulacje na temat długo oczekiwanego Facebook Phone’a – zdaniem samego Zuckerberga by dotrzeć do całego grona użytkowników, należy wybrać rozwiązanie o szerszym zasięgu, takie, które w swoim telefonie może mieć niemal każdy. Jak na to reaguje konkurencja najpopularniejszego portalu społecznościowego? Michael Sippey, wiceprezes Twittera ds. produktów, nie wyklucza możliwości stworzenia przez jego firmę podobnej aplikacji. Przyznał, że sam chętnie zobaczyłby tweety na głównym ekranie telefonu. Czy szykuje się nam zatem kolejna potyczka, między Facebookiem i Twitterem, tym jednak razem o  użytkowników smartfonów?

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55