Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:05 min Ikona 26.03.2009

Czy 69 to dobra pozycja?

Jak podaje dzisiejsza Rzeczpospolita, w badaniu Global Information Technology Report, przygotowanym przez Światowe Forum Ekonomiczne i INSEAD – prestiżową francuską szkołę zarządzania i biznesu, Polska zajęła 69. miejsce na świecie pod względem dostępności obywateli do sieci i stopnia jej wykorzystania.

Polska znalazła się dokładnie w połowie rankingu – przed nami są natomiast takie kraje jak Bułgaria, Ukraina i Rumunia. Zagraniczni eksperci unoszą ze zdziwienia brwi – „Wasz kraj mógłby być regionalnym technologicznym i internetowym liderem, ale nie wykorzystuje swojego ogromnego kapitału ludzkiego” – mówi Irene Mia ze Światowego Forum Ekonomicznego i dodaje „Aktywność polskiego rządu w stymulowaniu rozwoju technologii i społeczeństwa informacyjnego jest zbyt mała”.

Wskaźnik potencjału internetowego uwzględnia 68 czynników. Najważniejsze to dostępność szerokopasmowego Internetu w domach, liczba spraw urzędowych, jakie można załatwić w Sieci, wykorzystanie Internetu w edukacji, stan infrastruktury i przepisy regulujące rynek. Tyle badania. Przyglądając się otoczeniu, obserwujemy totalną hegemonię Internetu i aż trudno uwierzyć, że rzeczywiście jesteśmy w połowie stawki. Okazuje się, że może być jeszcze bardziej internetowo!

Źródło: Rzeczpospolita

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

świadomość marki Ikona 8:00 min 04.12.2023 Walka o rozpoznawalność Twojej marki wśród konsumentów trwa tu i teraz. Poznaj rodzaje brand awareness i sposoby na to, by Twoja firma była pierwszym skojarzeniem klientów, gdy poszukują produktów lub usług, które sprzedajesz. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 49

No votes so far! Be the first to rate this post.

grupa docelowa Ikona 6:00 min 01.12.2023 Im więcej wiesz na temat swoich odbiorców, tym skuteczniejszą strategię marketingową jesteś w stanie stworzyć. Sprawdź, czym jest grupa docelowa oraz jak zbierać o niej informacje. Czytaj więcej
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 02:20 min 04.04.2017 Oglądanie filmów ze znajomymi już nie musi ograniczać się do wspólnych spotkań przed telewizorem. Google w ramach strefy Area 120 stworzyło aplikację Uptime, która pozwala włączyć jeden film YouTube na różnych urządzeniach mobilnych z iOS i oglądać go z przyjaciółmi w czasie rzeczywistym. A wszystko bez wychodzenia z domu i spotykania się osobiście. Czytaj więcej
Na topie w sezonie i poza nim – Case Study ze współpracy z firmą Gablux Ikona 06:40 min Współpraca z firmą Gablux jest doskonałym przykładem tego, że długofalowe działania pozycjonereskie procentują. Ze względu na charakter branży, skupiliśmy się na tym, by zapewnić firmie Klienta doskonałą widoczność zarówno w okresie największego zainteresowania, jak i poza nim. W sezonie średnio podwoiliśmy liczbę wyświetleń i kliknięć. Co zrobiliśmy, by uzyskać taki efekt? Jakie wyniki uzyskaliśmy w pozostałych miesiącach? Szczegóły w naszym Case Study! Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

SEO Ikona 02:00 min 18.06.2009 Użytkownikom wyszukiwarek internetowych z pewnością marzy się urządzenie, które w lot pojmie czego szukają, o co dokładnie pytają i przedstawi odpowiednią odpowiedź. Wyszukiwarka semantyczna nie jest pomysłem nowym, natomiast stopień jej skomplikowania wciąż nie pozwala na stworzenie maszyny, która byłaby w stanie "rozumieć" dokładnie nasze zapytania. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700