Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.
Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.
Więcej szczegółów: Google Analytics
Godziny pieczołowicie spędzone nad tworzeniem treści strony, a następnie nad jej pozycjonowaniem mogą zostać bezpowrotnie stracone przez jeden fałszywy ruch. Zdarza się, iż mimo wszystkich zabiegów i najlepszych chęci strona zostaje wyrzucona z Google. Usunięcie serwisu z wyszukiwarki jest reakcją obronną na nieuczciwe metody pozycjonowania. Aby ustrzec się przed tym, warto znać i przestrzegać zasad, które uchronią przed wyeliminowaniem strony z publicznej przestrzeni.
– jeżeli Twoja witryna uczestniczy w programie stowarzyszeniowym, musi zawierać przydatną treść: strony uczestniczące w programach wymiany linków lub bannerów muszą posiadać dobrą, oryginalną treść, w przeciwnym wypadku sklasyfikowane zostaną jako spam.
Pierwszym krokiem do jej przywrócenia powinno być sprawdzenie witryny pod kątem powyższych wskazówek jakościowych, którymi powinno kierować się pozycjonowanie. Po dokonaniu odpowiednich zmian należy zażądać ponownego rozpatrzenia zgłoszenia, znajdującego się w panelu narzędzi Google dla Webmasterów. Po pozytywnym zweryfikowaniu strony, znajdzie się ona ponownie w zasięgu wyszukiwania, będąc dostępną dla wszystkich Internautów.
Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie: