Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 04:00 min Ikona

Promocja marki za granicą i spełnienie oczekiwań Klienta – case study ze współpracy z firmą Life Eco

Współpraca z firmą Life Eco jest ciekawym studium przypadku – szczególnie dla osób, prowadzących działalność za granicą. Statystyki pochodzące z Google Search Console (GSC), odzwierciedlają siłę promocji w ujęciu holistycznym i są doskonałym przykładem na to, że całościowe zwiększanie widoczności sklepu w sieci, jest trafnym wyborem w dobie rosnącej konkurencji

Kilka słów o firmie
 
Firma Life Eco zajmuje się sprzedażą produktów ekologicznych na terenie Wielkiej Brytanii, za pośrednictwem e-sklepu www.lifeeco.co.uk. W jego ofercie można znaleźć artykuły ze zdrową żywnością, suplementy oraz naturalne kosmetyki, świetnie wpisujące się w coraz popularniejszy trend życia ekologicznego, w zgodzie z naturą.

Filary współpracy

Jakie był oczekiwania Klienta?

Współpracę z firmą Life Eco rozpoczęliśmy w czerwcu 2019 roku. Celem pozycjonowania e-sklepu www.lifeeco.co.uk miało być zwiększenie jego popularności wśród klientów z Wielkiej Brytanii, doceniających zdrowy styl życia i produkty ekologiczne. Promocja online, a w szczególności pozycjonowanie, miało pozwolić Klientowi wejść na bardzo obiecujący, brytyjski rynek zdrowej żywności bez ograniczeń tradycyjnej formy sprzedaży.  Klientowi zależało również na indywidualnym podejściu do jego potrzeb – na wspólnym podążaniu w tym samym kierunku oraz proaktywnym doradztwie.

 
Jakie kroki podjęliśmy?

Podstawą zaproponowanej strategii marketingowej była analiza potrzeb Klienta, polegająca m.in. na zapoznaniu się z jego działalnością, konkurencją oraz produktami. Podjęliśmy decyzję o wdrożeniu usługi SEO Cloud, która pozwoliła nam na całościowe wykorzystanie potencjału strony, dając potencjalnym klientom szansę na odnalezienie wszystkich dostępnych na niej produktów.

Podstawą podjętych działań był audyt techniczny e-sklepu. Przyjęliśmy indywidualny model współpracy, który obejmował szeroki zakres działań optymalizacyjnych, rozbudowę zaplecza linkowego i contentu oraz doradztwo w zakresie rozwoju serwisu.

Efekt I

Wzrost widoczności=Wzrost liczby wyświetleń=Większa rozpoznawalność brandu

Już 2 miesiące po rozpoczęciu współpracy podejmowane działania optymalizacyjne przyczyniły się do wzrostu widoczności strony – liczba fraz, na które strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google wzrosła o 2150%, a wyświetlenia o prawie 825%!

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od czerwca 2019 r. do sierpnia 2019 r. Źródło: Google Search Console

 

Od początku współpracy natomiast liczba fraz, na które strona pojawiała się w wynikach wyszukiwania Google wzrosła aż o 6225%, a wyświetleń o ponad 2750%! Poprzez tak fundamentalny wzrost liczby wyświetleń, już na początku współpracy wzrosła popularność i rozpoznawalność brandu Life Eco w Wielkiej Brytanii.

Wykres prezentuje wzrost liczby wyświetleń od czerwca 2019 r. do czerwca 2020 r. Źródło: Google Search Console

 
Efekt II

Wzrost liczby kliknięć=Wzrost zainteresowania produktami Klienta=Wzrost szans sprzedażowych

Już po pierwszym miesiącu intensywnej optymalizacji liczba odwiedzin e-sklepu wzrosła o 65%, a Klient odczuł wzmożone zainteresowanie swoimi produktami! W efekcie odnotował wzrost sprzedaży, w którego osiągnięciu kluczowe znaczenie odegrała aktywna współpraca dwóch firm – naszym zadaniem było doprowadzenie internautów do wirtualnych drzwi firmy Life Eco, czyli zwiększenie ruchu na stronie, natomiast zadaniem Life Eko było ich profesjonalne obsłużenie, a więc wykorzystanie zwiększonych szans sprzedażowych!

Obecnie do wirtualnych drzwi firmy Life Eco puka aż o 1330% więcej potencjalnych Klientów niż na początku współpracy!

 
Wykres prezentuje wzrost liczby kliknięć od czerwca 2019 r. do czerwca 2020 r. Źródło: Google Search Console

Doskonałe efekty kluczem do sukcesu

Podejmując współpracę z Life Eco, naszym zadaniem było pełne dostosowanie się do wymagań, celów i potrzeb Klienta, który precyzyjnie określił nam je na starcie. Zrealizowaliśmy je w 100% – zwiększyliśmy popularność e-sklepu oraz rozpoznawalność marki w Wielkiej Brytanii!

„Podejmując współpracę z firmą Sunrise System, zależało nam głównie na wzroście popularności naszego sklepu wśród Klientów w Wielkiej Brytanii. Osiągnęliśmy zamierzony cel, ponieważ jego odwiedziny z miesiąca na miesiąc notują wzrost. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z kontaktu z pracownikami tej agencji, których z czystym sumieniem możemy zarekomendować jako specjalistów SEO. Jestem przekonany, że Sunrise System, pomoże jeszcze niejednemu przedsiębiorcy”.
 
Janusz Jakubowski, Właściciel
 
Udostępnij:
Udostępnij:

Zadaj pytanie

ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO

Czytaj także

Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 10

No votes so far! Be the first to rate this post.

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta? Ikona 6:00 min 02.06.2023

Lejek sprzedażowy – jak trafić do klienta?

Nie da się stworzyć przekazu, który trafi do każdego. Dobrą praktyką jest dopasowanie działań do konkretnego etapu procesu sprzedażowego, na którym znajduje się konsument. Z pomocą przychodzi lejek sprzedażowy i ToFu, MoFu oraz BoFu. O co chodzi? O segmentację klientów, która pozwoli zwiększyć prawdopodobieństwo finalizacji transakcji. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby Ikona 3:10 min 29.05.2023

Google Chrome – narzędzie pierwszej potrzeby

Internet to nieodłączna część naszego życia. Ciężko go sobie wyobrazić bez przeglądarki. Jedną z najbardziej popularnych jest Google Chrome. Jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej na jej temat, przeczytaj poniższy artykuł! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.9 / 5. Vote count: 11

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki Ikona 6:00 min 26.05.2023

Dlaczego warto przeprowadzić rebranding marki

W Waszych głowach pojawił się pomysł na nowe logo, ciekawszy slogan lub zmianę grupy docelowej? Impulsów do przeprowadzenia rebrandingu znajdziecie naprawdę sporo. Istotne, aby decyzja o odświeżeniu identyfikacji wizualnej marki była dobrze przemyślana i zaplanowana. To proces, po którego zakończeniu czeka Was mnóstwo satysfakcji. Dowiedzcie się, dlaczego! Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

61 655 95 55