Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga Państwa zgody, którą można wyrazić, klikając „Zaakceptuj”. Jeżeli nie chcą Państwo wyrazić zgody na korzystanie przez nas i naszych partnerów z określonych kategorii plików cookies, należy wybrać opcję „Zarządzaj Cookies” i zadecydować o swoich preferencjach. Wyrażoną zgodę można wycofać w każdym momencie poprzez zmianę preferencji plików cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

 

Poniżej możesz zarządzać preferencjami dotyczącymi korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie.

Niezbędne i funkcjonalne pliki cookie
Zawsze aktywne
Więcej szczegółów: Polityka cookie
Google Analytics

Więcej szczegółów: Google Analytics

Ikona 01:30 min Ikona 19.12.2013

Czego szukaliśmy w Google w 2013 roku?

W 2013 roku Polacy najczęściej wpisywali do wyszukiwarki zapytania odnośnie serwisu społecznościowego Ask.fm, a także platformy Nc+. Dużą popularnością cieszył się także sklep internetowy z markową odzieżą Zalando czy teledysk Donatana i Cleo „My Słowianie”.

Polska lista TOP 10 w 2013 r.: 1. Ask.fm 2. Nc+ 3. Paul Walker 4. Anna German 5. Top model 6. Zalando 7. Lekarze 8. Nju mobile 9. My Słowianie 10. Harlem shake

Polscy użytkownicy najczęściej poszukiwaliśmy informacji na temat Paula Walkera oraz Anny German. Dziesiątkę zamyka młody aktor Maciej Musiał.

Najbardziej popularne osoby w 2013 r.: 1. Paul Walker 2. Anna German 3. Ewa Chodakowska 4. Anna Grodzka 5. Piotr Żyła 6. Jorge Mario Bergoglio 7. Ewelina Lisowska 8. Marta Wierzbicka 9. Nelson Mandela 10. Maciej Musiał

Internauci na świecie natomiast najczęściej generowali zapytania dotyczące Nelsona Mandeli czy Paula Walkera, którzy pojawili się również w polskim TOP 10. Dodatkowo poszukiwano informacji na temat nowego produktu firmy Apple czy Play Station 4. Dużym zainteresowaniem cieszył się także potomek książęcej pary.

Globalna lista TOP 10 w 2013 roku: 1. Nelson Mandela 2. Paul Walker 3. iPhone 5s 4. Cory Monteith 5. Harlem Shake 6. Boston Marathon 7. Royal Baby 8. Samsung Galaxy 4s 9. PlayStation 4 10. North Korea

źródło: Blog Google Polska

Oprócz poszukiwania informacji na temat celebrytów czy produktów w 2013 roku nieodzownie towarzyszyły nam zapytania odnośnie codziennego życia. Chcieliśmy bowiem dowiedzieć się jak zrobić lukier, jak prawidłowo segregować śmieci, a także jak upolować faceta.

Udostępnij:
Ocena artykułu:
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Udostępnij:
Zadaj pytanie ekspertowi

Dowiedz się jak być lepiej widocznym w sieci

Bezpłatna wycena Bezpłatny audyt SEO
Czytaj także
Wielka moc pozycjonowania – case study ze współpracy ze sklepem mikaena.pl Ikona 5:00 min Sprawdź, jak sprawiliśmy, że marka biżuteryjna Mikaena rozbłysła pełnią blasku. Przeczytaj case study z naszych działań SEO. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

czy marketing się opłaca Ikona 7:00 min 29.11.2023 Każdy przedsiębiorca dąży do rozwoju swojej firmy i maksymalizacji przychodów. Nieodłącznym elementem wzrostu przedsiębiorstwa jest strategia marketingowa. W tym artykule skupimy się na ocenie opłacalności marketingu internetowego. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.6 / 5. Vote count: 47

No votes so far! Be the first to rate this post.

live streaming Ikona 9:00 min 28.11.2023 Jak pokazują badania, popularność live streamingu rośnie. Odbiorcy lubią ten sposób komunikowania się marki z różnych względów. Sprawdź, czy to narzędzie dla Ciebie i jak włączyć live streaming do własnej strategii marketingowej. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Dobrze pisać – czyli jak? O warsztacie copywritera słów kilka Ikona 05:45 min 17.11.2021 Nikt nie zaczyna kariery copywritera z darem tworzenia wybitnych tekstów, które zachwycają każdego odbiorcę. Już samo zbliżenie się do tego poziomu wymaga nakładu pracy i regularnego ćwiczenia swojego warsztatu copywriterskiego. A co się na niego składa? Co robić, by stawał się coraz lepszy? Najlepiej sprawdzić porady praktyka, dlatego zajrzyjcie do artykułu Ani. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 5 / 5. Vote count: 1

No votes so far! Be the first to rate this post.

Marketing internetowy Ikona 01:15 min 15.06.2009 Coraz świadomiej wykorzystujemy możliwości tkwiące w wyszukiwarkach. Wpisujemy precyzyjniejsze zapytania, orientujemy się w tym, co i jak wpisać, aby uzyskać dokładniejsze informacje. Jednocześnie coraz więcej inwestujemy w reklamę internetową, zauważając rosnące zainteresowanie użytkowników tym, co dzieje się w sieci. Właśnie takie wnioski można wysnuć z najnowszych badań Hitwise. Czytaj więcej
Ikona

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

Tryumf wyszukiwań mobilnych. Kampanie rozszerzone w Google AdWords. Ikona 01:20 min 22.02.2013 Dziś podstawowym pytaniami nie jest: jak wyszukujemy w Google, ale z jakiego urządzenia korzystamy? Obecnie coraz więcej użytkowników (90% w USA) korzysta z Google za pomocą co najmniej dwóch urządzeń. Czyli rano stacjonarka, w ciągu dnia smartfon czy komórka a wieczorem tablet. Wcześniej właściwie każde z tych urządzeń rządziło się własnymi zasadami wyszukiwania, obecnie można już mówić o unifikacji całego procesu. Stąd zrodziła się duża zmiana w AdWords i wprowadzenie kampanii rozszerzonych. Czytaj więcej

Na dobry start
proponujemy Ci bezpłatnie:

  • audyt SEO Twojej strony
  • konsultację z doświadczonym ekspertem
  • ofertę dopasowaną do Twojego biznesu

Bezpłatna wycena
Kontakt

Wyprzedź
konkurencję

Zadaj pytanie ekspertowi

739 943 700